AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #21 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): ...og poenget ditt er? Dette er lissom ikke så relevant i det store bilde. Klare du å se utenfor din lille egen boble og diskutere problemet i helhet? Sett klippet? Anonymkode: 9cf87...5b2 Det er relevant at mange menn som er helt normale, ikke oppfører seg slik at de får napp. Det spiller da ingen rolle hvilken jobb og utseende de har. Dickpics og lignende er heller ikke "min lille boble", men et ganske omfattende problem. Anonymkode: 40b98...c93 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #22 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg tror faktisk kvinner flest til en viss grad tror at mennene de vil ha er i deres egen liga. "Han høye, store, maskuline mannen er jo ikke slik alle andre vil ha, for han har jo noen kg ekstra og har vikende hårfeste". Alle vil ha de samme mennene, og da mener jeg virkelig alle. Anonymkode: c0bdd...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #23 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror faktisk kvinner flest til en viss grad tror at mennene de vil ha er i deres egen liga. "Han høye, store, maskuline mannen er jo ikke slik alle andre vil ha, for han har jo noen kg ekstra og har vikende hårfeste". Alle vil ha de samme mennene, og da mener jeg virkelig alle. Anonymkode: c0bdd...e7b Selvfølgelig. For av alle menn du kjenner, er det kun 5-10 prosent av menn som har kjæreste, kone eller samboer. Og da er det kun de kjekkeste mennene. Alle de andre mennene har vært single og jomfru hele livet, ikke sant? Det samme kan jo sies om menn. De fleste menn vil ha unge, vakre, trente damer med lav BMI. Det er ikke slik at mange menn går etter overvektige damer som er eldre enn dem selv. Anonymkode: 40b98...c93 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #24 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg falt av allerede i overskriften - "Tinder eksperiment". Ekstremt uattraktivt å forsøke å "bevise" sin hjemmesnekra hypotese ved å lure personer, for deretter å anklage dem for å være vanskelige. Skjønner godt hvorfor TS ikke får napp. Han er ikke normal men sterkt uappetittlig personlighet. Anonymkode: 2e3ef...f6e 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #25 Del Skrevet 7. mai 2024 Tror de burde ha forsøkt uten tinder gold. Hadde svipet nei på han, ikke fordi han ikke er attraktiv nok, det er han. Men han er for attraktiv, han har en for kul jobb så jeg bli usikker på mitt kjedelige liv. Han har hund, og jeg er ikke en hunde person. Han er også for ung for meg. I mine øyne er han over gjennomsnittlig attraktiv, på et nivå der jeg tenker kjeresten min er kjekkest om vi hadde vært sammen. Anonymkode: e1677...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #26 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror du din egne oppfatning av dating med "normale" menn på tinder er mer relevant en store undersøkelser og hva menn erfarer selv? Seriøst, er dere kvinner her inne virkelig så fjerne? Se klippet du, det er mye mer relevant for realiteten en hva du personlig har erfart og tror! Anonymkode: 9cf87...5b2 Det er vår erfaring dere spørr om. Ikke spørr hva vi tenker og opplever, for å så kalle oss fjerne når dere ikke liker at svaret går imot det du har opplevd. Anonymkode: e1677...eb6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #27 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Selvfølgelig. For av alle menn du kjenner, er det kun 5-10 prosent av menn som har kjæreste, kone eller samboer. Og da er det kun de kjekkeste mennene. Alle de andre mennene har vært single og jomfru hele livet, ikke sant? Det samme kan jo sies om menn. De fleste menn vil ha unge, vakre, trente damer med lav BMI. Det er ikke slik at mange menn går etter overvektige damer som er eldre enn dem selv. Anonymkode: 40b98...c93 Faktisk det eneste jeg går etter 🤷♂️ minst mulig bagasje. Siden vi snakker om erfaring, så kan jeg fortelle at jeg fremdeles har tilgode å møte en dame på min alder (37) som har klart å få et sunt forhold til sin historie. Ikke lett å skape kjemi når en blir møtt med skepsis og mistro fra første møte. Å måtte sitte å unnskylde meg for hva andre menn har gjort. Unge damer møter en med et åpent sinn. Anonymkode: 13763...397 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #28 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke at mennene hadde mislikt at de ble kontaktet om det her var snakk om vakre, selvstendige utenlandske damer, med høy utdanning altså..😂 Anonymkode: 67258...7c0 Nei, men du snakker så nedlatende om utenlandske damer, at samtlige tar "hvem som helst". Flaut. Anonymkode: bac84...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #29 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg tror faktisk kvinner flest til en viss grad tror at mennene de vil ha er i deres egen liga. "Han høye, store, maskuline mannen er jo ikke slik alle andre vil ha, for han har jo noen kg ekstra og har vikende hårfeste". Alle vil ha de samme mennene, og da mener jeg virkelig alle. Anonymkode: c0bdd...e7b Nope. Anonymkode: bac84...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #30 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faktisk det eneste jeg går etter 🤷♂️ minst mulig bagasje. Siden vi snakker om erfaring, så kan jeg fortelle at jeg fremdeles har tilgode å møte en dame på min alder (37) som har klart å få et sunt forhold til sin historie. Ikke lett å skape kjemi når en blir møtt med skepsis og mistro fra første møte. Å måtte sitte å unnskylde meg for hva andre menn har gjort. Unge damer møter en med et åpent sinn. Anonymkode: 13763...397 Er du klar over at du har bagasje? Du skriver det her, alle damer på en viss alder har vært trøbbel for meg, så begynner du å tenke at alle som er unge vil møte deg med et åpent sinn, det er en ekstrem generalisering, nettop på grunn av bagasje. Anonymkode: e1677...eb6 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #31 Del Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Faktisk det eneste jeg går etter 🤷♂️ minst mulig bagasje. Siden vi snakker om erfaring, så kan jeg fortelle at jeg fremdeles har tilgode å møte en dame på min alder (37) som har klart å få et sunt forhold til sin historie. Ikke lett å skape kjemi når en blir møtt med skepsis og mistro fra første møte. Å måtte sitte å unnskylde meg for hva andre menn har gjort. Unge damer møter en med et åpent sinn. Anonymkode: 13763...397 Nei. Dere vil ha unge damer fordi de er lekre og sexy. Derfor. Anonymkode: 40b98...c93 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 7. mai 2024 #32 Del Skrevet 7. mai 2024 Statistikker fra menns opplevelser på Tinder har ikke noe med kvinners forventninger å gjøre. Folk flest finner partnere i det virkelige livet, og Tinder er primært brukt av menn. 9 av 10 brukere er menn har jeg sett påstått. "Normale karer" er neppe Tinder-brukere. De har bedre vett, og mer hell. Noen later til å tro at Tinder er en nøytral arena som folk oppsøker for å finne partner, og som er lagd for å matche folk som passer sammen. Det er en kommersiell app lagd for å tjene penger. Det er ikke meningen at du skal lykkes fort; da tjener ikke eierne penger. Ingen har urealistiske krav til hvordan en potensiell partner skal være for at det skal være verdt bryderi med å bli kjent. Folk vet godt selv hva som skal til for at de passer sammen med noen. Å skammeliggjøre enslige for å ha preferanser og standarder er virkelig stakkarslig. Kompleksene oser. Det er ikke dårlig gjort å si nei eller å ikke være interessert i noen. Tvert om: Folk skal ta vare på seg selv, og ikke involvere seg i dårlige relasjoner. Forhold er ikke veldedighet, og ingen skylder deg oppmerksomhet. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
homber Skrevet 7. mai 2024 #33 Del Skrevet 7. mai 2024 3/4 på tinder er menn. Kvinner med dåsa får størst konsekvenser av sex og har dermed kontroll på seksuell omgang. Dette ser vi i dyreriket og det er helt naturlig. Det er lettere å komme i kontakt med kvinner via sosiale arenaer enn det er via apper med mindre du er eksepsjonelt pen. Det er og mange ulemper med å være i forhold med kvinner, blant annet emosjonell ustabilitet, svigerfamilie og venner, selskap du ikke vil i osv. Ingen liker menn som tar offerrollen, syter og lager innlegg som dette. Fokuser på deg selv og tenk nøye igjennom hva du ønsker med livet og hvordan du kan skaffe deg det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #34 Del Skrevet 7. mai 2024 OK, så har jeg sett litt av videoen. Tre bilder og en bio med navn på universitet, høyde og fire interesser. Han fikk rundt 300 matcher, men innledet en samtale med 100 av dem. Bildene var anonyme, interessene var ganske basic. Ikke noe galt med det, men det er ikke det beste utgangspunktet for å vekke interessen hos folk. Siden det er flere menn enn kvinner på Tinder, tenker jeg det er helt vanlig at kvinner ikke sveiper på de med lite informasjon. Ok, kanskje hun også liker snowboard, men på en dag ser hun 50 profiler som nevner det. Fem av dem viser andre ting enn bare snowboard som hun kan være interessert i, så hun matcher med disse og sier nei takk til de andre. Det er jo ikke kvinners feil at menn ‘liker’ mange de egentlig ikke er interessert i bare for å få opp oddsen for match. Men som videoen viser, å sveipe mest mulig er ingen vinnende strategi. Anonymkode: a6694...e1d 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 7. mai 2024 #35 Del Skrevet 7. mai 2024 Andro skrev (13 minutter siden): Statistikker fra menns opplevelser på Tinder har ikke noe med kvinners forventninger å gjøre. Folk flest finner partnere i det virkelige livet, og Tinder er primært brukt av menn. 9 av 10 brukere er menn har jeg sett påstått. "Normale karer" er neppe Tinder-brukere. De har bedre vett, og mer hell. Noen later til å tro at Tinder er en nøytral arena som folk oppsøker for å finne partner, og som er lagd for å matche folk som passer sammen. Det er en kommersiell app lagd for å tjene penger. Det er ikke meningen at du skal lykkes fort; da tjener ikke eierne penger. Ingen har urealistiske krav til hvordan en potensiell partner skal være for at det skal være verdt bryderi med å bli kjent. Folk vet godt selv hva som skal til for at de passer sammen med noen. Å skammeliggjøre enslige for å ha preferanser og standarder er virkelig stakkarslig. Kompleksene oser. Det er ikke dårlig gjort å si nei eller å ikke være interessert i noen. Tvert om: Folk skal ta vare på seg selv, og ikke involvere seg i dårlige relasjoner. Forhold er ikke veldedighet, og ingen skylder deg oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Btw Skrevet 7. mai 2024 #36 Del Skrevet 7. