Uni_me Skrevet 19. mai #141 Del Skrevet 19. mai (endret) Apis skrev (42 minutter siden): Noe sier meg at figurativt språk ikke er din sterke side? Ironien består i det å kalle seg human, og samtidig drepe mange mennesker. Faktisk så er figurativt språk ikke DIN sterkeste side. Å si «å de kaller seg en human hær, men dreper masse mennesker» er en ting, og å sette spørsmåls tegn ved hva som egentlig ER en human hær, og om konseptet i det heletatt er mulig, hadde SOM SAGT, vært helt innenfor. men du sier spesifikt at de dreper FLEST. FLEST er nøkkelordet ditt. Det er IKKE figurativt, det er en bastant påstand. Du vet hva du gjør, resten av oss ser hva du gjør. Bare det at du nekter å innrømme og korrigere deg selv beviser at du med vilje sprer misinformasjon. Endret 19. mai av Uni_me 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. mai #142 Del Skrevet 19. mai Uni_me skrev (8 minutter siden): Faktisk så er figurativt språk som ikke er DIN sterkeste side. Å si «å de kaller seg en human hær, men dreper masse mennesker» er en ting, og å sette spørsmåls tegn ved hva som egentlig ER en human hær, og om konseptet i det heletatt er mulig, hadde SOM SAGT, vært helt innenfor. men du sier spesifikt at de dreper FLEST. FLEST er nøkkelordet ditt. Det er IKKE figurativt, det er en bastant påstand. Du vet hva du gjør, resten av oss ser hva du gjør. Bare det at du nekter å innrømme og korrigere deg selv beviser at du med vilje sprer misinformasjon. Godt at du er her og passer på informasjonen i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni_me Skrevet 19. mai #143 Del Skrevet 19. mai Apis skrev (1 time siden): Godt at du er her og passer på informasjonen i tråden. Hver gang du sitter fast så er alt du kan gjøre kommentere på at jeg «passer på». 😂 må jo det når tullinger tror fantasien deres blir virkelighet bare de sier det høyt. Du kan påpeke det gang på gang, men ja jeg kommer til å be deg om kilder hver gang jeg ser du kommer med påstander så bare å lære seg å bruke kilder 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå