123qwe Skrevet 7. november Forfatter #301 Skrevet 7. november (endret) Vekta tikket på 65,6 kg. Mensen startet i dag. Fornøyd med utviklingen. Skadene begynner å gi seg litt etter litt. Endret 7. november av 123qwe
123qwe Skrevet 7. november Forfatter #303 Skrevet 7. november Amatariel skrev (2 timer siden): 56? 😶 Eller 65? Herlighet 😅🙄. 65,6 kg!!!! Huff det hadde faktisk vært helt krise å veie 56 kg med min kroppsbygging 🫣. Har korrigert vekta i innlegget over.
123qwe Skrevet 14. november Forfatter #304 Skrevet 14. november Vekta var 65,8 kg. Og det er helt greit. Skal fortsette som før og ser hvor det bær hen :-). Skadene som jeg driver å pleie for tiden går stort sett i riktig retning. Det koket på jobb i det siste og kjenner tidvis behov for stressmestring via godis…
Ms. Steele Skrevet 14. november #305 Skrevet 14. november Hva slags skader er det du har fått? Mulig jeg har lest det, men akkurat nå så husker jeg ikke. Stress og godis er sjelden noen god kombinasjon, men akk så velkjent her i gården... Så at det var bare 10 kr for marsipangris med sjokolade i butikkene nå. I fjor gomlet og åt jeg haugevis av sånt i november. Det skal jeg IKKE gjøre i år, for det ble bare kaos i kroppen
123qwe Skrevet 14. november Forfatter #306 Skrevet 14. november Trur ikke jeg har ramset opp alle skadene mine, listen er lang 😆. Har nok nevnt knær, og det er en langsom prosess som blir gravis bedre. Men fikk en akutt «idrettsskade» for en stund siden i noe senegreier i overkroppen. Er ikke noe idrettsutøver, men det skjedde mens jeg drev med sport. Det går fremover, men må være tålmodig og ikke bli overgira. Får trent fint til tross for skaden, det går mest i rehab øvelser for knær (knebøy, utfall osv) og noen øvelser for overkroppen. Jeg har landet ganske fint i en rutine mtp mat og klarer å begrense porsjoner når det gjelder kaloritett mat. Men det skjer kanskje en gang i måneden at jeg er litt på felgen og har noen voldsomme cravings… håndterer det bedre nå en før. Det vil si at istedenfor masse iskrem og godteri så blir det heller bare en av delene, i ok mengde.
Amatariel Skrevet 17. november #307 Skrevet 17. november 123qwe skrev (På 14.11.2025 den 18.22): Jeg har landet ganske fint i en rutine mtp mat og klarer å begrense porsjoner når det gjelder kaloritett mat. Og det er jo kjempebra! Tenker det er det viktigste grunnlaget. At man har craving en gang i måneden (er vel normalt å ha mer enn det også) er vel en del av livet. Er bare greit å ha noen verktøy til å kunne klare å håndtere det på en okey måte 1
123qwe Skrevet 20. november Forfatter #308 Skrevet 20. november Vekta ble 65.3 kg i dag. Veldig fornøyd at jeg klarer å holde meg på 65 tallet. Kjenner meg stort sett vel i klær osv. Hadde noen netter med skikkelig dårlig søvn, men nå går det bedre igjen. Det koker på jobb og blir litt stressa av det. Det har heldigvis ikke gått så mye utover kostholdet, denne gangen. 1
123qwe Skrevet lørdag kl. 07:02 Forfatter #309 Skrevet lørdag kl. 07:02 Vekta tikket på 65,6 kg. Fornøyd med å holde vekta tross reising. Våkna med sår hals i dag, håper jeg ikke blir sprekksjuk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå