Gå til innhold

Hvorfor klager du på naboen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg klager på naboen fordi de er alkoholiserte rasister som forsurer bomiljøet. De har valgt å bosette seg i groruddalen, da må de tåle å ha naboer som ikke er blendahvite.

De roper og skriker, krangler og røyker omtrent 24/7 men synes det er forferdelig at ikke styret nekter folk å flagge med regnbueflagg fordi de mener at det er stygt og ekkelt.

Jeg er forøvrig både blendahvit og hetro så ingenting av det de hyler om går på meg og mitt, det er bare ikke naboer som egner seg for å bo i borettslag, strengt tatt burde de ikke få gå fritt i samfunnet engang slik de holder på.

 

Anonymkode: 3eb6f...3a7

Slike hadde jeg elsket og hatt som naboer.

Da skulle de ha fått vite hvor skapet skal stå!

Anonymkode: 75aa2...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg er ikke naiv men jeg tror på menneskets evne til å ta valg. Et valg er å akseptere det man står i uten å klage. 

Anonymkode: 5a9bf...afc

Man må faktisk få lov å si ifra hvis de rundt ikke evner å ta hensyn til andre enn seg selv.

Anonymkode: 7b9d5...48f

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man flytter tett inn på folk så forventes det nettopp at man tar hensyn. Hvis du vil trampe rundt med full kraft, spille musikk til alle døgnets tider og spikre på julaften så er det du som bør flytte langt, langt ute på landet.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronekjøring

Anonymkode: 3ab47...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klaget, til tross for at jeg har blitt holdt våken hele netter før jobb av festglade ektepar. Og borring 7 om morningen. Den ene gangen jeg hadde med meg en fyr hjem fant jeg lapp i postkassa at de ikke ville høre «sexhyl» fra nå av.. 

Anonymkode: e15eb...09d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.38):

Du kan gjøre noe med deg selv men ikke med andre. Å klage fører ikke til NOE positivt! 

Anonymkode: 5a9bf...afc

Her tar du selvfølgelig helt feil. Klaging over lovlige irritasjonsmomenter fører selvfølgelig ingen vei hen. Men klaging på lov- eller regelbrudd kan man løse mange problemer med, det har jeg selv erfart. Den verste naboen jeg - og naboene - har hatt i en blokk, brøt så mange regler, og fikk så mange legitime klager på dette, at han endte med å selge og flytte, etter at styret i sameiet håndterte situasjonen med juridisk bistand. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supermerry skrev (13 timer siden):

Her tar du selvfølgelig helt feil. Klaging over lovlige irritasjonsmomenter fører selvfølgelig ingen vei hen. Men klaging på lov- eller regelbrudd kan man løse mange problemer med, det har jeg selv erfart. Den verste naboen jeg - og naboene - har hatt i en blokk, brøt så mange regler, og fikk så mange legitime klager på dette, at han endte med å selge og flytte, etter at styret i sameiet håndterte situasjonen med juridisk bistand. 

Da kaller vi det unntak og ikke regelen 

Anonymkode: 5a9bf...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han leier ut til indere som lager sterk illeluktende mat inn til samtlige naboer. Vi hadde ambulanse som måtte hente ene naboen pga vedkommede fikk store problemer med å puste og matosen fra denne leiligheten var direkte skyld i dette. Inderne har dekket til brannalarmsensoren også for å unngå å utløse brannalarmen. 

 

 

Anonymkode: c7979...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...