Gå til innhold

Liker ikke muskler på menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som aldri har syntes at det er noe fint med muskler på menn. Jeg er klar over at jeg antakelig er i mindretall.. Jeg synes menn ser best ut når de er slanke. Jeg trener ganske mye selv, men finner ikke de fleste menn på treningssenter tiltrekkende. Jeg liker at de er aktive, men blir mer tiltrukket av typ løpere, svømmere, hoppere osv. Jeg synes derimot muskler er fint på kvinner, til og med ganske store muskler kan være fint. For meg er muskler noe som bygger former og kurver og som dermed fremhever femininitet. Jeg synes det estetisk på kvinner, men egentlig ganske stygt på menn. Men er dette en uvanlig oppfatning? Det er jo blitt mye mer vanlig med vektløfting/ kroppsbygging blant kvinner nå , men jeg lurer hva slags mannekropp finner dere tiltrekkende?

Anonymkode: 92c6f...fa5

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løpere, svømmere og hoppere er da muskuløse. De har bare lav fettprosent i tillegg. Og atletiske muskler, ikke «bole/trene» muskler

Anonymkode: cd813...dfd

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er en kvinne som aldri har syntes at det er noe fint med muskler på menn. Jeg er klar over at jeg antakelig er i mindretall.. Jeg synes menn ser best ut når de er slanke. Jeg trener ganske mye selv, men finner ikke de fleste menn på treningssenter tiltrekkende. Jeg liker at de er aktive, men blir mer tiltrukket av typ løpere, svømmere, hoppere osv. Jeg synes derimot muskler er fint på kvinner, til og med ganske store muskler kan være fint. For meg er muskler noe som bygger former og kurver og som dermed fremhever femininitet. Jeg synes det estetisk på kvinner, men egentlig ganske stygt på menn. Men er dette en uvanlig oppfatning? Det er jo blitt mye mer vanlig med vektløfting/ kroppsbygging blant kvinner nå , men jeg lurer hva slags mannekropp finner dere tiltrekkende?

Anonymkode: 92c6f...fa5

kan du poste noen bilder av kropper du mener du liker - så vi har litt kontekst i det du legger frem?

Anonymkode: 26de2...6eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes heller ikke det er fint med utpreget «treningssenterkropper». Sånne med lav fettprosent og mye muskler får det ikke akkurat til å krible. Jeg syntes det er ekstra teit når de står i speilet på treningen og poserer osv🙈

Jeg liker normalt slanke til klassiske «dadbods». Gjerne litt røslige menn med skjegg😍

Anonymkode: 83038...a98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker røslige menn  som har   muskler, men også litt fett. Jeg foretrekker at de ikke har en kjempe lav fettprosent 

Jeg liker å trene også, men liker å føle meg mye mindre enn mannen

 

Anonymkode: ead52...21a

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er en kvinne som aldri har syntes at det er noe fint med muskler på menn. Jeg er klar over at jeg antakelig er i mindretall.. Jeg synes menn ser best ut når de er slanke. Jeg trener ganske mye selv, men finner ikke de fleste menn på treningssenter tiltrekkende. Jeg liker at de er aktive, men blir mer tiltrukket av typ løpere, svømmere, hoppere osv. Jeg synes derimot muskler er fint på kvinner, til og med ganske store muskler kan være fint. For meg er muskler noe som bygger former og kurver og som dermed fremhever femininitet. Jeg synes det estetisk på kvinner, men egentlig ganske stygt på menn. Men er dette en uvanlig oppfatning? Det er jo blitt mye mer vanlig med vektløfting/ kroppsbygging blant kvinner nå , men jeg lurer hva slags mannekropp finner dere tiltrekkende?

Anonymkode: 92c6f...fa5

Løpere, svømmere og hoppere har jo muskler de også, men musklene er smalere 

Anonymkode: ead52...21a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig, synes synlige muskler er ekkelt.

Anonymkode: aa77b...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klassiske idealet er en slank, naturlig, harmonisk og ikke «overtrent» kropp. Michelangelos David-statue  er inkarnasjonen av idealet.

Anonymkode: 2e406...05b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det klassiske idealet er en slank, naturlig, harmonisk og ikke «overtrent» kropp. Michelangelos David-statue  er inkarnasjonen av idealet.

