Gå til innhold

Hvordan åpner jeg den boksen


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en tråd om en maskin som durer, og jeg blir sprø av det. Også lurer jeg på om det er "farlig", altså om det kan kræsje?

Derfor tenkte jeg å liksom åpne den boksen jeg tror harddisken er inni (ikke le nå, men sist kalte jeg det harddisken, og da lo en kompis av meg for det var visst feil eller no, så jeg vet ikke jeg), men der hvor jeg putter inn cd-rom blant annet. Tenkte å se om det er noe støv og faenskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min kaller det også "harddisken" :) Regner med du snakker om kabinettet.. Du må jo løsne på noen skruer sannsynligvis. Kabinetter er forskjellige, så om du må skru av den ene siden, eller dra av hele skallet kommer an på maskina di.. Er kanskje ikke for alle å anbefale å rote så mye inne der. Du må ihvertfall huske på å trekke ut strøm osv.. Pc'en min hørtes ut som en moped for en stund siden. Viste seg at det var kjølevifta på grafikkortet. Måtte kjøpe nytt kort siden jeg ikke fikk tak i ny vifte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har katter og hunder så det legger seg mye støv inne i maskina vår. Samboeren min pleier å gå over den med støvsugeren av og til, og som nevn tidligere, ikke glem å ta ut strømmen...

Det som bråker er sannsynligvis vifta, den pleier det å legge seg mye støv på hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en datamann jeg kjenner, han sa det samme som Gutt24, så trakk ut strømmen, men nøyde meg med å støvsuge bak, der var det masse, og nå er lyden borte, så da holder det kanskje? At jeg ihvertfall kan vente til det kommer noen mer kyndige enn meg som kan åpne kassen og se inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en datamann jeg kjenner, han sa det samme som Gutt24, så trakk ut strømmen, men nøyde meg med å støvsuge bak, der var det masse, og nå er lyden borte, så da holder det kanskje? At jeg ihvertfall kan vente til det kommer noen mer kyndige enn meg som kan åpne kassen og se inni?

Da var det sikkert bare støv som gjorde det :)

Om noen andre kan se på kassen din så skader det i alle fall ikke, så er du sikker på at det ikke er noe annet som er galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det sikkert bare støv som gjorde det  :)

Om noen andre kan se på kassen din så skader det i alle fall ikke, så er du sikker på at det ikke er noe annet som er galt

:Nikke: Jepp. Jeg er jo livredd for at alt skal gå til helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...