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har datet 10 menn siste året . Utifra profilbilder, tekst og skriftelig samtaler skulle alle vært helt normale karer med normalt utseende og tålelig personlighet. I realiteten var det kun 2 som så normal ut og 4 som fungerte normalt sosialt. 8 var uvanlig uheldig med utseendet, og 6 haddde sosiale utfordringer som gjorde samtale irl vanskelig, samt utfordringer som rusbruk, at de luktet surt av vask som har ligget for lenge i maskinen, luktet røyk, var feite, late og bare veldig rare. Jeg har aldri i mitt liv møtt så mange raringer som via nett. Så jeg tror normale karer er langt mer omsvermet på nett, enn de er i det virkelige liv. Anonymkode: 67258...7c0 Jeg kan skrive under på dette 🙈😂Normale folk finnes nesten ikke lenger. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 7. mai 2024 #37 Del Skrevet 7. mai 2024 En må definitivt slutte å klage over resultater på tinder, det hjelper ikke noens sak overhodet. Det er oppriktig synd for de som ikke klarer å få en partner de ønsker seg, men å fokusere på tinder blir som si at en ikke klarer å finne dame på toalettet på Narvesen. Er det ingen aktuelle partnere der en søker så endrer en arenaen en leter i. Men det er klart at kulturelle endringer har ført til endret preferanser, dette kan føre til at flere har fått lavere partner verdi. Har en realistisk gjort de "forbedringer" en klarer på seg selv så er det å spille på statistikk, har en 10 ganger mindre sannsynlighet for å klaffe med en partner så må en date 10 ganger så mange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 7. mai 2024 #38 Del Skrevet 7. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, håper noen kvinner her inne som påstår at tinder ikke er mer vanskelig for normale karer å se på dette klippet .Personlig hadde jeg litt mer suksess når jeg var der, men syntes det var frustrerende og vanskelig. Spørsmålet er da, er kvinner innerst inne like eller mer overfladiske som mange menn? Har kvinner på tinder alt for urealistiske krav? Og hvis ikke, hva kan forklare disse resultatene? Anonymkode: 9cf87...5b2 Kvinner og menn som er på Tinder, er i en av flere grupper: De kan være på jakt etter hookups basert på utseende. Utseende ER salderingspost; for begge er instant gratification viktigere, men kvinner får utrolig mange flere matcher, så dataresultat vil fremstå som om kvinner er mer selektive, når det handler om statistiske konsekvenser. De kan være på jakt etter forhold basert på utseende, og her er det mange flere kvinner enn menn, men her får utseende større betydning for begge: ingen firer på krav: det er 100 % poenget med å bruke Tinder. Du må på mer seriøse datingsider for å demonstrere at kvinner er minst like overfladiske som menn. Tinder er en hookup side: hvordan ser de som er i nærheten av meg nå ut, og hva vil de. De som bruker det til dating har pr def ingen andre preferanser enn utseende og sted. Endret 7. mai 2024 av Druid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #39 Del Skrevet 7. mai 2024 For å få svar på spørsmålet du spør så kan du lese boken "Snakkes til uka". Så kan man jo slå fast ut av dette single case eksperimentet at det handler ikke om at mannen ikke er kjekk nok. Som det høres ut som mange menn klager over.. at de ikke er kjekk nok, høy nok, rik nok... osv. Her er det jo en skikkelig kjekkas som lykkes såå dårlig som videoen viser. Det er akkurat like vanskelig for kvinner på tinder. Mekanismene som rammer etter sveiping og velging av ansikter er akkurat samme for menn og kvinner. Anonymkode: 121ae...de2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #40 Del Skrevet 7. mai 2024 homber skrev (42 minutter siden): 3/4 på tinder er menn. Kvinner med dåsa får størst konsekvenser av sex og har dermed kontroll på seksuell omgang. Dette ser vi i dyreriket og det er helt naturlig. Det er lettere å komme i kontakt med kvinner via sosiale arenaer enn det er via apper med mindre du er eksepsjonelt pen. Det er og mange ulemper med å være i forhold med kvinner, blant annet emosjonell ustabilitet, svigerfamilie og venner, selskap du ikke vil i osv. Ingen liker menn som tar offerrollen, syter og lager innlegg som dette. Fokuser på deg selv og tenk nøye igjennom hva du ønsker med livet og hvordan du kan skaffe deg det. Ingen liker menn som refererer til halve befolkningen som "de med dåsa". Anonymkode: 40b98...c93 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå