Gå til innhold

Hva tenker menn om en gift, utro kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnen lever i sexløst ekteskap og har en yngre, singel elsker i en lengre periode. Kvinnen ønsker ikke skilsmisse.

Hva tenker egentlig denne mannen/evt andre menn som vet om den utro dama? 

k52

Anonymkode: 6ec0f...1a8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun er utro drittkjerring, som bare er å bruke for sex

Anonymkode: 7d2bb...2d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at sånne ting er det hensiktsmessig å ta en prat om. Det handler kanskje mye om årsaken til at samlivet er sexløst, er det mannen som ikke kan/vil? Jeg synes på en måte at hvis kvinnen ikke vil, men i stedet velger en yngre elsker (og mannen ikke er en legendarisk dust) så er det bedre å skille seg. Hvis mannen ikke vil, så kan man jo snakke litt om hverandres behov og løsninger på det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

isw skrev (10 minutter siden):

Jeg tenker at sånne ting er det hensiktsmessig å ta en prat om. Det handler kanskje mye om årsaken til at samlivet er sexløst, er det mannen som ikke kan/vil? Jeg synes på en måte at hvis kvinnen ikke vil, men i stedet velger en yngre elsker (og mannen ikke er en legendarisk dust) så er det bedre å skille seg. Hvis mannen ikke vil, så kan man jo snakke litt om hverandres behov og løsninger på det?

Elskeren vet at ekteskapet har vært vanskelig i flere år. Mannen har vært mye syk og er mye eldre enn kona. Hun har prøvd i flere år å få det seksuelle på plass igjen, men pga helt nødvendig medisinering har han mistet både lyst og evne til sex. Han gjør ikke noe for henne seksuelt, men hun er glad i mannen og ønsker ikke skilsmisse.

ts

Anonymkode: 6ec0f...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er noe som er svært utbredt. Har vært elskeren til en god del gifte og ellers opptatte kvinner, fordi de ikke blir begjært i hjemmet.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Elskeren vet at ekteskapet har vært vanskelig i flere år. Mannen har vært mye syk og er mye eldre enn kona. Hun har prøvd i flere år å få det seksuelle på plass igjen, men pga helt nødvendig medisinering har han mistet både lyst og evne til sex. Han gjør ikke noe for henne seksuelt, men hun er glad i mannen og ønsker ikke skilsmisse.

ts

Anonymkode: 6ec0f...1a8

Noen ganger er det gode det bestes verste fiende..Jeg synes du er et voksent menneske som gjør det helt riktige situasjonen tatt i betraktning.

Hadde du skilt deg hadde mannen blitt ulykkelig og samvittigheten hadde gnagd hull i deg..Hadde du tatt opp åpent forhold med din syke mann ville usikkerheten inntatt forholdet og ødelagt dynamikken og tryggheten som er nå.

Hadde du oversett din egen seksualitet ville du blitt bitter og forholdet ville forvitret....Du gjør det moralsk/ etiske riktige valget nå, kos deg med elskeren med god samvittighet du..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Elskeren vet at ekteskapet har vært vanskelig i flere år. Mannen har vært mye syk og er mye eldre enn kona. Hun har prøvd i flere år å få det seksuelle på plass igjen, men pga helt nødvendig medisinering har han mistet både lyst og evne til sex. Han gjør ikke noe for henne seksuelt, men hun er glad i mannen og ønsker ikke skilsmisse.

ts

Anonymkode: 6ec0f...1a8

Jeg skjønner ❤️

I utgangspunktet tenker jeg at man på en måte har rett til å få sine seksuelle behov tilfredsstilt i en slik situasjon. Men jeg forstår også at det kan være utrolig sårende for mannen å "overlate" kona si til en yngre elsker. Derfor tror jeg at jeg ville tatt en prat om dette, for å ikke risikere at han finner det ut på egen hånd og blir enda mer såret. I en slik situasjon har han også valget rundt hvorvidt han ønsker å gå fra henne, og hun igjen får valget mellom å avstå fra sex eller bryte ekteskapet (hvis mannen nekter).

Jeg er uansett i stor grad tilhenger av at man snakker sammen om sine behov. Jeg går ut fra at mannen ikke ønsker å tilfredsstille kona på andre måter enn vanlig samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Kvinnen lever i sexløst ekteskap og har en yngre, singel elsker i en lengre periode. Kvinnen ønsker ikke skilsmisse.

Hva tenker egentlig denne mannen/evt andre menn som vet om den utro dama? 

k52

Anonymkode: 6ec0f...1a8

Spøst lit også hvor mye han vet eller har mistanke om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Kvinnen lever i sexløst ekteskap og har en yngre, singel elsker i en lengre periode. Kvinnen ønsker ikke skilsmisse.

Hva tenker egentlig denne mannen/evt andre menn som vet om den utro dama? 

k52

Anonymkode: 6ec0f...1a8

Hva DEN mannen tenker, veit han kun sjøl.

Jeg tenker at alle som er utro fortjener en likestilt smell i tilværelsen sin som de er villige til å påføre partner.

Utroskap er aldri løsninga. De er man redelig nok til å gå sin vei i stedet. 

Anonymkode: 8eccf...ba5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hun er som rundt halvparten av kvinner som ikke tenner seksuelt på mannen sin. Ingenting i veien med det. Det er noe man må akseptere om man ønsker å leve i et monogamt forhold. At selv om forholdet er monogamt er det ikke slik at seksuelt monogami fungerer.

Anonymkode: 4f077...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det er noe som er svært utbredt. Har vært elskeren til en god del gifte og ellers opptatte kvinner, fordi de ikke blir begjært i hjemmet.

Tar du på deg flere oppdrag? 

Anonymkode: 6b120...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

She belongs to the streets! 🤪

Anonymkode: 0d272...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe forholdsmateriale. 

Anonymkode: 02b30...63d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar du på deg flere oppdrag? 

Anonymkode: 6b120...830

Mjæ. Har blitt så sær og kravstor, at det er svært lenge siden jeg har vært intim med noen jeg ikke har hatt en meget god connection med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at den som er utro er hjernedød da den gidder å bo sammen i et forhold som er ferdig. 
Men det er en enkel utvei å få i pose og sekk, mer komplisert med skillsmisse. 
Men det hadde ikke vert meg! 

Anonymkode: 372ca...5f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinnen lever i sexløst ekteskap og har en yngre, singel elsker i en lengre periode. Kvinnen ønsker ikke skilsmisse.

Hva tenker egentlig denne mannen/evt andre menn som vet om den utro dama? 

k52

Anonymkode: 6ec0f...1a8

En god løsning. 

 

Anonymkode: 2cb06...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel en av de tingene det er ufattelig lett å ha uhyre sterke, kategoriske meninger om hvis man ikke har vært i situasjonen. 
Har man vært i den situasjonen, så kan man (i hvert fall jeg) til en viss grad forstå hvorfor det har blitt løsningen, selvom man ikke nødvendigvis er enig i den..

«Mellom bena» har en elskerinne fristet for min del i mange år, men i hodet og hjertet gjør det ikke. 

Mann

Anonymkode: 416ae...df9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt ståsted er akkurat den samme og når det gjelder en utro mann som er sammen med ei som ikke vil engasjere seg i felles sexliv og det er å informere sin ektefelle om å man ikke er klar for å ikke ha sexliv og gi vedkomende mulighet å bli med og hvis viljen ikke er tilstede, dda er det bare å gå og finne en som er villig.

Anonymkode: be576...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo vanskelig å tenke så mye positivt og stort sett vil jeg tro synet på den andre er preget av den relativt begrensede funksjonen den har i elskerens liv, selv om det sikkert finnes omstendigheter som kan skape en viss sympati. 

Samtidig kan det hende synet vil være annerledes hos elskeren og andre i hans situasjon. Ofte vil jo dette være menn som enten selv er utro eller ikke selv er i noen fungerende relasjon, og som dermed kanskje ikke har de samme moralske standardene eller ansvarsfølelsen som andre menn har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår folk som ikke vil avslutte sexlivet i en alder av 50, forstår heller ikke en partner som vil nekte den andre part et sexliv.

I enkelte tilfeller må det være mulig å skille mellom sex og samliv. Det betyr at du kan ha sex med noen som fungerer seksuellt og samtidig ha samliv med noen som ikke fungerer seksuellt.

Det er jo en egoistisk tanke og nekte partneren sin et sexliv på grunn av man selv ikke kan ha et sexliv, eller kanskje ikke ønsker et sexliv. Det må jo være en kjærlighetsærklering å klare å ofre så mye for at partneren skal ha det bra, på tross av egne begrensninger. Hvorfor skal man påføre parteneren sine egne begrensninger, er det lykke i at partner også skal lide.

Så til spørsmålet, vanskelig å si hva mannen tenker eller andre menn tenker. Men om de visste at mannen ikke fungerte seksuellt, så ville de nok forstått kvinnens situasjon og forstått hvorfor hun valgte det, samtidig kanskje også beundret henne som tross alt holder på forholdet og ikke velger den enkleste løsningen som er å gå fra partneren.

 

Anonymkode: 95dce...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...