Amatariel Skrevet fredag kl 08:48 #201 Del Skrevet fredag kl 08:48 Åå kjedelig at du er syk Januar kan være en drittmåned sånn! Håper du føler deg bedre snart ♥️ Så får man bare ta den nedgangen som kommer av det med et lite smil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet fredag kl 18:27 #202 Del Skrevet fredag kl 18:27 Det er mye sykdom som herjer rundt omkring nå. Jeg kan ha en tendens til å trøste meg med tøysemat når jeg er syk. Det er erfaringsvis ikke særlig lurt, men jeg går jo på den smellen stort sett hver gang. At man blir litt fysen når man har sovet dårlig og kjenner seg litt tom er også velkjent for meg. Du har gått ned selv om du har vært syk. Om det kommer av dehydrering eller lite mat vil nok vise seg, men det er jo fint at du har det i bakhodet at det da kan øke litt i vekt neste uke. Det er alltid godt med det som kan forklares har jeg fått kjenne på mange ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna Selene Skrevet lørdag kl 12:46 #203 Del Skrevet lørdag kl 12:46 (endret) Kjipt å bli syk, håper du er på bedringens vei. Det er så mye sykdom som går for tida. Flere som blir utslått med feber og kvalme. Det er jo ikke sikkert vekta øker, men om den gjør det så vet du jo hvorfor. Riktig god helg. Endret søndag kl 10:41 av Luna Selene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet mandag kl 08:53 Forfatter #204 Del Skrevet mandag kl 08:53 Ms. Steele skrev (På 24.1.2025 den 19.27): Det er mye sykdom som herjer rundt omkring nå. Jeg kan ha en tendens til å trøste meg med tøysemat når jeg er syk. Det er erfaringsvis ikke særlig lurt, men jeg går jo på den smellen stort sett hver gang. At man blir litt fysen når man har sovet dårlig og kjenner seg litt tom er også velkjent for meg. Du har gått ned selv om du har vært syk. Om det kommer av dehydrering eller lite mat vil nok vise seg, men det er jo fint at du har det i bakhodet at det da kan øke litt i vekt neste uke. Det er alltid godt med det som kan forklares har jeg fått kjenne på mange ganger. Samme her, ofte mister jeg helt lysten på sunn mat og smågodt er det eneste som frister når jeg er syk. Og det ble smågodt både torsdag og fredag, men det var godt så det får være. Heldigvis klarte jeg å gå tilbake til ganske vanlig kost på lørdag og søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet mandag kl 08:54 Forfatter #205 Del Skrevet mandag kl 08:54 Luna Selene skrev (På 25.1.2025 den 13.46): Kjipt å bli syk, håper du er på bedringens vei. Det er så mye sykdom som går for tida. Flere som blir utslått med feber og kvalme. Det er jo ikke sikkert vekta øker, men om den gjør det så vet du jo hvorfor. Riktig god helg. Takk, ja det var feber og kvalme og vondt i hodet. Men nå har det heldigvis gitt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet mandag kl 09:00 Forfatter #206 Del Skrevet mandag kl 09:00 Lørdag fikk vi vannkopper i hus, men lille(store) gullet klarer seg overraskende fint. Kjenner at det er mindre overskudd til å lage balanserte middager, men tenker det er greit så lenge jeg begrenser porsjoner. Prøvde meg på en bitteliten treningsøkt i går med 5 min rooolig roing og to lette styrkeøvelser…. Eeeh burde ha latt være for etterpå var jeg heeeelt utslått. Energien bare forsvant. Sliter litt med å ta det med ro når jeg er halvveis frisk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet mandag kl 09:03 #207 Del Skrevet mandag kl 09:03 Åå god bedring til din lille! Håper det slippes unna med alt for store plager 😶 God bedring til dere alle! Trening bør du nok helt sikkert vente med til formen kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet mandag kl 19:00 Forfatter #208 Del Skrevet mandag kl 19:00 @Amatariel du har veldig rett. Er ingen vits i å tyne kroppen når man er ikke frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå