Gå til innhold

Orgasme etter fødsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fødte mitt tredje barn for 5 uker siden, og har hatt sex 2 ganger siden + litt onanering selv. En del hormoner i sving om dagen…. Uansett, jeg kommer mye fortere enn vanlig. Er dette normalt? De to forrige gangene har det jo tatt flere mnd før jeg i det hele tatt får til å komme, og nå er det klimaks innen 2 minutter.. det er kjedelig. Gleden er så kortvarig.. noen annen som har erfaring her? Hva kan jeg gjøre? Er underlivet mitt ødelagt?

Anonymkode: b731c...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du får være strålende fornøyd med at det fungerer i det hele tatt 😊 og heller øve deg på å holde igjen.

Anonymkode: 2f890...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maken. Tenk hvis du får ekte problemer.

Altså, ØDELAGT?!??!?!? Fordi du kommer fort?! Det er et "problem"?!! Tidenes luksusproblem ihvertfall.
Du får øve deg på å holde lenger da, slik menn gjør for å utsette orgasmen f. eks. 

For perspektiv kan du minne deg på at det er mange der ute som ikke får til å komme i det hele tatt, og mange har store vanskeligheter med det.

Jeg håper du troller faktisk. Herlighet. Ødelagt fordi du har et luksusproblem og kommer fort! Det er sykt å melde!

Anonymkode: e9dfc...b90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov til å lure på dette som ts gjør uten å bli sablet ned! Det er et helt legitimt spørsmål! Meg bekjent er det ikke noen grense for hva det kan spørres om. Ts spør om noe som plager henne og det må da være fullstendig greit! Kanskje andre har vært i samme situasjon og kan gi henne råd.

Anonymkode: 3551c...be2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det må da være lov til å lure på dette som ts gjør uten å bli sablet ned! Det er et helt legitimt spørsmål! Meg bekjent er det ikke noen grense for hva det kan spørres om. Ts spør om noe som plager henne og det må da være fullstendig greit! Kanskje andre har vært i samme situasjon og kan gi henne råd.

Anonymkode: 3551c...be2

Det er jo unektelig veldig spesielt å omtale at man får orgasme fort/lett en PLAGE da.

Anonymkode: e9dfc...b90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo unektelig veldig spesielt å omtale at man får orgasme fort/lett en PLAGE da.

Anonymkode: e9dfc...b90

Det spiller absloutt ingen rolle. Om det er et problem for henne så må det være lov til å stille det spørsmålet. Det blir helt feil om det skal være en nedre grense for hvor plaget man er for å få lov til å skrive her.

Anonymkode: 3551c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville jo tro det bare var positivt.. jeg kan fint komme flere ganger, kommer fortere og lettere etter den første. Ofte vi begynner med at jeg kommer, så sex (sex føles mye bedre etter jeg har kommet, klarer å komme vaginalt mye lettere da også), så kan jeg onanerer og komme flere ganger når han er ferdig. 

Anonymkode: 863b8...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det spiller absloutt ingen rolle. Om det er et problem for henne så må det være lov til å stille det spørsmålet. Det blir helt feil om det skal være en nedre grense for hvor plaget man er for å få lov til å skrive her.

Anonymkode: 3551c...be2

Selvsagt kan man stille spørsmål. Selvsagt må man også kunne svare deretter. Å omtale noe som for mange er luksus de aldri vil få oppleve engang som et problem derimot er jo som sagt spesielt, og må være greit å kommentere at er spesielt. 

Anonymkode: e9dfc...b90

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt kan man stille spørsmål. Selvsagt må man også kunne svare deretter. Å omtale noe som for mange er luksus de aldri vil få oppleve engang som et problem derimot er jo som sagt spesielt, og må være greit å kommentere at er spesielt. 

Anonymkode: e9dfc...b90

Alle kan svare her, men jeg synes det er ufint å bagatellisere spørsmålet til ts. Hun sier heller ikke at det er verdens største problem for henne, men at det er noe som har gjort sexlivet hennes kjedeligere. Og da må det være greit å spørre! Er det så ille så la vær å svar. Det er ikke opp til deg eller andre som klager på dette å definere hva som kan og hva som ikke kan problematiseres.

Anonymkode: 3551c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Alle kan svare her, men jeg synes det er ufint å bagatellisere spørsmålet til ts. Hun sier heller ikke at det er verdens største problem for henne, men at det er noe som har gjort sexlivet hennes kjedeligere. Og da må det være greit å spørre! Er det så ille så la vær å svar. Det er ikke opp til deg eller andre som klager på dette å definere hva som kan og hva som ikke kan problematiseres.

Anonymkode: 3551c...be2

Jeg har bare gjort det forumet/tråder er ment for: Besvart denne.
Jeg har til og med gitt TS tips i motsetning til deg som ikke har klart å komme med noe som helst av relevans.
Du klager på det du mener er klaging, og som i beste fall er å spore av tråden, ikke evner du å bidra med noe heller.

Anonymkode: e9dfc...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Alle kan svare her, men jeg synes det er ufint å bagatellisere spørsmålet til ts. Hun sier heller ikke at det er verdens største problem for henne, men at det er noe som har gjort sexlivet hennes kjedeligere. Og da må det være greit å spørre! Er det så ille så la vær å svar. Det er ikke opp til deg eller andre som klager på dette å definere hva som kan og hva som ikke kan problematiseres.

Anonymkode: 3551c...be2

Eh. Hun spør om underlivet hennes er ødelagt, så jo, da virker det som et stort problem.

Anonymkode: 05ad8...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen greier dere det?! Jeg fødte for 5 måneder siden og har fortsatt ikke hatt sex. Baby krever sitt og jeg er altfor sliten

Anonymkode: 17326...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo unektelig veldig spesielt å omtale at man får orgasme fort/lett en PLAGE da.

Anonymkode: e9dfc...b90

Er ikke opp til deg å avgjøre det vel 

Anonymkode: 4a4af...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom også veldig fort og lett et par mnd etter fødsel. Mannen var overlykkelig 😂 dessverre varte det bare noen mnd. Antar det hadde noe med den økte blodtilstrømmingen til underlivet etter fødsel 🤷🏼‍♀️ Tilbake til normalen nå 

Anonymkode: 8b9cf...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også lettere enn før fødsel. Faktisk har det hendt at jeg har halvsovet og tydeligvis fantasert om noe fordi har våknet av orgasme uten å røre meg selv. Helt sykt, men sant! 

Anonymkode: b8001...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...