Gå til innhold

Vibrator presset mot penishodet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg vet jo hvor deilig det er med vibrator der nede. Prøvde her om dan min vibrator hardt presset mot penishodet på typen. Han ble regelrett helt vill, aldri sett villere type og orgasmen ble helt sykt vill.

Andre med samme erfaring?

Anonymkode: fa0bd...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja vibrator virker på menn også. 

Innimellom bruker jeg en liten butplug med vibrator i rumpa, så han får vibrering samtidig som han knuller meg. Veldig suksess. 

Vi har også diverse leketøy som er laget akkurat med formålet å gi ham/meg/begge vibrering samtidig som vi har samleie, men dessverre er det ikke så suksess, da disse har det med å vri seg ut av posisjon. Butplug med vibrering er det eneste som har holdt seg der det skal. 

Anonymkode: c0e49...906

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp

Anonymkode: 1ff53...414

Ts

Hvordan opplevde du det, eller typen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Innimellom bruker jeg en liten butplug med vibrator i rumpa, så han får vibrering samtidig som han knuller meg. Veldig suksess. 

Vi har også diverse leketøy som er laget akkurat med formålet å gi ham/meg/begge vibrering samtidig som vi har samleie, men dessverre er det ikke så suksess, da disse har det med å vri seg ut av posisjon. Butplug med vibrering er det eneste som har holdt seg der det skal. 

Ts

Høres deilig ut, ikke prøvd det på typen. Blir hans orgasme mektigere og mer intens?

Jeg elsker selv vibrering, hvilken leketøy bruker dere til felles nytelse? Eller butplug på begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Hvordan opplevde du det, eller typen din?

Det var voldsomt digg. Men vi er begge ekstremt eksperimentelle, så det var ikke WOW ALDRI OPPELVD LIGNENDE, men han fikk multiorgasme, og jeg digget enda mer å se typen nyte som han gjorde. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags var det? Vi prøvde en gang en type som skulle i skjeden samtidig som penis, men det var dritvondt så det prøvde vi aldri igjen. 

Anonymkode: aa776...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts

Høres deilig ut, ikke prøvd det på typen. Blir hans orgasme mektigere og mer intens?

Jeg elsker selv vibrering, hvilken leketøy bruker dere til felles nytelse? Eller butplug på begge?

Min kjære har for såre slimhinner til at han kan ha noe som helst inn bak dessverre, så kun butplug på meg. 

Han får generelt ganske intense orgasmer, for edger bestandig lenge før han slipper seg løs, så vet ikke om jeg kan si at de blir mer intense av dette, men det gir en variasjon og annen opplevelse, og variasjon er jo fint. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var voldsomt digg. Men vi er begge ekstremt eksperimentelle, så det var ikke WOW ALDRI OPPELVD LIGNENDE, men han fikk multiorgasme, og jeg digget enda mer å se typen nyte som han gjorde. 

Woow, multiorgasme? Vil det si orgasme i serier, flere etter hverandre, slike jeg selv får til tider? Typen opplevde en helt WOW ALDRI OPPLEVD LIGNENDE feeling. Han stønnet, hikstet helt sykt vilt. Jeg digget det så innmari at han viste så åpent hvor deilig det var. Min fikk ikke multiorgasme, men en veldig lang og hard orgasme. Er det en greie å bruke både butplug og vibrator samtidig?

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har diverse vibratorer som mann. Hatt det siden puberteten. Favoritten er magic Wand. Pleier å bruke den gjennom undertøyet, for det blir for intenst rett på penishodet. Så kommer jeg i trusa, og slenger den til vask. Kan komme på under 10sek.

De som ikke har oppdaget dette enda, har gått glipp av mye. Penishodet og klitoris er jo det samme anatomisk sett. 

Anonymkode: 0d31c...669

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva slags var det? Vi prøvde en gang en type som skulle i skjeden samtidig som penis, men det var dritvondt så det prøvde vi aldri igjen. 

Anonymkode: aa776...cd8

Ja det har jeg også erfart, at vibrator som skulle inn samtidig ble så fryktelig ubehagelig/vondt at den ble kastet bort. Hadde gode anbefalinger, men fungerte ikke for oss. Har også forsøkt diverse type penisringer med en klump som vibrerer på, men de vibrerer feil sted, og vrir på seg. 

Butplug jeg bruker et ganske liten og standard utfordring. Slags dråpeformet innvendig, med vibrering, og en base som medfører at den ikke dyttes helt inn. Selv om liten gir den god vibrering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har diverse vibratorer som mann. Hatt det siden puberteten. Favoritten er magic Wand. Pleier å bruke den gjennom undertøyet, for det blir for intenst rett på penishodet. Så kommer jeg i trusa, og slenger den til vask. Kan komme på under 10sek.

De som ikke har oppdaget dette enda, har gått glipp av mye. Penishodet og klitoris er jo det samme anatomisk sett. 

Ts

Men blir orgasmen intens og sterk etter kun 10 sek? Jeg edger typen typ 30 min med vibrator før jeg lar hans orgasme komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg vet jo hvor deilig det er med vibrator der nede.

Det er ikke deilig, nei. Har man helt normale sanser intakt, så er det altfor intenst.

Det er en god huskeregel at ikke alle mennesker er klin lik.

Anonymkode: a6b9f...a0d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ts

Men blir orgasmen intens og sterk etter kun 10 sek? Jeg edger typen typ 30 min med vibrator før jeg lar hans orgasme komme.

Blir ikke like intens om man bare skal ha en kjapp is. Eller om man skal kose seg lenge og så komme. Kan fint komme gjennom buksa fult påkledt  med en kraftig vibrator. Min første orgasme var med en slik masasjevibrator før jeg kom i tenårene. Jeg og kona har hver vår, og konkurrerer noen ganger om hvem som kommer først. 

Kan være til fin hjelp om man trenger at den skal bli stiv raskt før et samleie også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er ikke deilig, nei. Har man helt normale sanser intakt, så er det altfor intenst.

Det er en god huskeregel at ikke alle mennesker er klin lik.

Ts

Jeg sier bare hvordan jeg liker det og typen elsker det. Men det er flere grader av vibrering. Holder den ikke direkte på klitoris med unntak av når det går for meg. Under orgasmen liker jeg intens vibrering mot klitoris direkte og hardt presset. Tømmer lissom kroppen helt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir ikke like intens om man bare skal ha en kjapp is.

Mmmm is 🍦🍦🍦🤩

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sier bare hvordan jeg liker det og typen elsker det.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir ikke like intens om man bare skal ha en kjapp is. Eller om man skal kose seg lenge og så komme. Kan fint komme gjennom buksa fult påkledt  med en kraftig vibrator. Min første orgasme var med en slik masasjevibrator før jeg kom i tenårene. Jeg og kona har hver vår, og konkurrerer noen ganger om hvem som kommer først. 

Kan være til fin hjelp om man trenger at den skal bli stiv raskt før et samleie også. 

Ts

Var det jeg trodde. Gjør dere det utenpå buksene når dere konkurerer om å komme først? Hvem kommer først og hardest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ts

Var det jeg trodde. Gjør dere det utenpå buksene når dere konkurerer om å komme først? Hvem kommer først og hardest?

Hun må ha den rett på. Jeg må ha på meg undertøy for det blir for intenst uten. Så slipper jeg å sprute over alt. Litt etter jeg har kommet, kan det være intenst godt og tvinge meg til å kjøre den på full styrke mot penishodet igjen da spruter jeg intenst slik som kvinner når de spruter med en stråle som er mye kraftigere enn når jeg tisser. Da er det bedre å tisse på seg i undertøyet enn om strålen går rett mot hodet. Tisselaken er et must, for det blir veldig vått i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun må ha den rett på. Jeg må ha på meg undertøy for det blir for intenst uten. Så slipper jeg å sprute over alt. Litt etter jeg har kommet, kan det være intenst godt og tvinge meg til å kjøre den på full styrke mot penishodet igjen da spruter jeg intenst slik som kvinner når de spruter med en stråle som er mye kraftigere enn når jeg tisser. Da er det bedre å tisse på seg i undertøyet enn om strålen går rett mot hodet. Tisselaken er et must, for det blir veldig vått i senga. 

Ts

Oi, det hørtes intenst og sykt deilig ut. Rett etter at du har kommet, kommer det en ny og enda sterkere orgasme? Eller er det litt sånn forlengelse av den første orgasmen? Den intense spruten, er det sæd eller urin eller noe annet. Hørtes veldig intenst og kraftig ut, når det kommer kraftigere enn når du tisser. Varer dette lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har man den rett mot penishodet med forhuden nede?

Anonymkode: 081d8...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...