Gå til innhold

En jeg datet har bildene fortsatt lagret av meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde det veldig fint, men han ville tilbake til sin eks som han hadde vært med i ett par mnd. Han avsluttet det med meg som at han mente på at det kunne jo være det bli oss en gang senere....🙄 Han følger meg enda og har fortsatt de bildene han lagret på snap. Er det ikke naturlig å ta de bort? Hvorfor har han ikke det? 

Anonymkode: e1fe6...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lagret på snap? De man kommer bort i tilfeldigvis, så lagres de i chatten? Han har sikkert glemt det

Anonymkode: 0edbf...85e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine lagrede bilder ligger bare der fordi jeg glemmer de. Han sletter nok når han kommer på de.

Anonymkode: c394a...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slette de.. og han.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri selv tenkt over lagrede bilder på snap, han har garantert glemt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 22.05):

Mine lagrede bilder ligger bare der fordi jeg glemmer de. Han sletter nok når han kommer på de.

Anonymkode: c394a...1bf

Mulig. 

Anonymkode: e1fe6...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da en selvfølge at man sparer bildene som eksene har sendt, må jo ha runkemateriale til jeg finner ei ny dame.

Anonymkode: 7e6e6...373

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks man legger ut bilder på nett, så må man annse de for å være er evig publisert. At folk i 2024 enda ikke skjønner dette er skremmende.

Anonymkode: dcc59...4bc

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg ikke lagt noe i. 
Kanskje han bare har glemt det, ikke tenkt på det eller ikke giddet. Det ville ikke vært utypisk mann iallefall.

Men igjen, nå vet jeg jo ikke helt hva du mener med: "Han avsluttet det med meg som at han mente på at det kunne jo være det bli oss en gang senere", men om det var noe han faktisk sa/ga uttrykk for (eller om det er bare noe du tenkte/innbilte deg/tenker pga det med eksen eller noe) høres det jo ut som han lot døren stå på gløtt muligens. Da skal han vel lete etter noe bedre eller prøve å få eksen tilbake, og kanskje bare ha deg som reserve hvis ikke han lykkes med noe av det (anbefaler deg dog å finne noen som liker/verdsetter deg mer enn som så, du fortjener bedre/noen som virkelig liker deg, for selv om han nå skulle komme krypende tilbake så er det jo antakelig fordi han ikke fikk det til med noen andre, og da vil du jo måtte leve med at du både er reserven hans/fikk 2./3. plass bare, men også at han fort kan forlate deg for noen bedre/havne tilbake med eksen i fremtiden etc). 

En mulighet kan jo være at han kunne ønske han likte deg bedre (evt håpet at du skulle fungere som rebound, men at det ikke hadde ønsket effekt - som isåfall også er et dårlig utgangspunkt for at det skal fungere i fremtiden, så mitt definitive råd er jo å ikke tenke noe mer på han, finne deg noen bedre og noen som som sagt faktisk liker deg), og at bildene er for å kunne minne seg på deg. Evt. som den over meg sier. Noen sparer jo også for å kunne vise til andre, liksom for å skryte eller diskutere med kompiser eller sånn (kanskje litt mindre sannsynlig i dette tilfellet gitt det du skriver da). Evt. bare å ha de som minner. Men tror jo kanskje mest på det første jeg sa: At han kanskje bare har glemt det/ikke giddet/ikke har kommet så langt enda eller noe sånt. I det hele tatt er han jo ikke interessert nok. Om han faktisk har sagt noe om at det kan bli dere senere er det jo både å holde deg på gress/pinebenken, ellers kan det også være noe han sa for å prøve å "let you down easy" (liksom på et eller annet litt dårlig vis at han tenkte du ville bli mindre såret om han liksom åpnet for mulighet senere). Men, uansett: Som sagt syns jeg ikke du skal finne deg i det/noen gang være med han igjen. Du fortjener bedre, en som liker deg skikkelig godt. Lykke til!

Anonymkode: e1028...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2024 den 22.00):

Han følger meg enda og har fortsatt de bildene han lagret på snap. Er det ikke naturlig å ta de bort? Hvorfor har han ikke det? 

Er det naturlig for deg å ha ham på snap? Hvorfor har du ikke slettet ham?

Anonymkode: 5aebd...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 7.04):

Det er da en selvfølge at man sparer bildene som eksene har sendt, må jo ha runkemateriale til jeg finner ei ny dame.

Anonymkode: 7e6e6...373

Han har fått ny dame... ts 

Anonymkode: e1fe6...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke mer komplisert enn at han har glemt at bildene er lagra i chatten.

Anonymkode: ea5ad...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri slettet bilder som jeg har lagret i noen chat, med noen av de 40-50 datene jeg fortsatt har på Snap.

Er det noen som gjør det? 
Tar en digital vårrengjøring hver gang en relasjon tar slutt?

Den andre må gjerne slette, men det har jeg ingen interesse av selv, kjenner jeg...

Anonymkode: ae299...354

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sletter heller ingen bilder eller videoer fra gamle dates, brukes som runkemateriale.

Anonymkode: 59189...bae

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg sletter heller ingen bilder eller videoer fra gamle dates, brukes som runkemateriale.

Anonymkode: 59189...bae

Så de mennene som har funnet ny dame fortsetter å runke etter bilde av meg ?

 

Det er lettkledde bilder det er prat om . Til dere over. 

Anonymkode: e1fe6...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har aldri slettet bilder som jeg har lagret i noen chat, med noen av de 40-50 datene jeg fortsatt har på Snap.

Er det noen som gjør det? 
Tar en digital vårrengjøring hver gang en relasjon tar slutt?

Den andre må gjerne slette, men det har jeg ingen interesse av selv, kjenner jeg...

Anonymkode: ae299...354

Kanskje kjekt for en ny potensiell partner å slette bildene av ei sexy dame😉

Anonymkode: e1fe6...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så de mennene som har funnet ny dame fortsetter å runke etter bilde av meg ?

 

Det er lettkledde bilder det er prat om . Til dere over. 

Anonymkode: e1fe6...f34

Åja. Jeg har aldri nedverdiget meg til å sende lettkledde bilder rundt om kring. Særlig ikke til folk jeg bare dater i forbifarten. Ha litt mer selvrespekt.

Anonymkode: e1028...b08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.5.2024 den 7.10):

Det ville jeg ikke lagt noe i. 
Kanskje han bare har glemt det, ikke tenkt på det eller ikke giddet. Det ville ikke vært utypisk mann iallefall.

Men igjen, nå vet jeg jo ikke helt hva du mener med: "Han avsluttet det med meg som at han mente på at det kunne jo være det bli oss en gang senere", men om det var noe han faktisk sa/ga uttrykk for (eller om det er bare noe du tenkte/innbilte deg/tenker pga det med eksen eller noe) høres det jo ut som han lot døren stå på gløtt muligens. Da skal han vel lete etter noe bedre eller prøve å få eksen tilbake, og kanskje bare ha deg som reserve hvis ikke han lykkes med noe av det (anbefaler deg dog å finne noen som liker/verdsetter deg mer enn som så, du fortjener bedre/noen som virkelig liker deg, for selv om han nå skulle komme krypende tilbake så er det jo antakelig fordi han ikke fikk det til med noen andre, og da vil du jo måtte leve med at du både er reserven hans/fikk 2./3. plass bare, men også at han fort kan forlate deg for noen bedre/havne tilbake med eksen i fremtiden etc). 

En mulighet kan jo være at han kunne ønske han likte deg bedre (evt håpet at du skulle fungere som rebound, men at det ikke hadde ønsket effekt - som isåfall også er et dårlig utgangspunkt for at det skal fungere i fremtiden, så mitt definitive råd er jo å ikke tenke noe mer på han, finne deg noen bedre og noen som som sagt faktisk liker deg), og at bildene er for å kunne minne seg på deg. Evt. som den over meg sier. Noen sparer jo også for å kunne vise til andre, liksom for å skryte eller diskutere med kompiser eller sånn (kanskje litt mindre sannsynlig i dette tilfellet gitt det du skriver da). Evt. bare å ha de som minner. Men tror jo kanskje mest på det første jeg sa: At han kanskje bare har glemt det/ikke giddet/ikke har kommet så langt enda eller noe sånt. I det hele tatt er han jo ikke interessert nok. Om han faktisk har sagt noe om at det kan bli dere senere er det jo både å holde deg på gress/pinebenken, ellers kan det også være noe han sa for å prøve å "let you down easy" (liksom på et eller annet litt dårlig vis at han tenkte du ville bli mindre såret om han liksom åpnet for mulighet senere). Men, uansett: Som sagt syns jeg ikke du skal finne deg i det/noen gang være med han igjen. Du fortjener bedre, en som liker deg skikkelig godt. Lykke til!

Anonymkode: e1028...b08

Syns du la mye i det likevel.

Anonymkode: e6345...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det risikerer man når man er så dum at man sender lettkledde bilder til andre. Så lenge mottaker ikke sender de videre eller viser dem til noen, er det lite annet man kan kreve.

Anonymkode: 6f5c0...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Syns du la mye i det likevel.

Anonymkode: e6345...d3b

Haha, jeg mente jo at JEG ikke ville lagt noe i det, men prøvde å svare ts på hennes situasjon. Forstod ikke at det var snakk om lettkledde bilder da, det endrer jo saken for mitt vedkommende/hvordan jeg tenkte. Men prøvde bare å være til hjelp for noen andre selvom jeg ikke ville brydd meg om en tilsvarende detalj selv (men nå sender jeg ikke lettkledde bilder og ville heller ikke støtt på den problemstillingen heller).

Anonymkode: e1028...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...