Gå til innhold

Hjelp! Tesla - Premium Connectivity betaling- hvordan gjør jeg det??!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

«Premium Connectivity gir tilgang til alle tilkoblingsfunksjonene via mobilnettet, i tillegg til Wi-Fi, for den mest intuitive og beste eieropplevelsen. Premium Connectivity er for tiden tilgjengelig som et månedlig abonnement for kr 129,00, og kan kjøpes når som helst fra berøringsskjermen i bilen eller Tesla-appen. Bestillinger av Model S, Model X, Model Y og Model 3 vil motta en Premium Connectivity-prøveperiode ved levering.

Hvis du eier en Tesla-bil for personlig bruk, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen»

Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne bestille, men jeg finner det ikke ut!  ☹️

«Hvordan abonnerer jeg på Premium Connectivity?

Hvis bilen din er kvalifisert, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen.

Slik abonnerer du på Premium Connectivity fra berøringsskjermen i bilen:

På bilens berøringsskjerm trykker du på «Kontroller».

Trykk på «Oppgraderinger».

Hvis bilen er kvalifisert, ser du et alternativ for å abonnere på Premium Connectivity.

For å abonnere velger du «Sveip for å kjøpe». Premium Connectivity-funksjonene er tilgjengelige så snart bilen parkeres og har fullført den nødvendige programvareoppdateringen.»

Oppgraderinger hos meg står bare sånn her:

IMG_6327.jpeg.fc2445a2803b8cbba1534500603a992b.jpegIMG_6328.jpeg.d61e4b6a52b15c58725a53a0914e6cb9.jpegIMG_6329.jpeg.727a13bf5240f6e67d7ce66e904f47b2.jpeg

Jeg får ikke til å oppgradere bilens programvare heller. Den «vil» ikke. 
Noen? 😞

Anonymkode: 08337...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ett google søk….

IMG_2058.png

Anonymkode: 51136...f4b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

«Premium Connectivity gir tilgang til alle tilkoblingsfunksjonene via mobilnettet, i tillegg til Wi-Fi, for den mest intuitive og beste eieropplevelsen. Premium Connectivity er for tiden tilgjengelig som et månedlig abonnement for kr 129,00, og kan kjøpes når som helst fra berøringsskjermen i bilen eller Tesla-appen. Bestillinger av Model S, Model X, Model Y og Model 3 vil motta en Premium Connectivity-prøveperiode ved levering.

Hvis du eier en Tesla-bil for personlig bruk, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen»

Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg skal kunne bestille, men jeg finner det ikke ut!  ☹️

«Hvordan abonnerer jeg på Premium Connectivity?

Hvis bilen din er kvalifisert, kan du abonnere på Premium Connectivity fra bilens berøringsskjerm eller Tesla-appen.

Slik abonnerer du på Premium Connectivity fra berøringsskjermen i bilen:

På bilens berøringsskjerm trykker du på «Kontroller».

Trykk på «Oppgraderinger».

Hvis bilen er kvalifisert, ser du et alternativ for å abonnere på Premium Connectivity.

For å abonnere velger du «Sveip for å kjøpe». Premium Connectivity-funksjonene er tilgjengelige så snart bilen parkeres og har fullført den nødvendige programvareoppdateringen.»

Oppgraderinger hos meg står bare sånn her:

IMG_6327.jpeg.fc2445a2803b8cbba1534500603a992b.jpegIMG_6328.jpeg.d61e4b6a52b15c58725a53a0914e6cb9.jpegIMG_6329.jpeg.727a13bf5240f6e67d7ce66e904f47b2.jpeg

Jeg får ikke til å oppgradere bilens programvare heller. Den «vil» ikke. 
Noen? 😞

Du må koble bilen til internett for å få oppgradert den. Det står jo på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ett google søk….

IMG_2058.png

Anonymkode: 51136...f4b

Jeg får ikke opp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, ..... said:

Du må koble bilen til internett for å få oppgradert den. Det står jo på skjermen.

Bilen vil ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bilen vil ikke.

Hvilken modell har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, ..... said:

Hvilken modell har du?

Tesla Y

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lang tid skal den her rulle og gå?IMG_6330.thumb.jpeg.316ff51801dc306d48855896c13741af.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå står det bare sånn igjen IMG_6331.thumb.jpeg.57d9979e2d243b0aca4e7c9446f1c1d6.jpeg

Dette jævla tullet her får meg nesten til å angre på at jeg kjøpte Tesla, faen altså. Hvor mye tull skal det være?! 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lastet ned og det står sånn

IMG_6332.thumb.jpeg.1c4d3a4f67cc6390a12f84436260bb43.jpeg
@.....

Meeeen det står også sånn her IMG_6333.thumb.jpeg.307025dfa6836b799802a78c563ba8c1.jpeg

Må bilen restartes? Noen som har gjort det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som vet noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*Bump* 

Jeg får ikke noe under «Upgrades» annet enn «Accessories»- hvorfor ikke? 

Må Tesla være koblet til Wifi for at jeg skal kunne betale for Premium Connectivity?

Kan jeg betale dette på dataskjermen I bilen?

Det står at noe er ubetalt, hva er det?

Har lest man kan restarte dataskjermen ved å trykke inn begge rullehjulene på rattet, er det vanlig? Vil det komme tilbake noe da? Må jeg til et Tesla verksted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*BUMP* ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det seriøst INGEN  som vet noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville startet med å restarte bilen med begge hjulene på rattet. 
deretter koble til wifi (jeg bruker å dele nett fra mobilen til min TM3). 

Sjekk nå om du kommer videre 

Anonymkode: cf32e...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/6/2024 at 6:17 PM, AnonymBruker said:

Nå står det bare sånn igjen IMG_6331.thumb.jpeg.57d9979e2d243b0aca4e7c9446f1c1d6.jpeg

Dette jævla tullet her får meg nesten til å angre på at jeg kjøpte Tesla, faen altså. Hvor mye tull skal det være?! 🤬

Kjøpar ein Tesla, er det slike ting ein dessverre må vera forberdt på; dagens bilar er utstyrte med så fancy elektronikk at føraren heilt har mista kontrollen over køyretøyet.

Anonymkode: 8568d...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tesla kjøpes jo av de som ikke har peiling på bil, så ikke noe rart du ikke får hjelp her inne i allefall.

Anonymkode: 136bd...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tesla kjøpes jo av de som ikke har peiling på bil, så ikke noe rart du ikke får hjelp her inne i allefall.

Jeg kjøpte Tesla fordi de hadde en tilgjengelig her jeg bor, og det kom med lader til huset. Har og en eldre bensinbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Må man ha peil bil for å på å kjøpe bil?

Anonymkode: dba2e...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du tatt kontakt med Tesla og sjekket? Jeg har selv Premium Connectivity, men det virket fra jeg kjøpte bilen og jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. 

I Tesla-app'en kan du melde feil.  Jeg gjorde det en gang og ble relativt kjapt oppringt av en Tesla-ansatt.

Alternativt kan du stikke innom en Tesla-forhandler. Legger ved link. https://www.tesla.com/da_DK/findus/list/stores/Norway

Anonymkode: dba2e...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...