Gå til innhold

Slitsomt lunsjprat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som opplever at enkelte lunsjprater kan være litt slitsomme? Det er jo veldig ymse arbeidsplasser rundt om. Selv jobber jeg i en bedrift med relativt unge folk med høyere utdanning, litt ulik bakgrunn fra hele landet, men de fleste er fra Østlandet.

Det er stort sett varierte temaer. Men for meg stopper det helt opp når utdannede, som man skulle tro var dannet, begynner å snakke om total uinteresserte kjendiser. En ting er at jeg i utgangspunktet er veldig lite interesser i dette selv, men jeg har også en konstant irritasjon over hvor utrolig folk kan være av kjendiser som stort sett er kjent for å være kjent.  Og ikke minst hvor mye tid enkelte medier bruker på dette! De siste dagene har det vært Line Andersen (...) og Frank Løke....

.... nå har ikke disse vært veldig omtalt, men kan fort være det. Greit nok at alle tema ikke behøver å oppta alle, slik er det, og for noen er det jeg snakker om uinteresant, men likevel - jeg blir nærmest litt sur når folk tror at deres kolleger faktisk er opptatt av dette...

Noen som har opplevd lunsjpraten så kjedelig at de har fisket frem mobilen eller gått tidlig fra bordet?

 

Anonymkode: e1244...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som helt normal småprat... Med de jeg ikke kjenner veldig godt kan jeg finne på å prate om aktuelle temaer i media. Jeg trenger ikke nødvendigvis synes det er så fryktelig spennende, men noen ganger er det en døråpner for andre samtaleemner av mer personlig preg, som igjen kan gjøre at man blir bedre kjent. Så jeg tenker alle temaer av stort og smått kan være interessant😊

Anonymkode: 506c5...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette høres helt nydelig ut jeg. Mye bedre enn kollegaer som spør og graver om personlige ting.

Anonymkode: f460a...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...