AnonymBruker Skrevet 8. mai #1 Del Skrevet 8. mai Jeg og mannen planlegger å få barn snart. Hva tenker dere om navnelisten vår? Har dere flere forslag? Jente: Sanna, Iben, Helle, Charlotte, Ella, Sofie, Olivia, Mathilde, Hermine, Fia, Thelma, Ronja, Flora, Evie, Hilda, Maria, Erle, Clara Gutt: Iver, Elias, Cedrik, Christoffer, Adrian, Jakob, Benjamin, Jonathan, Didrik, Sindre, Mats, Emil, Birk, Magnus, Marcus, Liam, Oscar, Heine Anonymkode: 2a4bf...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #2 Del Skrevet 8. mai Liker det fulle navnet Susanna best, så er Iben og Mathilde fint. Kanskje dere liker Vilde? Magnus, Jakob, Adrian og Oscar er mine favoritter fra guttenavnene. Anonymkode: 8967d...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #3 Del Skrevet 8. mai Liker veldig godt Hermine, Flora, Erle og Clara(Klara). Liker Magnus. Eneste guttenavnet som er ok. Anonymkode: f1605...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #4 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og mannen planlegger å få barn snart. Hva tenker dere om navnelisten vår? Har dere flere forslag? Jente: Sanna, Iben, Helle, Charlotte, Ella, Sofie, Olivia, Mathilde, Hermine, Fia, Thelma, Ronja, Flora, Evie, Hilda, Maria, Erle, Clara Gutt: Iver, Elias, Cedrik, Christoffer, Adrian, Jakob, Benjamin, Jonathan, Didrik, Sindre, Mats, Emil, Birk, Magnus, Marcus, Liam, Oscar, Heine Anonymkode: 2a4bf...356 Jente. 1. Olivia 2. Hermine 3. Charlotte 4. Thelma 5. Mathilde Sofie, Ronja,Maria og Iben er helt greie. resten liker jeg ikke 1. Emil 2. Didrik 3. Magnus 4. Elias 5. Christoffer 6. Benjamin 7. Christoffer Oscar, Sindre, Birk ,Marcus og Liam er også fine, resten liker jeg ikke. men de med tall er de jeg liker best Anonymkode: 86ded...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #5 Del Skrevet 8. mai Ops ser jeg skriver Christoffer 2 ganger, da blir det Liam på 7 plass Anonymkode: 86ded...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Del Skrevet 13. mai Mine stemmer går til Sanna, Ronja, Didrik og Birk Anonymkode: 68bc8...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 15. mai #7 Del Skrevet 15. mai Liker Olivia og Mathilde best av jentenavnene. Liker Benjamin og Marcus best av guttenavnene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå