Gå til innhold

Er han bare ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakker/dater en fyr, som virker veldig interessert og "på", men han kan være ganske "grov" i kjeften om sex. Han er ikke blyg på hva han sier, og kan skrive detaljert hva han vil gjøre med meg. Vi er ganske ferske, så jeg tolker det som et litt dårlig tegn at han er såpass komfortabel med meg. Syntes også det er litt mye fokus på at han alltid gleder seg til å ligge med meg, og ikke gleder seg til å sove med meg, eller gjøre ting med meg. 

Samtidig sender han masse meldinger, og sier hele tiden hvor snill, søt og bra jeg er, og snakker som at vi skal gjøre ting sammen i fremtiden. Etter vi har hatt sex er han alltid veldig interessert, og sender masse meldinger påfølgende dager når vi ikke treffes.

Det er umulig å gi en god beskrivelse av forholdet, jeg ber derfor om råd til hva er tegnene på at mannen er ute etter bare sex? 

Anonymkode: df349...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han er ferdig med deg og laber i interessen når dere har hatt sex er det jeg har fått med meg. 

At en mann du har en seksuell relasjon til allerede er higen på sex med deg igjen burde vel være noe positivt? Hadde vært sørgelig om han ikke var det tenker jeg. 

Ta ting som de kommer. Overtenking og behov for garantier man ikke kan få tidlig i en relasjon fører ikke noe godt med seg. Det kan like gjerne bli deg som finner ut at dette ikke var riktig for deg likevel. Han har også rett til det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

At han er ferdig med deg og laber i interessen når dere har hatt sex er det jeg har fått med meg. 

At en mann du har en seksuell relasjon til allerede er higen på sex med deg igjen burde vel være noe positivt? Hadde vært sørgelig om han ikke var det tenker jeg. 

Ta ting som de kommer. Overtenking og behov for garantier man ikke kan få tidlig i en relasjon fører ikke noe godt med seg. Det kan like gjerne bli deg som finner ut at dette ikke var riktig for deg likevel. Han har også rett til det. 

Godt innlegg 

Anonymkode: b9a47...2bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn som snakker grovt og slikt såpass tidlig, ikke er seriøse over tid. Hver gang har det endt med at jeg har kastet bort 5-7 måneder før de slutter å fake interessen de har holdt på med...

Anonymkode: 4ebe5...48a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han prater om andre ting, som du sier han gjør, så har du null å bekymre deg for, verre om han ikke klarer snakke om andre ting også. Mine forhold har alltid vært veldig seksuell fra start, og de gangene jeg ikke var det, så var jeg egentlig ikke så interresert 

Anonymkode: d1e65...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor det kan være lurt å vente med sex til dere begge vet hva dere er ute etter. Før i tiden ventet man til ekteskapet med sex, nå venter vi ikke en gang til vi er kjærester, og dere to har jo ikke en gang fått avklart om dere dater eller bare snakker.

Anonymkode: 44271...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Min erfaring er at menn som snakker grovt og slikt såpass tidlig, ikke er seriøse over tid. Hver gang har det endt med at jeg har kastet bort 5-7 måneder før de slutter å fake interessen de har holdt på med...

Anonymkode: 4ebe5...48a

Eller så tok det 5-7 mnd før de lærte deg nok å kjenne til at de ikke ønsket fortsette..

Anonymkode: d1e65...718

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (18 minutter siden):

At han er ferdig med deg og laber i interessen når dere har hatt sex er det jeg har fått med meg. 

At en mann du har en seksuell relasjon til allerede er higen på sex med deg igjen burde vel være noe positivt? Hadde vært sørgelig om han ikke var det tenker jeg. 

Ta ting som de kommer. Overtenking og behov for garantier man ikke kan få tidlig i en relasjon fører ikke noe godt med seg. Det kan like gjerne bli deg som finner ut at dette ikke var riktig for deg likevel. Han har også rett til det. 

Takk! Dette var et godt innlegg. Tror frykten min kommer av at det virker "for godt til å være sant", idet han objektivt sett er "out of my league". Jeg vet han får godt med tilbud, og er veldig redd for at han skal bekrefte mine tanker om at jeg rett og slett ikke er bra nok. 

Frykten kommer nok også av at jeg liker han bedre enn jeg trodde selv, og har raskt blitt ganske forelsket. 

Anonymkode: df349...e10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! Dette var et godt innlegg. Tror frykten min kommer av at det virker "for godt til å være sant", idet han objektivt sett er "out of my league". Jeg vet han får godt med tilbud, og er veldig redd for at han skal bekrefte mine tanker om at jeg rett og slett ikke er bra nok. 

Frykten kommer nok også av at jeg liker han bedre enn jeg trodde selv, og har raskt blitt ganske forelsket. 

Anonymkode: df349...e10

Når man er forelsket og det er gjensidig interesse er det så fantastisk at det alltid virker for godt til å være sant, og som forelsket ser man også den andre i et fantastisk lys, som ikke nødvendigvis er realiteten generelt. 

Ikke mist hodet så du blir blind, men fortsett med å bli kjent med ham og å vurdere om dere fantastisk passer sammen. Ikke bli så opptatt av om han vil ha deg at du glemmer å vurdere hvordan han virkelig er, klokt og godt. Han er, uansett hvor fantastisk han er i dine øyne nå, en mann og et menneske. Det er også hva du må være med videre, og føle godt for videre, så pass deg for å glorifisere ham og å rakke ned på deg selv. Selv "fantastiske menn" trenger å bli elsket for den de virkelig er, av et ekte menneske, ikke av noen som er mest opptatt av om han vil ha dem, i så stor grad at hun glemmer å kjenne etter om dette er godt. Det er både dumt og ekstremt selvopptatt å ha størst fokus på om han vil ha deg. Et forhold bør ha basis i om dere er bra for hverandre. Uten det varer det ikke, for det hjelper ingenting om han vil ha deg om dere ikke er bra for hverandre. 

Kanskje er du akkurat det han trenger. Kanskje han er akkurat det du trenger. Kanskje ikke, men det finner du kanskje ikke ut av heller, om ditt hovedfokus er på om han vil ha deg. Enn så lenge vil han det, det viser han jo, så ta et skritt av gangen. Noe garanti får du ikke her og nå. Ikke engang for at du om noen måneder ikke tenker "Helvete, dette overså jeg, og det passer meg så absolutt ikke."

Nyt tiden, med den risikoen som finnes. Den som intet våger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...