Gå til innhold

Kollega som flørter eller?


Greenbutterfly

Anbefalte innlegg

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du burde be han slutte å kommentere utseendet ditt. Kroppen din er en del av utseendet. Hvorfor vil du at dette skal fortsette? Vil du være betatt og ta det videre?

Hvis det ikke slutter burde HR få beskjed. Egentlig burde han og HR sikkert hatt beskjed for lenge siden.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommenterer da utseendet ditt? Uprofesjonelt og ikke ok

Og at du lag det fortsette er emosjonelt utroskap 

Anonymkode: be800...d72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer på byen? Sånne som han har ingen av-knapp og greier ikke slutte å sjekke på jobb eller i hverdagslivet heller. Han mener ikke noe mer med det han sier til deg, enn det han sier for å smigre en dame på puben som han håper å få til sengs.

Legg fra deg følelsen av å være noe spesielt for han, for hans type har sjelden det. De smigrer og flørter med alt som kan gå i skjørt. 

Og helt ærlig... hadde en på jobben drevet og kommentert kroppen min på den måten der, hadde jeg følt meg utrolig utilpass, og faktisk bedt han kutte ut fordi dere er tross alt i en jobbsituasjon! Du er ikke der for at han skal ha noe å se på og sikle etter.

Anonymkode: 124b7...53d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenbutterfly skrev (16 minutter siden):

 

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Okei, men hvorfor hvisker du?

Anonymkode: 3e6ff...a8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenbutterfly skrev (19 minutter siden):

 

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Kommentarer som det der er ikke greit. Du er på jobb, og skal slippe å føle sdg nedglant av kollegaer. 

Når det er sagt, så er slike menn ikke verdt fem flate øre. De ligger med hvem som helst. Han synes nok du er fin, men han synes også Nina på økonomi er fin, Sara i kantina og Pernille i renholdsavdelinga. Og at en fyr synes at du er visuelt fin å se på, betyr ikke at han er interessert i deg eller bryr seg om deg.

Mange strekker seg langt for en mulighet for å komme ned i trusene på ei dame, og om de får litt drahjelp ved å late som at de er interessert i livet hennes og eventuelle unger, så gjør de det. Det koster dem ikke mange kaloriene.

Sånn fyi, jeg var sånn som deg da jeg var yngre. Så jeg kjenner lusa på gangen for å si det sånn. Fokuser på det forholdet du har.

Anonymkode: 00f1a...05b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange sjalu, bitre damer som svarte 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenbutterfly skrev (28 minutter siden):

 

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Han ser deg hvert fall ikke som en kollega, det er sikkert. Hold deg borte fra han, og ikke snakk om annet enn jobb med han. Han der ser kun etter pulematerialer.

Si i fra til neste gang han sier noe om kroppen din (og ikke snakk om noe slikt med han, eller andre for den saks skyld) at sånt får han snakke om med andre.

Anonymkode: a9d3b...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (Akkurat nå):

Her var det mange sjalu, bitre damer som svarte 😂😂

Sjalu på hva?? De er på en arbeidsplass. Kollegaen går langt over streken.

Anonymkode: a9d3b...ab8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kommentarer hadde jeg synes var skikkelig ekle! Grøss. 

Anonymkode: 0cee1...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-AA skrev (7 minutter siden):

Her var det mange sjalu, bitre damer som svarte 😂😂

Hahaha 😂😂 er du mann? De fleste har vel opplevd upassende kommentarer når det gjelder kropp og vet at dette er flørting. Upassende, ekkel, seksuell flørting fra en dust som ser på kvinner som et kjøttstykke å duppe staken i. Spesielt ekkelt er det st han vet hun er opptatt, og at det er på arbeidsplassen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenbutterfly skrev (41 minutter siden):

 

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Søtt når en person flørter med tanken å gi slipp på samboeren Ford hun fikk et par komplimenter av en kollega.. 

Humoristisk mest av alt 

Anonymkode: 2a733...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nok at han flørter, men han har gitt uttrykk for at han er ute etter noe seriøst. Han hadde en venn som falt for ei på jobben sin og hun var visstnok opptatt, men de falt for hverandre. Denne historien har han tatt opp to ganger i ulike sammenhenger (ikke ut av det blå, men i en sammenheng med noe annet vi har snakket om). Han er åpen om singellivet sitt og jeg opplever han som ærlig. Alderen hans tilsier at han kanskje bør slå seg til ro. 
jeg vet hvor jeg står, men jeg har blitt smigret av noen av komplimentene (dvs. tar de til meg men gjør ikke noe ut av det) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han ser deg hvert fall ikke som en kollega, det er sikkert. Hold deg borte fra han, og ikke snakk om annet enn jobb med han. Han der ser kun etter pulematerialer.

Si i fra til neste gang han sier noe om kroppen din (og ikke snakk om noe slikt med han, eller andre for den saks skyld) at sånt får han snakke om med andre.

Anonymkode: a9d3b...ab8

Jeg vet nok at han flørter, men han har gitt uttrykk for at han er ute etter noe seriøst. Han hadde en venn som falt for ei på jobben sin og hun var visstnok opptatt, men de falt for hverandre. Denne historien har han tatt opp to ganger i ulike sammenhenger (ikke ut av det blå, men i en sammenheng med noe annet vi har snakket om). Han er åpen om singellivet sitt og jeg opplever han som ærlig. Alderen hans tilsier at han kanskje bør slå seg til ro. 
jeg vet hvor jeg står, men jeg har blitt smigret av noen av komplimentene (dvs. tar de til meg men gjør ikke noe ut av det) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han kommenterer da utseendet ditt? Uprofesjonelt og ikke ok

Og at du lag det fortsette er emosjonelt utroskap 

Anonymkode: be800...d72

Samtidig sier han at han er misunnelig på meg og at jeg har et langvarig forhold… Det er jo litt spesielt å si det hvis han legger an på meg, for da ville jeg tenkt motsatt. Han har også vært interessert i livet til kjæresten min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kollega snakket masse om kroppen min hadde jeg følt sterkt ubehag uavhengig av forhold status.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hold privatlivet ditt utenfor jobben.....

Er så drittlei av kløner som roter seg borti forhold på jobben, totalt amatørmessig.

Anonymkode: eb091...70b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenbutterfly skrev (14 timer siden):

 

Har en kollega som jeg jobber tett med. Jeg har blitt betatt av han etter at han har vist meg litt oppmerksomhet… Problemet er at jeg ikke er singel. Han kommenterer ofte kroppen min, som et eksempel her forleden, hvor jeg sa at jeg pleide å bruke badedrakt på stranda, også lurte han på om jeg ikke brukte stringtruse, så ler jeg litt og sier «nei», så sa han «da hadde de andre hatt noe fint å se på da». 

Han har gitt uttrykk for flere ganger at jeg har fin kropp. Han legger også merke til om jeg har noe nytt på meg. Han viser stor interesse for livet litt generelt, spesielt barnet mitt (han har ikke barn). 

Han har likevel aldri kommentert utseendet mitt, så jeg lurer på om han det kun er uskyldig flørting eller om han kanskje liker meg litt? 

jeg vet at han har hatt mange damer typ på byen og er en som er populær, det er derfor jeg lurer… 

 

Han flørter og hadde ikke akseptert det på en arbeidsplass 

Anonymkode: 30316...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt

Anonymkode: 3a371...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...