AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Hjelp. Sluttet å snuse for litt over 2 uker siden. Det har ikke vært noe problem i det hele tatt. Men det jeg sliter noe enormt med er at jeg spiser og spiser og vekten skyter i været. Jeg har jobbet lenge for å gå ned i vekt og er/var veldig nær målvekten min, så det er utrolig skuffende at kiloene bare renner på når jeg har sluttet å snuse. Det er akkurat som at all viljestyrke har forlatt kroppen min. Den er normalt ganske så sterk. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å stoppe det etegilde jeg har kommet inn i nå? Det kan jo ikke fortsette som det her. Vil suget etter mat gå over etter en stund eller er dette den nye hverdagen min? Anonymkode: b4e5f...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai (endret) nei suget går ikke over for min del. sluttet å snuse for 7 år siden. kiloene OG spisesuget er her enda Endret 8. mai av Ænema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Skjedde samme med meg. Fant ut at jeg heller vil snuse og være slank enn å legge på meg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai hadde det ikke vært for at mitt tannkjøtt blør av snus, så hadde jeg også snust enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai For meg hjelper det med å bruke nikotinfri snus, og drikke masse så magen er full på den måten (vann, te, smoothie, kaffe) Og gjøre noe med hendene når man ser på tv osv. strikke eller noe annet sånn at man på en måte er opptatt og ikke kan bruke hendene til å spise om du skjønner. Eller tyggis/sukkertøy kan kanskje hjelpe noe Anonymkode: cbd67...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #6 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må rett og slett bare slutte. Nå. Du må stå imot suget og la være. Når jeg sluttet å snuse hadde jeg også sug, men jeg overspiste ikke da jeg visste at suget var der på grunn av sluttingen. Gikk ikke opp et eneste gram etter at jeg sluttet. Du kommer til å være sint på deg selv og angre bittert om du ikke tar grep nå. Du vet jo at det er for å kompensere for snusingen. Da har du kommet langt allerede. Erstatt suget med noe annet, planlegg måltidene. En venninne gikk opp 50 kg etter hun sluttet å røyke for 10 år siden. Hun har fortsatt ikke gått ned de 50 kiloene. Ta aldri lett på vektøkning, det å få av seg kilo er utrolig vanskelig. Du ser nå at vekten går oppover, TA GREP NÅ. Er litt "hard" her men det er med vilje, for jeg vet hvor vondt det er å se vekta stige og plutselig sitte der med altfor mange kilo, det er satans umulig å få de av seg også. Anonymkode: 0ae1e...ade 50 kilo er helt sinnsykt😲 Jeg får bare prøve som du sier å ikke gi etter på suget. Jeg er så forbannet på meg selv, for i mange måneder nå har jeg vært så flink og har kommet godt inn i en livsstilendring hvor jeg har vært flink med trening og kosthold. Fått skikkelig kustus på meg selv. Må si jeg ble litt sjokkert når det raknet helt bare fordi jeg sluttet å snuse. Takk for bra svar. Skal ta meg selv i nakkeskinnet og stramme meg selv opp. Anonymkode: b4e5f...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7 Del Skrevet 8. mai Ænema skrev (18 minutter siden): nei suget går ikke over for min del. sluttet å snuse for 7 år siden. kiloene OG spisesuget er her enda Det er helt sprøtt. Etter såå lang tid🙈 Anonymkode: b4e5f...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 8. mai #8 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er helt sprøtt. Etter såå lang tid🙈 Anonymkode: b4e5f...9d2 suget på snus er ikke her lenger. det gikk over etter max 1 år. men spisesuget er her forstatt.. dessverre blir jeg aldri kvitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #9 Del Skrevet 9. mai Jeg sluttet røyke for to år siden. Jeg tok en nikotintyggis når den oksehungeren kom, ett par ganger i uka. Og så drakk jeg mye te. Prøv nikotintyggis innimellom, og/eller plaster. Ikke hele tiden, du må fortsatt jobbe med viljestyrken, men det kan hjelpe litt Eller sørg for å alltid ha tyggis, drops eller munnspray med MYE smak, du vet sånn at alt smaker dritt etterpå 😅 Anonymkode: 82890...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai #10 Del Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg sluttet røyke for to år siden. Jeg tok en nikotintyggis når den oksehungeren kom, ett par ganger i uka. Og så drakk jeg mye te. Prøv nikotintyggis innimellom, og/eller plaster. Ikke hele tiden, du må fortsatt jobbe med viljestyrken, men det kan hjelpe litt Eller sørg for å alltid ha tyggis, drops eller munnspray med MYE smak, du vet sånn at alt smaker dritt etterpå 😅 Anonymkode: 82890...a50 Her kom du med bra tips. Skal prøves😃 Anonymkode: b4e5f...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå