AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #1 Skrevet 8. mai 2024 Barna er flyttet ut, og er blitt ufør begge to. Tidligere hadde vi mange mål i livet. Er nå så vidt passert 50år og har ingen mål lengre. Og det er jo en ny opplevelse. Har ett mål da, som er å være så god form jeg bare kan. Men det er jo blitt en hverdags vane. Vi skjønner ikke helt hvilke mål vi kan ha nå? Mål er jo en drivkraft Anonymkode: 99938...8c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #2 Skrevet 8. mai 2024 To mål: jeg har levd med en uhelbredelig kreftdiagnose i noen år, og mål nr 1 er alltid å leve lenge nok til å feire neste bursdag. Mål nr 2 er å bli normalvektig innen jeg dør. Sykdom har gjort meg svært tung. Sykdommen har tatt fra meg all energi til å bevege meg, men matlysten er utrolig nok minst like sterk som før. Jeg ønsker ikke at de som bærer kisten min ut av kirken skal miste den i gulvet på grunn av vekta. Anonymkode: aee7f...a2e 10
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #3 Skrevet 8. mai 2024 Er 40, singel og har et barn på 5. Jeg har som mål å leve i hvert fall til sønnen min blir voksen. Sliter med depresjon og ensomhet. Kan dere begynne med en hobby? Eller begynne å reise? Anonymkode: 9a8b6...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Målet er å ha det så bra som overhodet mulig, og 100% kontroll over min egen tid og liv. Anonymkode: 1fe21...d26 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 Ha det gøy så mye det bare går. Være en bra tante, søster og datter og venn. Leve livet på den måten jeg ønsker. Prøve så mye som mulig. Skal ikke ligge for døden og angre på ting jeg ikke gjorde. Ja, så skal jeg dø med 0 på bankkontoen. Anonymkode: 31315...cbd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Ungene er flyttet ut her også. Målet er å fullføre master ved siden av jobb. (er påbegynt) Reise sammen med mannen, både korte og lengre turer. Bo i varmere strøk som pensjonister i vintermånedene. (er bare ca 20 år til :-)) MEN, mitt høyeste mål/ønske er at både jeg og mannen holder oss friske. Så å gripe hverdagen er også veldig viktig. Anonymkode: 9190c...122 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Har ett mål om å bli økonomisk uavhengig slik jeg kan trappe ned til en deltidsstilling. Ønsker å bruke mer tid på hobbyer og mindre tid på jobb. Anonymkode: 3b430...b18 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 Jeg har som mål å bli gjeldfri i løpet av de neste 8 år, og spare meg opp en god buffer. Så ser jeg fram til ferier / så sparer penger til det også i tillegg. Vurderer også å ta opp fag. Jeg vet ikke jeg hvor begrenset dere er i hverdagen. Men prøve å finne en hobby som kan gjøre livet litt lysere. Noe å leve for liksom... Anonymkode: bbe58...798
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Å ha det akkurat som nå ☺️ Anonymkode: 37610...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Skrevet 8. mai 2024 Er 40 og utbrent. Har som mål å få god livskvalitet igjen. Delmål er treningsmål og kostholdsmål. Og å opprettholde mest mulig normal situasjon for barnet mitt til tross for dårlig økonomi. Anonymkode: d6510...8bd
Mayer Skrevet 8. mai 2024 #12 Skrevet 8. mai 2024 Leve i fred og harmoni, unngå giftige relasjoner. Bli så økonomisk fri som mulig, ikke ha gjeld, jobbe lav stillingsprosent, reise oftere enn x1 per år (hvis jeg har lyst), ta vare på egen helse med trening og kosthold, og forhåpentligvis finne en SNILL og kjekk mann som liker andre menn
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #13 Skrevet 8. mai 2024 Mitt mål er å gjøre en forskjell for andre. Prøvde meg som besøksvenn for ensomme, men fant ut at jeg er mer opptatt av å hjelpe ungdommer ha best mulig forutsetninger videre. For tiden går jeg natteravn og er frivillig på et leksehjelp-tiltak. Anonymkode: f3b80...06a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #15 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): To mål: jeg har levd med en uhelbredelig kreftdiagnose i noen år, og mål nr 1 er alltid å leve lenge nok til å feire neste bursdag. Mål nr 2 er å bli normalvektig innen jeg dør. Sykdom har gjort meg svært tung. Sykdommen har tatt fra meg all energi til å bevege meg, men matlysten er utrolig nok minst like sterk som før. Jeg ønsker ikke at de som bærer kisten min ut av kirken skal miste den i gulvet på grunn av vekta. Anonymkode: aee7f...a2e Tidligere kreftbehandling som er årsak til ufør her. Mye fatigue i huset. Så blur noen dubber ila dagen Anonymkode: 99938...8c2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Skrevet 8. mai 2024 Kortsiktig mål: Lide meg gjennom jobbhelvetet, en dag om gangen. Langsiktig mål: Si opp jobben når jeg har spart opp nok penger, så lidelsen tar slutt. Anonymkode: 27619...f52
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2024 #18 Skrevet 8. mai 2024 Få meg en bolig som er såpass høyt over bakken at jeg kan vandre naken rundt i huset uten at naboene kan se inn. FRIHET. Reise til verdens hjørner som er helt forskjellig fra Norge. Totalt alien landskap. Stort klesskap, typ Carrie i SAC. Være gjeldsfri å ha jernhelse Ha en mann som får meg til å le høyt på daglig basis
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #19 Skrevet 9. mai 2024 å transformere meg til kosmisk støv Anonymkode: 7fa3c...b7d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #20 Skrevet 9. mai 2024 Viktigste; alt for barna mine. Alle kluter til for at de skal ha det beste av det beste. Videre at jeg blir bestemor. Mål 2; bli kvitt denne helvetes mannen jeg bor sammen med. Anonymkode: 3495f...7e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå