Gå til innhold

Vibrator presset mot penishodet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har man den rett mot penishodet med forhuden nede?

Anonymkode: 081d8...ec8

Ts

Hos typen har jeg den rett mot penishodet mot strengen med forhuden nede. Jeg holder ene håndflaten mot ene siden og presser vibratoren mot penishodet med den andre, ganske hardt presset direkte mot strengen.

Anonymkode: fa0bd...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Ja vibrator virker på menn også. 

Innimellom bruker jeg en liten butplug med vibrator i rumpa, så han får vibrering samtidig som han knuller meg. Veldig suksess

 

Samme her. Bortsett fra liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (5 minutter siden):

Samme her. Bortsett fra liten. 

Ts.

Bruker du stor butplug, blir det mer intenst da?

Anonymkode: fa0bd...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Setter vibratoren litt til siden av strengen. Får svært kraftige orgasmer av det. 

Anonymkode: 34506...93c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Jeg vet jo hvor deilig det er med vibrator der nede. Prøvde her om dan min vibrator hardt presset mot penishodet på typen. Han ble regelrett helt vill, aldri sett villere type og orgasmen ble helt sykt vill.

Andre med samme erfaring?

Anonymkode: fa0bd...8e6

Ikke samme erfaring 😊

Prøvd med et par ulike vibratorer, men er sjanseløs på å få orgasme av det. Blir «feil» stimuli for min del😊

Anonymkode: 6abaf...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ts

Men blir orgasmen intens og sterk etter kun 10 sek? Jeg edger typen typ 30 min med vibrator før jeg lar hans orgasme komme.

Anonymkode: fa0bd...8e6

Det er ikke automatikk i at orgasmen blir sterkere av å «Edge». Den kan være like intens etter 10 sekunder som etter 10 minutter.

Anonymkode: 6abaf...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts

Oi, det hørtes intenst og sykt deilig ut. Rett etter at du har kommet, kommer det en ny og enda sterkere orgasme? Eller er det litt sånn forlengelse av den første orgasmen? Den intense spruten, er det sæd eller urin eller noe annet. Hørtes veldig intenst og kraftig ut, når det kommer kraftigere enn når du tisser. Varer dette lenge?

Anonymkode: fa0bd...8e6

Kanskje et halvt minutt etter jeg har kommet. Det er nok urin slik som kommer når kvinner spruter fra urinblæra. Blir som å tvinge dushodet med stråle på penis eller gni raskt rundt urinveisåpningen helt på tuppen av penis noenlunde rett etter at man har kommet. Finnes masse lesestoff rundt hvis du Googler det. Ev. Videoer på nettet når folk gjør det. Søk på F.eks male squirt. Vibrator er fint å sette i gang det fordi det må være litt intenst og så godt at det nesten ikke er å holde ut. Blir kanskje som en ekstra orgasme man sover godt etterpå av. Blir sliten av det. 

Anonymkode: 0d31c...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ts.

Bruker du stor butplug, blir det mer intenst da?

Anonymkode: fa0bd...8e6

Ja. Bruker på henne. Stor, men myk. Alt blir trangere og vibrasjonen sprer seg i hele underlivet når jeg er inni henne - ikke bare intenst på ett punkt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg elsker det. Setter vibratoren litt til siden av strengen. Får svært kraftige orgasmer av det. 

Anonymkode: 34506...93c

Ts.

Det hørtes så digg ut at jeg gjorde det på typen. Han fikk som du skrev, en helt vill orgasme når jeg presset vibrator inn fra siden av strengen, det gikk enda sterkere da😅

Anonymkode: fa0bd...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke samme erfaring 😊

Prøvd med et par ulike vibratorer, men er sjanseløs på å få orgasme av det. Blir «feil» stimuli for min del😊

Anonymkode: 6abaf...19f

Ts.

Klart, alle opplever det nok ikke likt.

Anonymkode: fa0bd...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke automatikk i at orgasmen blir sterkere av å «Edge». Den kan være like intens etter 10 sekunder som etter 10 minutter.

Anonymkode: 6abaf...19f

Ts.

Er det like intenst etter 10 sek? Har normalt erfart at orgasmen blir sterkere ved edging, både på meg selv og på typen. Men har erfart at typen kan komme enormt hardt etter typ 30 sekunder, men da gjerne ved edging med sexprat uten stimuli først. Gjorde det i kveld, med vibrator presset mot siden av strengen😅

Anonymkode: fa0bd...8e6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke deilig, nei. Har man helt normale sanser intakt, så er det altfor intenst.

Det er en god huskeregel at ikke alle mennesker er klin lik.

Anonymkode: a6b9f...a0d

Så du mener at de som synes det er deilig, ikke er normale? 😆

Anonymkode: f5a99...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du mener at de som synes det er deilig, ikke er normale? 😆

Anonymkode: f5a99...62a

Ts.

Enig med deg, det svaret virket litt merkelig😅

Anonymkode: fa0bd...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts.

Det hørtes så digg ut at jeg gjorde det på typen. Han fikk som du skrev, en helt vill orgasme når jeg presset vibrator inn fra siden av strengen, det gikk enda sterkere da😅

Anonymkode: fa0bd...8e6

Så kult, det gleder meg å høre 😀 

Anonymkode: 34506...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts

Jeg sier bare hvordan jeg liker det og typen elsker det. Men det er flere grader av vibrering. Holder den ikke direkte på klitoris med unntak av når det går for meg. Under orgasmen liker jeg intens vibrering mot klitoris direkte og hardt presset. Tømmer lissom kroppen helt da.

Anonymkode: fa0bd...8e6

Da burde du kjøpe deg en wand. Det er det heftigste jeg har vært borti og noe fyren min elsker å "plage" meg med. Jeg er ganske følsom i utgangspunktet, og etter en orgasme er jeg over. 

Men, vær forberedt på squirt da wand er veldig kraftig.

Jeg snakker her om enten med ledning eller oppladbar. De med batteri og i miniutgaver er ikke det samme.

Anonymkode: 1bd94...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts.

Er det like intenst etter 10 sek? Har normalt erfart at orgasmen blir sterkere ved edging, både på meg selv og på typen. Men har erfart at typen kan komme enormt hardt etter typ 30 sekunder, 

Anonymkode: fa0bd...8e6

Som du skriver, selve orgasmen kan være like intens uavhengig av hvor lang tid man bruker på å få den.

Men veien dit er jo veldig annerledes under 30 minutter edging en ved 30 sekunder runking😊

Anonymkode: 6abaf...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...