AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #41 Del Skrevet 7. mai 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor klager du på at naboen bråker,tramper, fyrer i bålpanna, roter på tomta osv når du selv har valgt å bosette deg klin oppi andre folk? Anonymkode: 5a9bf...afc Fordi jeg ikke takler trynet på naboen min. Vedkommende er ett hespetre og jeg jobber mot ett langsiktig mål om at vedkommende skal flytte. Det er ikke jeg som er problemet her, det er kun vedkommende. Folk har sagt at de er på mitt lag. Anonymkode: 75aa2...e4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. mai 2024 #42 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor klager du på at naboen bråker,tramper, fyrer i bålpanna, roter på tomta osv når du selv har valgt å bosette deg klin oppi andre folk? Anonymkode: 5a9bf...afc Klager kun om de holder på med høytrykkspyleren, motorsag eller annet unødvendig bråk på en helligdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. mai 2024 #43 Del Skrevet 8. mai 2024 Pysa skrev (10 timer siden): Klager ikke, men tenker for meg selv at det er på tide å ta ned julelysene. 🙃 Er jo snart Jul(i) 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #44 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi jeg ikke takler trynet på naboen min. Vedkommende er ett hespetre og jeg jobber mot ett langsiktig mål om at vedkommende skal flytte. Det er ikke jeg som er problemet her, det er kun vedkommende. Folk har sagt at de er på mitt lag. Anonymkode: 75aa2...e4b Hvorfor takler du ikke «trynet» på naboen din og hvorfor har dere rottet dere sammen? Hva har naboen din gjort deg? Anonymkode: 2d704...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #45 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det slitsomt at naboene klager på deg? Anonymkode: 7b9d5...48f Meg , nei! Jeg har naboer en halv km unna jeg, så jeg kan bråke så mye jeg vil. Anonymkode: 5a9bf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #46 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Økonomi, jobb, skolekrets, familie, ingen egnede boliger på markedet/i omkretsen etc. Tror du alle bare kan flytte sånn uten videre? 🤣 Er det du som har blitt klaget på, eller? Anonymkode: 7b9d5...48f Nei, jeg bor slik jeg vil jeg. Med naboer en halv km unna så jeg kan bråke så mye jeg vil. Tror du virkelig jeg er så falsk og dum at jeg laga tråd om slik hvis jeg ble klaga på? Ang hvor man bor så er det mye man kan få til om man vil. Livet er slik at enten innfinner man seg med hvordan det er eller så gjør man en forandring. Anonymkode: 5a9bf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #47 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei, jeg bor slik jeg vil jeg. Med naboer en halv km unna så jeg kan bråke så mye jeg vil. Tror du virkelig jeg er så falsk og dum at jeg laga tråd om slik hvis jeg ble klaga på? Ang hvor man bor så er det mye man kan få til om man vil. Livet er slik at enten innfinner man seg med hvordan det er eller så gjør man en forandring. Anonymkode: 5a9bf...afc Fint at du har mulighet til å bo akkurat som du vil, men å forvente at alle andre kan gjøre det samme, er ikke annet enn naivt Anonymkode: 7b9d5...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #48 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg bor slik jeg vil jeg. Med naboer en halv km unna så jeg kan bråke så mye jeg vil. Tror du virkelig jeg er så falsk og dum at jeg laga tråd om slik hvis jeg ble klaga på? Ang hvor man bor så er det mye man kan få til om man vil. Livet er slik at enten innfinner man seg med hvordan det er eller så gjør man en forandring. Anonymkode: 5a9bf...afc Hvorfor interesserer det deg da? Anonymkode: 2d704...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #49 Del Skrevet 8. mai 2024 Fordi jeg var der først. Hadde gode naboer som tok hensyn og var ikke irritert et sekund de første årene. Så flyttet det verre og verre naboer inn, som ikke evnet å ta hensyn selv etter å bli spurt fint. NOE leven og styr må en tåle, men det finnes faktisk grenser. Mitt inntrykk er at de som klager på naboen har god grunn til det alle burde generelt vise mer hensyn og medmenneskelighet og ikke bare ture frem med den oppførselen man vil, bare fordi andre har valgt å bo der også. Mange har faktisk ikke et valg pga økonomi, jobb, familie etc. Anonymkode: d3834...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 8. mai 2024 #50 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg klager på naboene når de har nach fra klokken 04 på natten til klokken 10 på dagen... Støy på dagtid, tramping osv er null stress, men bråk på nattestid utenom feks nyttårsaften og 17. mai syns jeg er skikkelig ugreit. Spesielle anledninger med nabovarsel i forkant er selvsagt helt i orden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #51 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg klager kun når naboen gjør noe han ikke har lov til! Sånn som f.eks å drive med vinkelsliper tidlig søndag morgen, hamrer i veggen kl to på natten eller sitter og skriker drita full i hagen om naboungene går litt for nærme plenen hans... Anonymkode: e5042...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #52 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor interesserer det deg da? Anonymkode: 2d704...3e9 Fordi jeg ikke syns om folk som klager uten å gjøre noe med sin situasjon. Man kan fint engasjere seg i annet enn det man selv står i og. Anonymkode: 5a9bf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #53 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fint at du har mulighet til å bo akkurat som du vil, men å forvente at alle andre kan gjøre det samme, er ikke annet enn naivt Anonymkode: 7b9d5...48f Vi er alle frie mennesker som skaper vår egen lykke. Anonymkode: 5a9bf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #54 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg klager på naboen fordi de er alkoholiserte rasister som forsurer bomiljøet. De har valgt å bosette seg i groruddalen, da må de tåle å ha naboer som ikke er blendahvite. De roper og skriker, krangler og røyker omtrent 24/7 men synes det er forferdelig at ikke styret nekter folk å flagge med regnbueflagg fordi de mener at det er stygt og ekkelt. Jeg er forøvrig både blendahvit og hetro så ingenting av det de hyler om går på meg og mitt, det er bare ikke naboer som egner seg for å bo i borettslag, strengt tatt burde de ikke få gå fritt i samfunnet engang slik de holder på. Anonymkode: 3eb6f...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #55 Del Skrevet 8. mai 2024 Jeg klager ikke, men tenker hun mangler litt sosiale antenner. Liker at folk sier ting rett ut, men å stå og henge ut/baksnakke folk har jeg ikke sansen for. Anonymkode: cb91b...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #56 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi er alle frie mennesker som skaper vår egen lykke. Anonymkode: 5a9bf...afc Bla bla bla. Ikke alle kan bo der de vil. Sånn er det bare. Anonymkode: 7b9d5...48f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #57 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Bla bla bla. Ikke alle kan bo der de vil. Sånn er det bare. Anonymkode: 7b9d5...48f Alle har valg om hvordan man vil leve. Og Blablabla til deg og, bare for å sende hersketeknikken i retur. Anonymkode: 5a9bf...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #58 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle har valg om hvordan man vil leve. Og Blablabla til deg og, bare for å sende hersketeknikken i retur. Anonymkode: 5a9bf...afc Nei. Jeg har ikke et valg om hvor jeg skal bo. Jeg har ikke råd til noe annet enn rekkehuset jeg bor i nå. Jeg har jobb her, barnet mitt har skole. Jeg må bo i nærheten av sykehus. Her er det ikke kollektivtrafikk. Hadde jeg hatt 5 mill, eller mulighet til å låne dette som aleneforsørger, kunne jeg flytter til et av husene til salgs her. Men det har jeg ikke. Bortsett fra irritasjon nå og da fra naboen, trives vi jo faktisk her også. Du er som sagt naiv. Anonymkode: 7b9d5...48f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #59 Del Skrevet 8. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg har ikke et valg om hvor jeg skal bo. Jeg har ikke råd til noe annet enn rekkehuset jeg bor i nå. Jeg har jobb her, barnet mitt har skole. Jeg må bo i nærheten av sykehus. Her er det ikke kollektivtrafikk. Hadde jeg hatt 5 mill, eller mulighet til å låne dette som aleneforsørger, kunne jeg flytter til et av husene til salgs her. Men det har jeg ikke. Bortsett fra irritasjon nå og da fra naboen, trives vi jo faktisk her også. Du er som sagt naiv. Anonymkode: 7b9d5...48f Nei, jeg er ikke naiv men jeg tror på menneskets evne til å ta valg. Et valg er å akseptere det man står i uten å klage. Anonymkode: 5a9bf...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2024 #60 Del Skrevet 8. mai 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor takler du ikke «trynet» på naboen din og hvorfor har dere rottet dere sammen? Hva har naboen din gjort deg? Anonymkode: 2d704...3e9 Meldt meg til politiet fordi jeg hørte på musikk klokken 20:00 en vanlig ukedag. Kjefter og skriker og banner til omtrent alle. Driver med hersketeknikk. Men selv har hun ingen problemer med og stå med motorsag klokken 21:00 på en lørdag!! Anonymkode: 75aa2...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå