Gå til innhold

Meninger om tilbehør til bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal i bryllup og det som passer best til kjolen(lys, lys lilla) er definitivt sølvfarget tilbehør. Kleskoden er dress. Jeg har veldig lite av tilbehør, så eneste skoene jeg kan bruke et par hvite/nude som har 3 firkantede strass-steiner på vrista(a la smykket til høyre der). Kjolen er lang så blir ikke å vises så kjempegodt håper jeg. De er litt barnslig føler jeg😅 Så har jeg fått lånt meg en sølvfarget, litt glitrete veske.

Litt usikker på hva jeg skal kombinere da jeg ikke har et sett av noe, og vil ikke det skal bli for mye. Aldri vært i bryllup. Kan jeg få noen meninger fra dere?:) Jeg har veldig lyst å bruke det øverste armbåndet her for jeg har aldri fått brukt det, men er det for mye kanskje?

armbnd.thumb.jpg.4630de884a3ab6d6e21c122cf84d258c.jpg

 

Eneste smykkene som er aktuell(må bytte lenke på det til høyre)

Smykke.thumb.jpg.3060eccc65157b7b75ade7582de319f1.jpg

 

Eneste aktuelle øredobbene, er sånne zirkonia studs. Er ikke mot å kjøpe noe annet men da blir det juks isåfall.

studs.thumb.png.6b26ede8c0ef33d9a1e7443888f1c601.png
 

Anonymkode: 0252b...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke valgt noe av det, men gått for perler. Det er tidløst, klassisk og gjør en brud vakker. 

Anonymkode: 6cf06...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2024 at 8:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke valgt noe av det, men gått for perler. Det er tidløst, klassisk og gjør en brud vakker. 

Anonymkode: 6cf06...827

Tror ikke TS er brud, men gjest.

Anonymkode: 985f5...31b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke TS er brud, men gjest.

Anonymkode: 985f5...31b

Ser det nå🙈, men er vant til at gjester legger spørsmål ligger under " klær, sko og mote"

Anonymkode: 6cf06...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk det øverste armbåndet, siden du har lyst til det😊 Du kan kombinere med det smykker til høyre og øredobbene.

Anonymkode: 27c35...320

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 21.46):

Tror ikke TS er brud, men gjest.

Anonymkode: 985f5...31b

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 1.46):

Ser det nå🙈, men er vant til at gjester legger spørsmål ligger under " klær, sko og mote"

Anonymkode: 6cf06...827

Haha, ja, stemmer, jeg er gjest! Tenkte ikke over det når jeg valgte underforum :fnise:

AnonymBruker skrev (På 11.5.2024 den 1.55):

Bruk det øverste armbåndet, siden du har lyst til det😊 Du kan kombinere med det smykker til høyre og øredobbene.

Anonymkode: 27c35...320

Takk for meningen din:) Er redd øredobbene skal bli for tam og armbåndet for fancy, men om jeg ikke kan bruke det i et bryllup så vet jeg ikke når jeg skal kunne bruke det :fnise:

Anonymkode: 0252b...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er redd øredobbene skal bli for tam og armbåndet for fancy, men om jeg ikke kan bruke det i et bryllup så vet jeg ikke når jeg skal kunne bruke det :fnise:

Anonymkode: 0252b...9c2

Man kan ikke overstråle bruden med et armbånd. Bruk hva du liker. 

Anonymkode: 90857...50e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...