AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #1 Skrevet 7. mai 2024 Hei, håper noen kvinner her inne som påstår at tinder ikke er mer vanskelig for normale karer å se på dette klippet .Personlig hadde jeg litt mer suksess når jeg var der, men syntes det var frustrerende og vanskelig. Spørsmålet er da, er kvinner innerst inne like eller mer overfladiske som mange menn? Har kvinner på tinder alt for urealistiske krav? Og hvis ikke, hva kan forklare disse resultatene? Anonymkode: 9cf87...5b2 1 1
norw Skrevet 7. mai 2024 #2 Skrevet 7. mai 2024 Jepp, sånn er det. Kvinner vil prøve å bortforklare det, men bør heller tenke over hvordan de bruker Tinder etc. 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #3 Skrevet 7. mai 2024 norw skrev (8 minutter siden): Jepp, sånn er det. Kvinner vil prøve å bortforklare det, men bør heller tenke over hvordan de bruker Tinder etc. Siden jeg også har eksperimentert med menn (dvs, den typen som klager, blir de fornøyd?), så kan jeg informere om at denne type menn aldri blir fornøyd uansett så det er ikke vits å prøve. Det er jo helt sykt å skylde på kvinner når det bare er utiltrekkende egenskaper hos en selv. Men har skjønt at denne gruppen også mangler en del empati, hvis empati er en kake så går hele kaken til dem selv, så det er ikke noe vits heller å få til noe positivt med dem. De er misfornøyd uansett hva og fullstendig rigide som personer. Anonymkode: cde2c...016 13 4
norw Skrevet 7. mai 2024 #4 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Siden jeg også har eksperimentert med menn (dvs, den typen som klager, blir de fornøyd?), så kan jeg informere om at denne type menn aldri blir fornøyd uansett så det er ikke vits å prøve. Det er jo helt sykt å skylde på kvinner når det bare er utiltrekkende egenskaper hos en selv. Men har skjønt at denne gruppen også mangler en del empati, hvis empati er en kake så går hele kaken til dem selv, så det er ikke noe vits heller å få til noe positivt med dem. De er misfornøyd uansett hva og fullstendig rigide som personer. Anonymkode: cde2c...016 Dette har fint lite med mitt innlegg å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #5 Skrevet 7. mai 2024 Det er jo ikke noen hemmelighet dette. Trist, men lite å gjøre med. Kvinner må selvsagt få gå etter de mennene de vil. Noe som gjør det enda tristere er at de få mennene (og jeg forstår dem godt) leker seg rund og har ikke noe behov for å slå seg til ro fordi køen er lang. Og tristest er det at det blir den «vanlige» mannen som faller utenfor denne lille gruppen med menn som må tåle støyten. Stadig få høre hvor ubrukelig, slemme og egoistiske de er. Å snakke imot har virkelig ikke noe for seg da de raskt vil bli stemplet som incel eller kvinnehatet. Men det mange av disse mennene etterhvert lærer seg, er at kvinner ikke er verdt det. Men noen blir dratt inn i disse gruppene som virkelig dyrker kvinnehat. Men igjen, man kan aldri tvinge en kvinne til å synes noen er attraktive når hun faktisk ikke synes det Anonymkode: 13763...397 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #6 Skrevet 7. mai 2024 Jeg har datet 10 menn siste året . Utifra profilbilder, tekst og skriftelig samtaler skulle alle vært helt normale karer med normalt utseende og tålelig personlighet. I realiteten var det kun 2 som så normal ut og 4 som fungerte normalt sosialt. 8 var uvanlig uheldig med utseendet, og 6 haddde sosiale utfordringer som gjorde samtale irl vanskelig, samt utfordringer som rusbruk, at de luktet surt av vask som har ligget for lenge i maskinen, luktet røyk, var feite, late og bare veldig rare. Jeg har aldri i mitt liv møtt så mange raringer som via nett. Så jeg tror normale karer er langt mer omsvermet på nett, enn de er i det virkelige liv. Anonymkode: 67258...7c0 11 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #7 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har datet 10 menn siste året . Utifra profilbilder, tekst og skriftelig samtaler skulle alle vært helt normale karer med normalt utseende og tålelig personlighet. I realiteten var det kun 2 som så normal ut og 4 som fungerte normalt sosialt. 8 var uvanlig uheldig med utseendet, og 6 haddde sosiale utfordringer som gjorde samtale irl vanskelig, samt utfordringer som rusbruk, at de luktet surt av vask som har ligget for lenge i maskinen, luktet røyk, var feite, late og bare veldig rare. Jeg har aldri i mitt liv møtt så mange raringer som via nett. Så jeg tror normale karer er langt mer omsvermet på nett, enn de er i det virkelige liv. Anonymkode: 67258...7c0 Tror du din egne oppfatning av dating med "normale" menn på tinder er mer relevant en store undersøkelser og hva menn erfarer selv? Seriøst, er dere kvinner her inne virkelig så fjerne? Se klippet du, det er mye mer relevant for realiteten en hva du personlig har erfart og tror! Anonymkode: 9cf87...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #8 Skrevet 7. mai 2024 Jeg er nok en av de som er mindre heldig/begavet selv, så det forklarer nok hvorfor jeg etter 10 år fortsatt ikke har fått ja fra ei dame til å bli med på Tinder-date. Derfor er jeg nok heller ikke relevant for denne tråden, for jeg er ikke "normal" nok. 😄 Anonymkode: 789e4...95f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #9 Skrevet 7. mai 2024 norw skrev (2 timer siden): Jepp, sånn er det. Kvinner vil prøve å bortforklare det, men bør heller tenke over hvordan de bruker Tinder etc. Pene kvinner vil kanskje bortforklare det. Vi som er mindre pene befinner oss i samme situasjon. Og nei, "pule?" er ikke et tilbud når man søker forhold. Anonymkode: 40b98...c93 10 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #10 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tror du din egne oppfatning av dating med "normale" menn på tinder er mer relevant en store undersøkelser og hva menn erfarer selv? Seriøst, er dere kvinner her inne virkelig så fjerne? Se klippet du, det er mye mer relevant for realiteten en hva du personlig har erfart og tror! Anonymkode: 9cf87...5b2 Men at man anser seg selv som kjekk og normal, betyr ikke at omgivelsene ser på deg på samme måte. Det er normalt for menn å være overvektig, siden over 60 prosent av norske menn er det. Det er dermed ikke sagt at overvekt er attraktivt, selv om man per definisjon er normal. For noen er det "normalt" å dusje en gang i uka. For andre igjen er det langt fra normalt. Anonymkode: 40b98...c93 10 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #11 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke noen hemmelighet dette. Trist, men lite å gjøre med. Kvinner må selvsagt få gå etter de mennene de vil. Noe som gjør det enda tristere er at de få mennene (og jeg forstår dem godt) leker seg rund og har ikke noe behov for å slå seg til ro fordi køen er lang. Og tristest er det at det blir den «vanlige» mannen som faller utenfor denne lille gruppen med menn som må tåle støyten. Stadig få høre hvor ubrukelig, slemme og egoistiske de er. Å snakke imot har virkelig ikke noe for seg da de raskt vil bli stemplet som incel eller kvinnehatet. Men det mange av disse mennene etterhvert lærer seg, er at kvinner ikke er verdt det. Men noen blir dratt inn i disse gruppene som virkelig dyrker kvinnehat. Men igjen, man kan aldri tvinge en kvinne til å synes noen er attraktive når hun faktisk ikke synes det Anonymkode: 13763...397 Det er mange kjekke, smarte menn som finner seg kjæreste på universitetet, og beholder henne livet ut. Det er ikke slik at alle kjekke menn puler rundt, mens alle stygge menn er seriøse, trofaste, snille og fantastiske. Jeg har vært stygg kvinne på Tinder, og fått NULL reelle tilbud. Så nei, det er ikke lettere for oss. At en full gubbe på Tinder anser en stygg dame som "ja, greit nok" til å harve over én natt, betyr det ikke at det er et TILBUD til oss. Anonymkode: 40b98...c93 12 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #12 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Siden jeg også har eksperimentert med menn (dvs, den typen som klager, blir de fornøyd?), så kan jeg informere om at denne type menn aldri blir fornøyd uansett så det er ikke vits å prøve. Det er jo helt sykt å skylde på kvinner når det bare er utiltrekkende egenskaper hos en selv. Men har skjønt at denne gruppen også mangler en del empati, hvis empati er en kake så går hele kaken til dem selv, så det er ikke noe vits heller å få til noe positivt med dem. De er misfornøyd uansett hva og fullstendig rigide som personer. Anonymkode: cde2c...016 Nettopp. Jeg har hatt samtaler med tre objektivt lite attraktive menn på Tinder da jeg vanket der. Hvorfor jeg ikke gikk videre med noen av dem? Derfor: Den ene mannen var sykelig overvektig, da snakker vi om alvorlig fedme. Klaget hele tiden på at damer ikke ville ha ham, innrømmet å ha kjøpt sex flere ganger (bare det er dealbreaker for mange damer), og syntes at jeg burde trene rumpa mer for å få mer muskler og finere kropp. Altså, se deg selv i speilet før du begynner å korrigere utseendet på dama FØR dere i det hele tatt har blitt kjærester. Den andre mannen vurderte jeg å treffe og bli kjent med. Dagen før planlagt treff sendte han dickpic. Helt uoppfordret, etter at vi diskuterte en film begge har sett uka før. Da jeg ignorerte bildet, skrev han til meg at jeg var kald og frigid, og at ingen menn var interessert i slike. Den tredje mannen kunne lese og var norsk. Han hadde altså ingen unnskyldning for å ikke ha forstått den korte informasjonen som jeg skrev på profilen min. Blant annet skrev jeg at jeg ikke ønsket mennesker med alkoholproblemer, og at jeg var ute etter noe seriøst. Hva fikk denne mannen til å skrive til meg rett etter at han mistet lappen for fyllekjøring, og når han fortsatt hadde uavklart brudd (altså, halvveis-forhold) med eksen sin? Anonymkode: 40b98...c93 12 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #13 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men at man anser seg selv som kjekk og normal, betyr ikke at omgivelsene ser på deg på samme måte. Det er normalt for menn å være overvektig, siden over 60 prosent av norske menn er det. Det er dermed ikke sagt at overvekt er attraktivt, selv om man per definisjon er normal. For noen er det "normalt" å dusje en gang i uka. For andre igjen er det langt fra normalt. Anonymkode: 40b98...c93 du har virkelig ikke forstått hva som ligger i begrepet " normal" her. Får heller si gjennomsnittlig da, menn som er midt på snittet kjekke, høye, sosial status. Der de aller fleste ligger... Anonymkode: 9cf87...5b2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #14 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nettopp. Jeg har hatt samtaler med tre objektivt lite attraktive menn på Tinder da jeg vanket der. Hvorfor jeg ikke gikk videre med noen av dem? Derfor: Den ene mannen var sykelig overvektig, da snakker vi om alvorlig fedme. Klaget hele tiden på at damer ikke ville ha ham, innrømmet å ha kjøpt sex flere ganger (bare det er dealbreaker for mange damer), og syntes at jeg burde trene rumpa mer for å få mer muskler og finere kropp. Altså, se deg selv i speilet før du begynner å korrigere utseendet på dama FØR dere i det hele tatt har blitt kjærester. Den andre mannen vurderte jeg å treffe og bli kjent med. Dagen før planlagt treff sendte han dickpic. Helt uoppfordret, etter at vi diskuterte en film begge har sett uka før. Da jeg ignorerte bildet, skrev han til meg at jeg var kald og frigid, og at ingen menn var interessert i slike. Den tredje mannen kunne lese og var norsk. Han hadde altså ingen unnskyldning for å ikke ha forstått den korte informasjonen som jeg skrev på profilen min. Blant annet skrev jeg at jeg ikke ønsket mennesker med alkoholproblemer, og at jeg var ute etter noe seriøst. Hva fikk denne mannen til å skrive til meg rett etter at han mistet lappen for fyllekjøring, og når han fortsatt hadde uavklart brudd (altså, halvveis-forhold) med eksen sin? Anonymkode: 40b98...c93 ...og poenget ditt er? Dette er lissom ikke så relevant i det store bilde. Klare du å se utenfor din lille egen boble og diskutere problemet i helhet? Sett klippet? Anonymkode: 9cf87...5b2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #15 Skrevet 7. mai 2024 Det er jo mange flere menn på Tinder osv enn det er damer, da får jo såklart bare de beste mennene napp. Det er ikke nok damer til alle 🤷🏻♀️ Fant selv mannen min på tinder, men han rakk jo ikke være der lenge, før jeg snappet han opp Anonymkode: bb564...2e2 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #16 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): du har virkelig ikke forstått hva som ligger i begrepet " normal" her. Får heller si gjennomsnittlig da, menn som er midt på snittet kjekke, høye, sosial status. Der de aller fleste ligger... Anonymkode: 9cf87...5b2 Jo, det forstår vi, men menn på datesider holder en lavere standard enn menn vi kvinner møter i det daglige livet vårt. En helt vanlig mann er omsvermet på datesider fordi der er så mange som er langt under snittet, utseendemessig og sosialt, på nett. Jeg har hørt menn klage over lignende, men der går det mer i at de kontaktes av utenlandske damer som tar hvem som helst for oppholdstillatelse osv. Anonymkode: 67258...7c0 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Skrevet 7. mai 2024 Men hvorfor være på Tinder i det hele tatt? Jeg føler at noen registrerer seg der bare for å kunne klage på hvor vanskelig det er. Anonymkode: bac84...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #18 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo, det forstår vi, men menn på datesider holder en lavere standard enn menn vi kvinner møter i det daglige livet vårt. En helt vanlig mann er omsvermet på datesider fordi der er så mange som er langt under snittet, utseendemessig og sosialt, på nett. Jeg har hørt menn klage over lignende, men der går det mer i at de kontaktes av utenlandske damer som tar hvem som helst for oppholdstillatelse osv. Anonymkode: 67258...7c0 Mener du virkelig at vakre og selvstendige utenlandske damer med høy utdanning "tar hvem som helst"? Ok. Anonymkode: bac84...f8a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #19 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener du virkelig at vakre og selvstendige utenlandske damer med høy utdanning "tar hvem som helst"? Ok. Anonymkode: bac84...f8a Tror ikke at mennene hadde mislikt at de ble kontaktet om det her var snakk om vakre, selvstendige utenlandske damer, med høy utdanning altså..😂 Anonymkode: 67258...7c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #20 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): du har virkelig ikke forstått hva som ligger i begrepet " normal" her. Får heller si gjennomsnittlig da, menn som er midt på snittet kjekke, høye, sosial status. Der de aller fleste ligger... Anonymkode: 9cf87...5b2 Ja. Gjennomsnittlig mann i Norge har BMI på 27. Det er det som er normalt og gjennomsnittlig. Det betyr ikke at en utrent mann med BMI på 27 (noe som er normalt og gjennomsnittlig) vil være attraktiv for veldig mange kvinner. På samme måte som mange menn ikke vil ha en gjennomsnittlig dame med BMI på 26, men heller vil ha en slank dame, gjerne ned mot undervekt (uten at noen reagerer på dette kravet), vil mange kvinner ikke ha en overvektig mann. Selv om overvektig mann er normalt/gjennomsnittlig. Anonymkode: 40b98...c93 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå