AnonymBruker Skrevet 7. mai #1 Del Skrevet 7. mai Hvorfor blir alltid varene mine sendt ned det båndet som er nærmest meg? Jeg skjønner at mange sikkert synes det er greit å bare kunne raske med seg varene fra det båndet som er nærmest, men ser dere ikke an kunden? Jeg har som regel med barnevogn og om jeg må pakke 2-3 poser blir jeg altså sånn i veien! Folk bak i køen må smyge seg forbi vognen mens jeg stresset og rød i toppen kaster varene mine i pose så fort som mulig. Hender jeg kommer på å spesifisere at jeg vil ha varene på båndet lengst bort, men glemmer det som regel. Ser dere ikke at kunde med barnevogn kommer i veien for hele køen? Anonymkode: 46fcc...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #2 Del Skrevet 7. mai De bruker jo begge sider av skilleveggen. Anonymkode: 6a558...c3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #3 Del Skrevet 7. mai Prøv deg en dag i butikk så forstår du kanskje 🤦🏽♀️ Anonymkode: e7e5e...e36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå