Gå til innhold

Feil på papirer om boliglån.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal øke boliglånet og har fått papirer til signering. Det står feil sted vi har forsikringen vår. Vi har boligforsikring via Tryg, men på papirene står det "vi erklærer at bolig er fullverdig forsikret via If".

Har det egentlig noe relevans? Vi kan jo uansett bytte forsikring når vi ønsker, så tror ikke det skal ha noe å si.

Anonymkode: 5ca58...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har ikke noe å si for signeringen. Det er en formalitet, så lenge boligen faktisk er forsikret og dere holder den forsikret slik dere skal så går det fint. Rådgiver har mest sannsynlig bare skrevet noe.

 

Mvh finansrådgiver 

Anonymkode: 4e4db...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det har ikke noe å si for signeringen. Det er en formalitet, så lenge boligen faktisk er forsikret og dere holder den forsikret slik dere skal så går det fint. Rådgiver har mest sannsynlig bare skrevet noe.

 

Mvh finansrådgiver 

Anonymkode: 4e4db...682

Takk for svar. Boligen er selvfølgelig forsikret 😊

Anonymkode: 5ca58...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Boligen er selvfølgelig forsikret 😊

Anonymkode: 5ca58...71b

Gratulerer med bolig 😊

Anonymkode: 4e4db...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed at det er viktig og dersom jeg bytter forsikringsselskap så må jeg opplyse om dette til banken slik at de får ført inn rett forsikring og selskap.

Anonymkode: 6344e...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk beskjed at det er viktig og dersom jeg bytter forsikringsselskap så må jeg opplyse om dette til banken slik at de får ført inn rett forsikring og selskap.

Anonymkode: 6344e...b71

Det høres helt usannsynlig ut. Vi har hatt boliglån i 14 år og har byttet forsikring flere ganger, det har aldri vært tema 😅

Ts.

Anonymkode: 5ca58...71b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres helt usannsynlig ut. Vi har hatt boliglån i 14 år og har byttet forsikring flere ganger, det har aldri vært tema 😅

Ts.

Anonymkode: 5ca58...71b

Ok. Det var iallfall det jeg fikk beskjed om. Tok opp boliglån høsten 2023

Anonymkode: 6344e...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk beskjed at det er viktig og dersom jeg bytter forsikringsselskap så må jeg opplyse om dette til banken slik at de får ført inn rett forsikring og selskap.

Anonymkode: 6344e...b71

Vi har ikke engang noen relevant plass å føre det inn etter at saken er bevilget og pengene utbetalt i banken hvor jeg jobber.

Anonymkode: 4e4db...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...