Fiona Valdivia Skrevet 6. mai 2024 Forfatter #101 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal du med den "gamle" katten? Anonymkode: d793f...f6a Er det jeg er usikker på😅😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai 2024 #102 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva slags katt koster 7000. Rasekatter fra seriøse oppdrett koster rundt 1500. Katter uten stamtavle koster max 3000. Useriøse idioter med rasekattdamer parer dem med hvem som helst og tar 7000. Anonymkode: 8dde9...ba4 Hvor har du dette fra? Jeg kjøpte Maine Coon fra en seriøs oppdretter til 8000. Det var 10 år siden. Det er dyre raser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #103 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Er det jeg er usikker på😅😊 Har du kontrakt eller annen skriftelig avtale på at du skulle ha hunnkatt? Anonymkode: 74956...903 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #104 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Skal lære😊 FØR du avler,håper jeg? Du kan ikke skaffe deg et dyr å avle for å etterpå lære. Hvorfor vil du i det hele tatt ha unger på katten? Anonymkode: d793f...f6a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #105 Del Skrevet 6. mai 2024 Kom inn i tråden for å si at jeg trodde denne var i graviditetsforumet. 😂 Lykke til med katten! Anonymkode: 6bca3...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #106 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom inn i tråden for å si at jeg trodde denne var i graviditetsforumet. 😂 Lykke til med katten! Anonymkode: 6bca3...205 Haha ja ivf gone wrong liksom Anonymkode: f4312...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #107 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Er det jeg er usikker på😅😊 Du vurderer ikke en ny katt før du klarer å bli kvitt den gamle. Og den skal ikke få lide for dine valg. Og forresten trenger du nok en hann hvis du skal ha unger på hunnen. Ikke det at du bør, men vet ikke hvor du planla å finne faren til ungene? Anonymkode: d793f...f6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #108 Del Skrevet 6. mai 2024 Fame skrev (Akkurat nå): Hvor har du dette fra? Jeg kjøpte Maine Coon fra en seriøs oppdretter til 8000. Det var 10 år siden. Det er dyre raser Sant nok, jeg kjøpte en ragdoll for 7000 kr for litt over ti år siden. Grunnen til at den var så rimelig var at den var den siste i kullet som ikke hadde blitt solgt, og i tillegg hadde den skjønnhetsfeil og kunne ikke stilles ut eller avles på, og ble solgt utelukkende til kos. Men ingen tvil om at oppdretteren TS har vært i kontakt med er useriøs. Oppdrettere burde i det minste vite hvilket kjønn det er på kattungene. Anonymkode: cef31...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #109 Del Skrevet 6. mai 2024 Men hvis hunden din bor på gård med masse dyr, er det bare hunndyr hvis den ikke takler hanner, eller? Anonymkode: d793f...f6a 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #110 Del Skrevet 6. mai 2024 Du kjørte 13 timer og betalte tusenvis av kroner for en katt som skal være frittgående gårdskatt og har ikke bare null peiling på katt og kattehold, men er også ute av stand til å besvare spørsmål om rase og kjøpekontrakt. Hvis dette er reelt, er kjønnet på katten din minste bekymring... Anonymkode: ebd3c...337 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #111 Del Skrevet 6. mai 2024 Hvis poenget med tråden var å få svar på om hun kan klage på katten, så burde hun klare å svare på om hun har noen kontrakt eller skriftlig avtale. Har du det TS? Eller betalte du 7000 kr for en katt som du ikke har noen papirer på? Dette må jo være en blandingskatt som er solgt dyrt, for ingen seriøse rasekattoppdrettere selger hunnkatter til tilfeldig gårdsavl. Anonymkode: cef31...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai 2024 Forfatter #112 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg leser det du skriver. Du skriver blant annet: Med andre ord: du tar ting på sparket og håper det går bra. Anonymkode: cef31...51e Altså: skjer det noe farlig eller feil så er det naturlig og ikke fordi jeg ikke er forberedt eller har gjort noe som ikke stemmer😊 Avl og alt skal bli gjort på riktig måte om det skal skje😊😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai 2024 Forfatter #113 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis poenget med tråden var å få svar på om hun kan klage på katten, så burde hun klare å svare på om hun har noen kontrakt eller skriftlig avtale. Har du det TS? Eller betalte du 7000 kr for en katt som du ikke har noen papirer på? Dette må jo være en blandingskatt som er solgt dyrt, for ingen seriøse rasekattoppdrettere selger hunnkatter til tilfeldig gårdsavl. Anonymkode: cef31...51e Jeg har skriftlig avtale😊😊 Den er 75% bengal😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #114 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (1 minutt siden): Altså: skjer det noe farlig eller feil så er det naturlig og ikke fordi jeg ikke er forberedt eller har gjort noe som ikke stemmer😊 Avl og alt skal bli gjort på riktig måte om det skal skje😊😁 Riktig måte er ikke å ikke kunne se kjønn på katt, planlegge avl og vurdere ny katt uten å tenke på den andre. HVA skal du med ungene??? Anonymkode: d793f...f6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mai 2024 #115 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (Akkurat nå): Jeg har skriftlig avtale😊😊 Den er 75% bengal😁 Så du betalte 7000 for en huskatt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #116 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (2 minutter siden): Altså: skjer det noe farlig eller feil så er det naturlig og ikke fordi jeg ikke er forberedt eller har gjort noe som ikke stemmer😊 Avl og alt skal bli gjort på riktig måte om det skal skje😊😁 Nei, det er ikke noe naturlig med det. Skjer det noe farlig/feil så er det fordi DU er uansvarlig. Anonymkode: 74956...903 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #117 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (2 minutter siden): Jeg har skriftlig avtale😊😊 Den er 75% bengal😁 Hva står det i avtalen? Anonymkode: 74956...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiona Valdivia Skrevet 6. mai 2024 Forfatter #118 Del Skrevet 6. mai 2024 mommyaka skrev (19 minutter siden): Hvorfor må du virkelig så smørblid og heller bare svare på spørsmål folk gir deg. Nettopp denne glade tar livet som det kommer og 100 smilyes som gjør at folk ikke tar deg seriøst. Du skriver at du lurer på om du kan bytte katt eller gå penger tilbake. Ok...la oss si du får pengene tilbake..hva gjør du med hannkatt da? Eller bryr deg mer om penger tilbake slik at du kan skaffe deg en hunn katt? Da må ikke folk fokusere så mye på at jeg er glad og heller innholdet av det jeg skriver, syns du ikke?😅 Jeg sier at alt er planlagt, katten blir ivaretatt, det eneste er at jeg ikke har eid katt før😁 At jeg er glad bør ikke gjøre at jeg blir tatt useriøst, da må folk heller smile litt selv. Jeg sier at katten vil ha det bra og det vil den😊 Dere har uansett ikke noe annet valg enn å stole på meg eller ikke stole på jeg, jeg bryr meg ikke så mye enten eller siden jeg bare er en fremmed på nettet. Jeg har egentlig løst det jeg hovedsaklig lurte på pga denne tråden så jeg er fornøyd😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #119 Del Skrevet 6. mai 2024 Du skriver at du skal gi bort kattunger, men er du klar over hvor fort katter formerer seg? Hvis den bare skal gå fritt og parre seg hver gang den har løpetid blir det enormt med kattunger etter en liten stund, også får de kattungene du beholder kattunger, osv. Dette er uansvarlig, og det går ikke an å si noe for at det skal fremstå ansvarlig. Anonymkode: 74956...903 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #120 Del Skrevet 6. mai 2024 Fiona Valdivia skrev (5 minutter siden): Altså: skjer det noe farlig eller feil så er det naturlig og ikke fordi jeg ikke er forberedt eller har gjort noe som ikke stemmer😊 Avl og alt skal bli gjort på riktig måte om det skal skje😊😁 Det er ikke naturlig, det er fordi du ikke vet hva du driver med. Anonymkode: f4312...c14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå