Gå til innhold

Hvorfor klager du på naboen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor klager du på at naboen bråker,tramper, fyrer i bålpanna, roter på tomta osv når du selv har valgt å bosette deg klin oppi andre folk? 

Anonymkode: 5a9bf...afc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi det går an å ta hensyn til sine naboer.

Det er ikke alle som har råd til å bosette seg langt borti gokk... Det sier seg vel selv. 

Anonymkode: f22bf...a0e

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går an å ta hensyn til naboene. Spesielt tenker jeg da på trampolinehelvetet mange arrangerer i hagene sine, der de kliner trampolina oppi nabogrensen, og så hopper og SKRIKER og skråler og vræler ungene fra 08 om morgenen til leggetid på kvelden hele sommerferien. Gudskjelov at det er noe som heter barnehage og skole utenom ferien, ellers hadde absolutt hele sommeren vært ødelagt på dagtid. Dessverre har ungespetaklene fri i helgene og ødelegger dem også med skrikingen sin. Grining fordi man blir dytta, hyler på mamma, skriker og vræler.... jeg blir sprø. Angrer for at jeg kjøpte hus. Skulle bodd i blokk, da slipper man i det minste trampolinemarerittene hele sommeren.

Anonymkode: 428c9...58f

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor bosette seg klin oppi folk når man har antisosiale personlighetstrekk og ikke evner å ta hensyn til andre mennesker?

Anonymkode: 67793...707

• Liker 13
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da mest "levelyder" det klages på. Hadde du bodd på bygda eller utenfor tettbygd strøk så ville ikke slike lyder vært noe du hørte eller brydde deg om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er da mest "levelyder" det klages på. Hadde du bodd på bygda eller utenfor tettbygd strøk så ville ikke slike lyder vært noe du hørte eller brydde deg om. 

Hadde du bodd på bygda, ville du kunne bråke og la ungene skrike og løpe så mye innendørs de bare vil. Og fyre opp bålpannen helt inntil brennbart materiale, eller inne i stuen, for den saks skyld.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor klager du på at naboen bråker,tramper, fyrer i bålpanna, roter på tomta osv når du selv har valgt å bosette deg klin oppi andre folk? 

Fordi jeg ikke har råd til enebolig med god avstand til naboene og jeg synes faktisk folk burde klare å ta hensyn. De nissene som tror de er eneboer burde bli eneboer. 

Anonymkode: 011b2...244

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg klager på naboen fordi han truer meg. 

Anonymkode: bf78a...b45

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager ikke, men tenker for meg selv at det er på tide å ta ned julelysene. 🙃

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde du bodd på bygda, ville du kunne bråke og la ungene skrike og løpe så mye innendørs de bare vil. Og fyre opp bålpannen helt inntil brennbart materiale, eller inne i stuen, for den saks skyld.

I know! Derfor bor jeg på bygda og har ingenting å klage over :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørsmålet her er vel heller hvorfor de som tror verden kretser rundt de og ikke evner å ta hensyn til andre bosetter seg blant folk, og ikke langt utpå lander hvor de ikke plager noen.

Anonymkode: e5dcc...80d

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Pysa skrev (3 minutter siden):

Klager ikke, men tenker for meg selv at det er på tide å ta ned julelysene. 🙃

Haha, har vi samme nabo?

:D 

Anonymkode: 79b19...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager på naboen fordi han kalte meg jævla utlending!

Hver gang vi gjør noe Hagen kjører han forbi flere ganger for å få meg seg hva som skjer.

Han mener han bestemmer hvilken type rekkverk, platting, stein, blabla vi skal ha i Hagen fordi han har bodd her i 100 år. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fordi bassen hans er så høy at ting faller ut av hyllene her og knuses. Jeg tåler musikk altså, men når vibreringen er så heftig at kullsyren i brusen min gå ut etter en sang eller to, må man jo få klage.

Anonymkode: 7b9d5...48f

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager ikke. Liker liv og røre. 

Hadde klaget dersom en nabo trakasserte meg/familien. Fest og lyd er ikke noe problem, ikke bålpanner, grilling, røyking, unger eller biler heller. Rote på min tomt hadde jeg også sagt fra om, men jeg tåler folk godt. Gøy med liv rundt! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Queen94 skrev (1 minutt siden):

Klager på naboen fordi han kalte meg jævla utlending!

Hver gang vi gjør noe Hagen kjører han forbi flere ganger for å få meg seg hva som skjer.

Han mener han bestemmer hvilken type rekkverk, platting, stein, blabla vi skal ha i Hagen fordi han har bodd her i 100 år. 

Du kan trøste deg med at han sikkert takker for seg snart da 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan trøste deg med at han sikkert takker for seg snart da 😅

Samme sa kommunene når jeg ringte de for å rådføre meg angående hans «regler» i min eiendom 😂 Men vi behandler han bare som luft vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Queen94 skrev (Akkurat nå):

Samme sa kommunene når jeg ringte de for å rådføre meg angående hans «regler» i min eiendom 😂 Men vi behandler han bare som luft vi!

Ikke noe annet å gjøre dessverre. Skjønner det er ubehagelig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke noe annet å gjøre dessverre. Skjønner det er ubehagelig, da.

Ja, mest fordi vi var kjempe hyggelige fra dag en også var han bare rasist. Ble litt skuffa over han. Ungene sto å så på da han kaldte meg jævla utledning. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi man har en forventning om at folk som velger å bosette seg klin oppi andre folk har lært seg folkeskikk og det å ta hensyn til folkene rundt seg? 🤷‍♀️

Anonymkode: e0bfc...e35

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...