AnonymBruker Skrevet 6. mai #1 Del Skrevet 6. mai «Premium Connectivity gir tilgang til alle tilkoblingsfunksjonene via mobilnettet, i tillegg til Wi-Fi, for den mest intuitive og beste eieropplevelsen. Premium Connectivity er for tiden tilgjengelig som et månedlig abonnement for kr 129,00, og kan kjøpes når som helst fra berøringsskjermen i bilen eller Tesla-appen. Bestillinger av Model S, Model X, Model Y og Model 3 vil motta en Premium Connectivity-prøveperiode ved levering. Hvis du eier en Tesla-bil for personlig bruk, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen» Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne bestille, men jeg finner det ikke ut! ☹️ «Hvordan abonnerer jeg på Premium Connectivity? Hvis bilen din er kvalifisert, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen. Slik abonnerer du på Premium Connectivity fra berøringsskjermen i bilen: På bilens berøringsskjerm trykker du på «Kontroller». Trykk på «Oppgraderinger». Hvis bilen er kvalifisert, ser du et alternativ for å abonnere på Premium Connectivity. For å abonnere velger du «Sveip for å kjøpe». Premium Connectivity-funksjonene er tilgjengelige så snart bilen parkeres og har fullført den nødvendige programvareoppdateringen.» Oppgraderinger hos meg står bare sånn her: Jeg får ikke til å oppgradere bilens programvare heller. Den «vil» ikke. Noen? 😞 Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #2 Del Skrevet 6. mai Ett google søk…. Anonymkode: 51136...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 6. mai #3 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): «Premium Connectivity gir tilgang til alle tilkoblingsfunksjonene via mobilnettet, i tillegg til Wi-Fi, for den mest intuitive og beste eieropplevelsen. Premium Connectivity er for tiden tilgjengelig som et månedlig abonnement for kr 129,00, og kan kjøpes når som helst fra berøringsskjermen i bilen eller Tesla-appen. Bestillinger av Model S, Model X, Model Y og Model 3 vil motta en Premium Connectivity-prøveperiode ved levering. Hvis du eier en Tesla-bil for personlig bruk, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen» Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne bestille, men jeg finner det ikke ut! ☹️ «Hvordan abonnerer jeg på Premium Connectivity? Hvis bilen din er kvalifisert, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen. Slik abonnerer du på Premium Connectivity fra berøringsskjermen i bilen: På bilens berøringsskjerm trykker du på «Kontroller». Trykk på «Oppgraderinger». Hvis bilen er kvalifisert, ser du et alternativ for å abonnere på Premium Connectivity. For å abonnere velger du «Sveip for å kjøpe». Premium Connectivity-funksjonene er tilgjengelige så snart bilen parkeres og har fullført den nødvendige programvareoppdateringen.» Oppgraderinger hos meg står bare sånn her: Jeg får ikke til å oppgradere bilens programvare heller. Den «vil» ikke. Noen? 😞 Anonymkode: 08337...31f Du må koble bilen til internett for å få oppgradert den. Det står jo på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #4 Del Skrevet 6. mai 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ett google søk…. Anonymkode: 51136...f4b Jeg får ikke opp det! Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Del Skrevet 6. mai 1 minutt siden, ..... said: Du må koble bilen til internett for å få oppgradert den. Det står jo på skjermen. Bilen vil ikke. Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
..... Skrevet 6. mai #6 Del Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bilen vil ikke. Anonymkode: 08337...31f Hvilken modell har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #7 Del Skrevet 6. mai 15 minutter siden, ..... said: Hvilken modell har du? Tesla Y Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Del Skrevet 6. mai Hvor lang tid skal den her rulle og gå? Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Del Skrevet 6. mai Nå står det bare sånn igjen Dette jævla tullet her får meg nesten til å angre på at jeg kjøpte Tesla, faen altså. Hvor mye tull skal det være?! 🤬 Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Del Skrevet 6. mai Lastet ned og det står sånn @..... Meeeen det står også sånn her Må bilen restartes? Noen som har gjort det? Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Del Skrevet 6. mai Ingen som vet noe? Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #12 Del Skrevet 7. mai *Bump* Jeg får ikke noe under «Upgrades» annet enn «Accessories»- hvorfor ikke? Må Tesla være koblet til Wifi for at jeg skal kunne betale for Premium Connectivity? Kan jeg betale dette på dataskjermen I bilen? Det står at noe er ubetalt, hva er det? Har lest man kan restarte dataskjermen ved å trykke inn begge rullehjulene på rattet, er det vanlig? Vil det komme tilbake noe da? Må jeg til et Tesla verksted? Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #13 Del Skrevet 7. mai *BUMP* ☹️ Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #14 Del Skrevet 7. mai Er det seriøst INGEN som vet noe? Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #15 Del Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det seriøst INGEN som vet noe? Anonymkode: 08337...31f Jeg ville startet med å restarte bilen med begge hjulene på rattet. deretter koble til wifi (jeg bruker å dele nett fra mobilen til min TM3). Sjekk nå om du kommer videre Anonymkode: cf32e...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai #16 Del Skrevet 7. mai On 5/6/2024 at 6:17 PM, AnonymBruker said: Nå står det bare sånn igjen Dette jævla tullet her får meg nesten til å angre på at jeg kjøpte Tesla, faen altså. Hvor mye tull skal det være?! 🤬 Anonymkode: 08337...31f Kjøpar ein Tesla, er det slike ting ein dessverre må vera forberdt på; dagens bilar er utstyrte med så fancy elektronikk at føraren heilt har mista kontrollen over køyretøyet. Anonymkode: 8568d...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #17 Del Skrevet 8. mai Tesla kjøpes jo av de som ikke har peiling på bil, så ikke noe rart du ikke får hjelp her inne i allefall. Anonymkode: 136bd...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #18 Del Skrevet 8. mai 4 hours ago, AnonymBruker said: Tesla kjøpes jo av de som ikke har peiling på bil, så ikke noe rart du ikke får hjelp her inne i allefall. Anonymkode: 136bd...92c Jeg kjøpte Tesla fordi de hadde en tilgjengelig her jeg bor, og det kom med lader til huset. Har og en eldre bensinbil. Anonymkode: 08337...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #19 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tesla kjøpes jo av de som ikke har peiling på bil, så ikke noe rart du ikke får hjelp her inne i allefall. Anonymkode: 136bd...92c Må man ha peil bil for å på å kjøpe bil? Anonymkode: dba2e...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai #20 Del Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det seriøst INGEN som vet noe? Anonymkode: 08337...31f Har du tatt kontakt med Tesla og sjekket? Jeg har selv Premium Connectivity, men det virket fra jeg kjøpte bilen og jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. I Tesla-app'en kan du melde feil. Jeg gjorde det en gang og ble relativt kjapt oppringt av en Tesla-ansatt. Alternativt kan du stikke innom en Tesla-forhandler. Legger ved link. https://www.tesla.com/da_DK/findus/list/stores/Norway Anonymkode: dba2e...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå