Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2006 #1 Skrevet 10. februar 2006 Jeg og mannen har tenkt å unne oss en spontan ferie neste uke.. Men bare dersom vi får den veldig billig.. Så nå er jeg på "søkern" Har sett på restplasser hos: -sol -dinside -restplasser.no (elendig side) -startour -ving -via ferieverden -saga solreiser Noen flere ideer? Vi er klar for "hva som helst", men pga pris antar vi det må bli charter.. (er vel neppe mulig å få fly + hotell for 1500 kr på noe annet vis)
Svart Katt Skrevet 10. februar 2006 #2 Skrevet 10. februar 2006 Jeg synes den beste er www.solfaktor.no, men det er vel muligens den dinside søker i.
La Luna Skrevet 10. februar 2006 #3 Skrevet 10. februar 2006 Jeg bruker www.kelkoo.no som søker gjennom alle de andre sidene tror jeg...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Takk for tips.. Desverre dukket det ikke opp noe nytt.. Så det blir nok ingen tur denne gangen..
Latee Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Prøv utenlandske sider. De er som regel billigere enn norske.
opera Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Hei! Prøv orbville.no. Nettstedet virker veldig lovende!
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 (endret) www.seat24.no edit: kanskje ikke en veldig god restplass-side, men fungerer fint til vanlige turer når man vet hvor man vil. Særlig hotell har jeg funnet der flere ganger. Endret 11. februar 2006 av Rosin
vilde Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Her er en reisesøk side, er jo mange billige billetter fra mandag. link
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #9 Skrevet 13. februar 2006 Det heter www.restplass.no så kanskje den er bedre? Ellers er www.gotogate.no bra, men da må du helst bestille hotell separat
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #11 Skrevet 14. februar 2006 Så fint at dere fremdeles "bygger på" denne tråden.. Håper den kommer til nytte for noen andre.. (eller meg en annen gang).. Men en liten hjelp til alle dere som evt bruker tipsene i denne tråden; noen av disse stedene er bra, noen av dem er elendige.. Og det kan også være ganske tilfeldig hva du finner hvor.. Så sjekk flere steder før du bestiller noe.. God tur alle "reisende onkel/tante Mac"er (sorry, jeg er fragle-fan)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå