Gå til innhold

Liker ikke muskler på menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Store, bolete muskler synes jeg ikke er attraktivt. Men markerte muskler på en slank kropp, litt brede skuldre og en smal midje: 10/10. (En helt gjennomsnittlig kropp uten mye muskler og litt overvekt er jo fort attraktiv når annet stemmer uansett.) Veldig røslige karer derimot har aldri klaffet for meg, sanseinntrykkene blir litt ubehaglig og uvant. De fleste jeg har delt senga med har vært lettere bygd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De fleste liker vel bamsemenn? Røslige, store menn med polstring

Anonymkode: 1de22...587

De fleste gjør nok ikke det nei. De fleste liker pene, vakre menn som er slanke. Tenk Timothee Chalamet.

Anonymkode: b6ba6...150

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 19.54):

Svar ærlig, hvilken av disse synes dere damer er finest?IMG_4846.jpeg.c9da815d1f6a9215aaa33cb9ff2f8328.jpeg

Anonymkode: 26de2...6eb

Fra 15 til 25%👌

Anonymkode: 9b351...345

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 13.17):

Enig! Har aldri forstått denne interessen for muskler på menn. Men så liker jeg intelektuelle og akademisk menn da. Menn som ser ut som om de har viktigere ting å holde på med. I det siste har jeg hatt erfaring med lubne menn, det var helt fint det og, null problem. Handler jo om hvordan de får meg til å føle meg. 

Anonymkode: a4646...55f

Burde du ikke lære deg å stave intellektuelle før du søker menn som er det?  

Hilsen muskuløs mann, med utdanning.  

Anonymkode: e7992...d5d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Fra 15 til 25%👌

Anonymkode: 9b351...345

Alt fra 20% til kosemage, avhengig av personlighet. Naturlig tynne menn mangler i kollasjen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svar ærlig, hvilken av disse synes dere damer er finest?IMG_4846.jpeg.c9da815d1f6a9215aaa33cb9ff2f8328.jpeg

På dette bilde? 10-12, men han har for lite fett. 

Anonymkode: cd813...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyoscyamus skrev (På 9.5.2024 den 14.28):

Nei takk.

Jeg liker slanke og atletiske menn. 

Fint at damer er forskjellige, min kjære liker en middelaldrende mann med stor mage, middels armer og muskulløse bein   :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

På dette bilde? 10-12, men han har for lite fett. 

Good point, mange av kroppene hadde sett annerledes ut med samme fettprosent, men mer muskler. Jeg har sansen for aktive typer, nesten uansett fettprosent. Deffing i forbindelse med konkurranse e.l. er innafor dersom det er livsstilen, men de fleste ser best ut med en normal fettprosent.

Anonymkode: 2c1a8...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker høye, kraftige menn med muskler og litt fett. En typisk lumberjack. 

Anonymkode: 58a61...2bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 10.50):

Løpere, svømmere og hoppere er da muskuløse. De har bare lav fettprosent i tillegg. Og atletiske muskler, ikke «bole/trene» muskler

Løpere, slik som meg, er ofte slanke. Sprintere er ofte muskuløse mens mellom- og langdistanseløpere er slanke. Svømmere er også veldig muskuløse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme her. Jente 27 år. Personlig foretrekker jeg menn med litt ekstra fett på kroppen. Har aldri helt skjønt hvorfor muskelkropp er så populært blant andre damer som liker menn. 

Men fint med variasjon av preferanser. 

Anonymkode: 4bcbd...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal dra damer er det 15% du bør legge deg på. Og ut over at det er en kroppsfasong som gjør at veltilpassede klær sitter godt er grunnen er ganske enkel:

«Be attractive, don’t be unattractive»

Dette er de to komponentene det handler om. Og kvinner generelt faller ikke for en kropp, så du har jevnt over ikke mye å hente på å ha "rette fysikken".

Greia med 15% er altså ikke at det er så turn-on for kvinner, men derimot at det ikke er turn-off. Den kroppen vil være innafor hos de aller, aller fleste damer.

Uansett hva de måtte hevde at de "foretrekker".

Endret av KallePils
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er nok ikke alene om det. Jeg syns estetisk det er penest med slanke menn. Aldri vært tiltrukket av typisk bulke menn eller sånne muskelmenn med store armer osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ah ja, sånne umuskuløse løpere og svømmere ass…

IMG_7496.jpeg

IMG_7497.jpeg

Anonymkode: a2be4...54c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 15.41):

Det er gjerne kvinner som ikke gidder å trene til å få fin kropp som sier slikt. Er et form for unskyldning til å ikke ta tak selv. Veltrente heite kvinner liker ikke feite røslige menn med polstring.

Spot on. En del kvinner vil ha noen å trøstespise med.I tillegg er det en kjensgjerning at menn med muskler kan være sjøldiggere, det er sjelden attraktivt. En mellomting er nok det de fleste liker.

Anonymkode: d9161...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

10-12 % men ideelt sett med noe større muskelmasse. Han hadde litt tynne armer. 

De to første er for skrapet for meg, og alle de andre ser jo ut som de lever på junkfood, selv han med 15 % - jeg kan ikke tro at det faktisk er 15 %?

Men så lenge en mann faktisk har muskler under så kunne jeg levd med en ruslebiff med litt mer fett enn ideelt altså.

Perfeksjon for meg ut i fra dette ville vært muskelmassen til den første men med 10-12 % fett utenpå 😍 Vel, eller kanskje 9 % - litt mer enn nummer to der i hvert fall. Ala disse her? https://www.muscleandfitness.com/muscle-fitness-hers/hers-athletes-celebrities/hottest-male-crossfit-athletes-instagram/

Anonymkode: a2be4...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

854ffc615529566aa368a968f2edec1e.jpg

Synes kvinner kler høyere kroppsfett bedre.

Alt opp til 30% er digg, blir ganske lite attraktivt over 35%.

Endret av homber
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 15.06):

Jeg liker også slanke og elegante menn uten polstring. Det passer dessuten bedt med livsstilen min, som er vegetarisk og variert aktiv, men helt fri for "trening". Se denne fra FHI, den hevder folk liker....de som har mye felles med dem selv: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Avdl5M/fhi-studie-folk-velger-partnere-som-ligner-dem-selv

Anonymkode: 02d8d...b9c

Hvordan kan en kroppsfasong passe med en "livsstil"? 🤔

Anonymkode: 94650...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (På 9.5.2024 den 10.47):

Jeg er en kvinne som aldri har syntes at det er noe fint med muskler på menn. Jeg er klar over at jeg antakelig er i mindretall.. Jeg synes menn ser best ut når de er slanke. Jeg trener ganske mye selv, men finner ikke de fleste menn på treningssenter tiltrekkende. Jeg liker at de er aktive, men blir mer tiltrukket av typ løpere, svømmere, hoppere osv. Jeg synes derimot muskler er fint på kvinner, til og med ganske store muskler kan være fint. For meg er muskler noe som bygger former og kurver og som dermed fremhever femininitet. Jeg synes det estetisk på kvinner, men egentlig ganske stygt på menn. Men er dette en uvanlig oppfatning? Det er jo blitt mye mer vanlig med vektløfting/ kroppsbygging blant kvinner nå , men jeg lurer hva slags mannekropp finner dere tiltrekkende?

Anonymkode: 92c6f...fa5

Lite muskler som nerd , eller lite som naturlig og lavere kroppsvekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...