Anonymkode: 2e406...05b

Men her snakker man om kvinners seksualitet og hva kvinner liker, ikke om hva menn mener…

Anonymkode: aa77b...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg liker menn med muskler. Så hva nå? 

Anonymkode: ca53c...2fe

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en kvinne som aldri har syntes at det er noe fint med muskler på menn. Jeg er klar over at jeg antakelig er i mindretall.. Jeg synes menn ser best ut når de er slanke. Jeg trener ganske mye selv, men finner ikke de fleste menn på treningssenter tiltrekkende. Jeg liker at de er aktive, men blir mer tiltrukket av typ løpere, svømmere, hoppere osv. Jeg synes derimot muskler er fint på kvinner, til og med ganske store muskler kan være fint. For meg er muskler noe som bygger former og kurver og som dermed fremhever femininitet. Jeg synes det estetisk på kvinner, men egentlig ganske stygt på menn. Men er dette en uvanlig oppfatning? Det er jo blitt mye mer vanlig med vektløfting/ kroppsbygging blant kvinner nå , men jeg lurer hva slags mannekropp finner dere tiltrekkende?

Anonymkode: 92c6f...fa5

Altså liker jeg personligheten hans så er ALT tiltrekkende 😉😂🤭. Stort sett...

Er vel heller det han gjør jeg av og til kan synes er litt teit sånn sett 😂😂😂😂.

Noen mannfolk skal være så mystiske, og tror tydeligvis at det er greia😂😂😂😂.

Da må jeg bare le for meg selv 😂🤭

Liker mannfolk som er tydelige, rett frem og helst ikke så flaue.....

Og at dem vet hva dem vil, og er tydelig på det, men da forventer jeg jo at dem mener det og da....

Tull og tøys er uansett gøy, og selvfølgelig opprettholde sine naturlige grenser. Det som er rett for meg, er ikke sikkert er rett for deg. Så det må respekteres uten at man blir beskyldt for at man er urettferdig feks. Det er veldig viktig for meg ihvertfall. 

Slike kvaliteter som jeg har beskrevet overfor trumfer utseende any day....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slutta å tenne på utseende, og går nå på person. Tenner hjernen, følger tissen kjapt på.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Har aldri forstått denne interessen for muskler på menn. Men så liker jeg intelektuelle og akademisk menn da. Menn som ser ut som om de har viktigere ting å holde på med. I det siste har jeg hatt erfaring med lubne menn, det var helt fint det og, null problem. Handler jo om hvordan de får meg til å føle meg. 

Anonymkode: a4646...55f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste liker vel bamsemenn? Røslige, store menn med polstring

Anonymkode: 1de22...587

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De fleste liker vel bamsemenn? Røslige, store menn med polstring

Anonymkode: 1de22...587

Nei.

Anonymkode: aa77b...20c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Enig! Har aldri forstått denne interessen for muskler på menn. Men så liker jeg intelektuelle og akademisk menn da. Menn som ser ut som om de har viktigere ting å holde på med. I det siste har jeg hatt erfaring med lubne menn, det var helt fint det og, null problem. Handler jo om hvordan de får meg til å føle meg. 

Anonymkode: a4646...55f

Er det smartere å være tjukk enn godt trent?

Artig det der med stereotopyer.

Er man interessert i muskelvekst, er man automatisk ikke intelektuell.

 

 

Anonymkode: a1e29...7c3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Personlig liker jeg muskler på menn, og ikke de typiske kardiokroppene.

Mye løping ect. Mye tynnfeite menn med smal rygg. Not my thing.

Heldigvis er folk forskjellige :)

(Min vektløfterkropp (jeg er kvinne) er mindre tiltalende for menn enn da jeg veide 15 kg mindre og bare jogget.

Sixpack og store skuldre er ikke hva den gjengse mann tenner på. Men det bryr jo ikke meg. 

Treningen min er ikke for at folk flest skal finne meg seksuelt tiltrekkende.)

 

Anonymkode: a1e29...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De fleste liker vel bamsemenn? Røslige, store menn med polstring

Anonymkode: 1de22...587

Nei takk.

Jeg liker slanke og atletiske menn. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker slanke løpekropper, typ langdistanse❤️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil at folk skal ramse opp sine preferanser knyttet til kropp? Hvorfor? Det har jo ingenting å si for deg.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...