AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Hei.. hos det ene barnet mitt oppdaget jeg vannkopper den 28 april. Mest sannsynlig fra bhg fordi det går vannkopper det om dagen..Det andre barnet mitt er enda ikke smittet, og hun var faktisk dårlig i helgen. Vet inkubasjonstiden er fra ca 8-21 dager. Når ble deres barn smittet fra søsken ? Hvor fort kom vannkoppene? Anonymkode: a50ae...12c
smurfebuss Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Mine barn fikk vannkopper med ca to ukers mellomrom. Så når den ene begynte å bli frisk og kunne gå i barnehagen igjen, så begynte den andre. Det var kun mine to i hele barnehagen som fikk det. Jeg var selvfølgelig i praksis i den tida, så mine foreldre stilte opp og tok støyten med syke, kløende barn. Jeg kan altså si at vannkopperioden var null stress hjemme hos oss. 😆
Hedda-78 Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 Våre barn fikk vannkopper med ett års mellomrom. Den første smittet altså ikke den andre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Her fikk den ene tvillingen vannkopper en uke, tvilling nr 2 uken etter det og storebror uken etter det igjen😅 De klarer liksom aldri å bli syke samtidig😡🤪 Anonymkode: 071bf...c21
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Da får vi håpe hun får det snart, hun er syv år så når neste sjanse kommer vet jeg ikke 😅 Anonymkode: a50ae...12c
Arkana Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Eldste ble smittet i barneparken da han var 4,5 år. Begge søsknene (den mellomste 2 år og yngste 6 mnd) fikk det uken etter. Ingen av dem var hardt rammet. Eldste klødde litt, men for de to andre var det knapt merkbart.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 Vi har tre barn, det gikk to uker mellom utbrudd av vannkopper hos dem. Vi hadde altså syke barn ca seks uker sammenhengende Så det er fremdeles mulig at hun er smittet. Anonymkode: 3c689...779
harma Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 Barna våre fikk vannkopper med halvannen ukes mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har tre barn, det gikk to uker mellom utbrudd av vannkopper hos dem. Vi hadde altså syke barn ca seks uker sammenhengende Så det er fremdeles mulig at hun er smittet. Anonymkode: 3c689...779 Vi også! Tre dager i september, hele oktober og fire dager i november gikk med til vannkopper hos våre tre unger. Ikke én dag hadde ungene det samtidig 😂 To av dem fikk det mildt (mye prikker, lite plager), mens den ene ble syk med feber og mye kløe osv. Anonymkode: 4bac5...915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå