Gå til innhold

Ønsker tips til god Lydbok-app


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen kriterier, som jeg håper å få innfridd :)

  • At man kan starte boken på nytt eller "bla" tilbake og starte derfra (jeg er fæl til å sovne når jeg hører på podcast om kveldene og da er det fint å kunne "bla" seg tilbake og begynne lyttingen fra der jeg sovnet av)
  • Godt utvalg av voksenbøker, helst på norsk
  • Helst minst 2-3 bøker inkluder i opprinnelig pris

Jeg er fersk i lydbok-app-verden og trenger tips :) Hva hører du på? Hva er best med den appen du bruker og hva liker du mindre?

Anonymkode: 7d266...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har storytell, betaler 200 kr i måneden og så vidt jeg har fortsatt fungerer det som Spotify, for jeg har ikke betalt for å høre bøker der inne. 

Du kan spole tilbake. 

Mitt største problem med å høre lydbok er å finne bøker jeg liker og opplever jeg liker. Så skulle avsluttet storytell for over et år siden, betaler uten å lytte til noe som helst. 

Anonymkode: 068a2...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplesere*

Anonymkode: 068a2...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har storytell, betaler 200 kr i måneden og så vidt jeg har fortsatt fungerer det som Spotify, for jeg har ikke betalt for å høre bøker der inne. 

Du kan spole tilbake. 

Mitt største problem med å høre lydbok er å finne bøker jeg liker og opplever jeg liker. Så skulle avsluttet storytell for over et år siden, betaler uten å lytte til noe som helst. 

Anonymkode: 068a2...dd9

Tusen takk for tips :)

Vet du om det er mulighet for prøveperiode på Storytell? Noen dager for å teste det ut før man må betale

Anonymkode: 7d266...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede mange tråder om dette fra før av som gir svarene man er ute etter; hvorfor i all verden lage enda en egen tråd om emnet?

Anonymkode: 7c4e4...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er allerede mange tråder om dette fra før av som gir svarene man er ute etter; hvorfor i all verden lage enda en egen tråd om emnet?

Anonymkode: 7c4e4...862

Beklager så meget

Anonymkode: 7d266...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At man kan starte boken på nytt eller "bla" tilbake og starte derfra (jeg er fæl til å sovne når jeg hører på podcast om kveldene og da er det fint å kunne "bla" seg tilbake og begynne lyttingen fra der jeg sovnet av)

Jeg vet ikke om noen som har en løsning for dette. Hvert fall ikke Storytel eller Nextory. Mulig en av de utenlandske har men du vil jo helst ha norske bøker og da er svaret at det ikke finnes noe som vil tilfredsstille alle ønskene dine. Så tror det beste er å kjøpe lydbøkene, så kan du bruke den avspillingsappen du selv liker. 

Anonymkode: b57b8...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 23.38):

Jeg vet ikke om noen som har en løsning for dette. Hvert fall ikke Storytel eller Nextory. Mulig en av de utenlandske har men du vil jo helst ha norske bøker og da er svaret at det ikke finnes noe som vil tilfredsstille alle ønskene dine. Så tror det beste er å kjøpe lydbøkene, så kan du bruke den avspillingsappen du selv liker. 

Anonymkode: b57b8...6d7

De fleste appene har Sovemodus. På Storytel kan du velge f.eks. 30 min også slår den seg av etter 30 min. Neste gang får du spørsmål om du vil hoppe tilbake og kan da velge om du hopper tilbake til der du satte på sovemodus.

Anonymkode: 95166...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører på game of thrones på norsk på stort tel

Anonymkode: 3ad5a...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valgte Storytel :) Fikk 14 dager gratis og studentrabatt. Valgte å teste den ut og begynte i går å høre på min første bok :)

TS

Anonymkode: 7d266...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...