AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Snapper deres menn med nabodamene? Min kjæreste har naboene på snap og kan snappe med de og fortelle hva han gjør og sende bilder? Er dette normalt? Reagerer på dette når han er sammen med meg. Synes det er flaut at de ser at mannen min sender snap til dem, når han nå er sammen med meg nå. Er dette normalt eller overreagerer jeg? Han snapper jo sjeldent til mennene deres? Gjør deres kjærester dette? Anonymkode: 57b9f...12f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Nei 🤣 det er flaut, ja Anonymkode: 4ff2d...b6b 9 3
Kålrota Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 Han ser vel på dem som venner, da? Jeg ser ikke problemet med det. Det er flaut hvis han sender dickpics, ellers ikke. 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #4 Skrevet 8. mai 2024 Jeg kan finne på ting med fedre til barnas venner, fordi jeg er aktiv ute med overskudd og energi. Mange av mødrene er sliten, vil på cafe, orker ikke fjelltur eller ut på sjøen. Vi avtaler å møtes via messenger eller sms, men vi snapper ikke. De mennene jeg snapper med er venner gjennom maaaange år. Og de har alle partner. Jeg synes det er rart når menn, singel eller opptatt, tar kontakt med meg via snap. Anonymkode: 47813...c6a 1
Hololo Skrevet 8. mai 2024 #5 Skrevet 8. mai 2024 kommer vel veldig an på hva slags forhold han har med de? Er de venner så ser jeg jo ikke noe problem med det. 3
Rufs Skrevet 8. mai 2024 #6 Skrevet 8. mai 2024 Samme det vel. Hvem jeg snapper når er det da ingen andre som har noe med. Fatter ikke hvorfor det er flaut. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #7 Skrevet 8. mai 2024 Det kommer jo helt an på relasjonen og varierer utifra en rekke faktorer. At han gjør det foran deg er jo et veldig godt tegn da. Når man gjør noe shady skjuler man det jo vanligvis. Anonymkode: 26cec...1c7 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #8 Skrevet 8. mai 2024 Vi er fortsatt mange år fra å ha utviklet kjøreregler for SoMe. Etter et par tiår er det fortsatt kaos. Begrepet sunn fornuft er forsvunnet. Selv lever jeg sikkert i villfarelse om at jeg er en av de få som fortsatt bruker sunn fornuft. Jeg mener det er innlysende at jeg mann 48, ikke skal snappe eller på andre måter være venner i sosiale medier med nabodama på 26, min unge kvinnelige kollega på 24, eller den 19-årige jenta som er trener for min datter. Alt dette, og alle lignende tilfeller er innlysende for meg, men det jeg tror er sunn fornuft, er sikkert ansett som gammeldags holdninger hos folk flest... Anonymkode: e55a0...88f 6 2
Ellah Skrevet 8. mai 2024 #9 Skrevet 8. mai 2024 Jeg vet ikke hvem samboeren snapper med jeg - men tror ikke han har noen av naboene der. Jeg stoler på han og legger meg ikke borti hvem han har kontakt med, synes heller ikke det er flaut at han kontakt med damer han er venn med. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #10 Skrevet 8. mai 2024 Jeg snapper med nabodamene - mannen min gjør ikke. Han har en del kollegaer på snap, men han snapper de ikke med mindre de snapper og spør om noe først (de yngre bruker gjerne snap til kommunikasjon) Anonymkode: 9fc04...62e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #11 Skrevet 8. mai 2024 Snap bør være innen familien synes jeg. Så gammeldags altså. Hvorfor skal du formidle øyeblikk til naboer av motsatt kjønn? Dette behovet skjønner jeg sjelden. Men jeg er ingen misjonær. Anonymkode: 112ab...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #12 Skrevet 8. mai 2024 Det er megaflaut 😅 Anonymkode: 1ad73...e81 1
Kålrota Skrevet 8. mai 2024 #13 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Snap bør være innen familien synes jeg. Så gammeldags altså. Hvorfor skal du formidle øyeblikk til naboer av motsatt kjønn? Dette behovet skjønner jeg sjelden. Men jeg er ingen misjonær. Anonymkode: 112ab...a3c Fordi man har en vennskapelig relasjon? Det er da helt innafor. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #14 Skrevet 8. mai 2024 16 minutter siden, Kålrota said: Fordi man har en vennskapelig relasjon? Det er da helt innafor. Kankskje for deg, men ikke for alle. Anonymkode: ea1a0...8e7
Kålrota Skrevet 8. mai 2024 #15 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kankskje for deg, men ikke for alle. Anonymkode: ea1a0...8e7 Nei, nå er det jo vanskelig å snakke for alle. Jeg er sjokkert over hvor kontrollerende og sjalu mange virker. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #16 Skrevet 8. mai 2024 Hadde stusset om min kone hadde snap til nabo mennene. Hadde ikke likt det, eller orket det. Da hadde jeg faktisk gjort det slutt. Jeg bare orker ikke. Anonymkode: ed525...974 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #17 Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde stusset om min kone hadde snap til nabo mennene. Hadde ikke likt det, eller orket det. Da hadde jeg faktisk gjort det slutt. Jeg bare orker ikke. Anonymkode: ed525...974 Du hadde gjort det slutt fremfor å si at det ikke er greit? «Ja, små barn, mamma og pappa skal skilles og dere må reise frem og tilbake med buss i to timer hver uke, fordi mamma sendte snap til Karl i nabohuset og fordi pappa mente det var så ille at noen måtte lide. De som må lide er dere, våre to små barn!» Anonymkode: 4bae5...a6b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #18 Skrevet 8. mai 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Du hadde gjort det slutt fremfor å si at det ikke er greit? «Ja, små barn, mamma og pappa skal skilles og dere må reise frem og tilbake med buss i to timer hver uke, fordi mamma sendte snap til Karl i nabohuset og fordi pappa mente det var så ille at noen måtte lide. De som må lide er dere, våre to små barn!» Anonymkode: 4bae5...a6b Jeg ville også valgt bort en kone som skulle snappe med masse menn fordi de var «venner» … just sayin. Orker bare ikke holde på sånn. Anonymkode: ea1a0...8e7 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #19 Skrevet 9. mai 2024 Snapper med 1 av nabomennene av og til,sporadisk. Aldri noe seksuelt eller sånn,mest morsomme ting. Snapper og med kona hans og omvendt. Har samboer og er på ingen måte interessert i nabomannen, har en god tone med de som par. Anonymkode: 229c7...c7b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2024 #20 Skrevet 9. mai 2024 Kommer jo an på. Det er jo en forskjell på å for eksempel sende dick pics, eller å ha havnet i en sosial gjeng som er litt ekstra glade i snaps og sender bilde til hverandre av hver eneste blomst de ser eller måltid som blir fortært. Det ligger litt i innlegget ditt at du anser det som flørtete eller noe, siden du blir flau over at han gjør det mens han har kjæreste. Føler du at mannen din prøver å legge an på dem, og er det fordi han er flørtete, eller er det å sende en snap i seg selv noe du anser som flørtete uansett hva som sendes? Husk at noen bare snapper i vilden sky, folk bruker sosiale medier forskjellig. Anonymkode: 88ab7...bd1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå