Gå til innhold

Naboer som smellet i dørene sine....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet at det kanskje for noen er en fillesak og unødvendig å irritere seg over. Men naboene smeller så i dørene inne i leiligheten og ytterdøren sin så dørene hos meg vibrerer og speilet på veggen flytter på seg. Jeg bare forstår ikke at det ikke er irriterende for de andre som bor i den leiligheten. Hadde noen smelt med dørene hos meg hadde sagt pent ifra at dører de lukker vi og de har håndtak til å brukes ikke for pynt. Huset er gammelt så er veldig dårlig isolert med tanke på lyd og annet. 

Så nå har "barnet" i meg kommet frem etter flere mnd med irritasjon og jeg smeller også med dørene.

Spent på hvor lenge jeg må holde på før de tar hintet.....

 

Anonymkode: 48082...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naboene i blokka der jeg bor gjør det samme. Hver gang de kommer eller går smeller de døra igjen etter seg. Og har noen vært på loftet der loftsbodene er smeller de i døren så det ljomer uansett om klokka er 23 eller 08 på morgenen. 
Er virkelig alle blitt så bevisstløse og tankeløse?

Anonymkode: a63e2...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en som bodde under meg som smalt den jævla døra hele dagen lang. Til slutt gikk jeg ned og sa i fra om det og da tok det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja samme idiotene her.Smeller seint å tidlig morgen.Voksen dame som holder på sånn.Lavmål.

Anonymkode: a452e...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboer kan være en pest og en plage. Du må nesten bare snakke med dem, og se om de er villige til å ta hensyn. Hvis de derimot blir fornærmet og sure fordi du "klager", kan de jo finne på å gjøre det hele enda verre med vilje, bare på trass.... så det er et sjansespill å si i fra.

Mine nåværende naboer er stille og rolige, i motsetning til de som bodde der før for noen få mnd siden. Helt til i dag.... Nabo-paret under meg, to polske personer, har vært stille som mus i to måneder. Yes, endelig, supre naboer, har jeg tenkt. Helt til i dag, som sagt. Jeg hadde balkongdøren åpen og hørte plutselig noen snakke amerikansk der nede (de hadde balkongdøren oppe også, på denne fine og varme vårdagen). Ok, de har altså besøk i dag. Tydeligvis av noen kristne eller katolikker, for  plutselig, ut av det blå, fyrer de opp stereoanlegget og så setter de i gang med å synge kirkekor-sanger på fullt volum i kor! En hel gjeng på besøk, tydeligvis. De holdt jaggu meg på i en halv time på full guffe, den ene kristne sangen etter den andre, og underholdt hele nabolaget her (pga åpen balkongdør). Hva tenker egentlig folk med??? Hvorfor tror de hele nabolaget har lyst å høre på dem og få tv-ene sine overdøvet av deres koring?

Gudskjelov sluttet de etter en halvtimes tid. Jeg holdt på å bli sprø. Ikke akkurat min type musikk. Polakker er jo ofte katolikker og religiøse, men har ikke hørt noe lignende derfra før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min stod med vannslange å sprutet på oss på verandaen.

Anonymkode: 7382d...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende at ytterdøren er treg og at den må smelles igjen for å i det hele tatt få den lukket. Sånn var det hos oss da vi kjøpte oss leilighet. Ble en del skjeve blikk fra naboene før vi fikk byttet døra. Ta kontakt med naboen og si at du tror døra deres er litt skjev eller noe.

Anonymkode: 693c2...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...