AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #1 Skrevet 6. mai 2024 Er det veldig Karen move ? Har vel tjent opp til dette privilegium. Anonymkode: fabc2...0b5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #2 Skrevet 6. mai 2024 Dytte skal man ikke gjøre, men man har selvsagt rett til å gå forbi resten. Anonymkode: 2e4ed...ef9 19
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #3 Skrevet 6. mai 2024 De som har sånne fordeler, blir jo ropt opp først, eller har en "snarvei" til boarding. Men dytte trenger du ikke gjøre, er mange steder en ekstra vei for de med fordelene som å gå først i køen. Benytter det med glede jeg Anonymkode: 6682d...848 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #4 Skrevet 6. mai 2024 Ikke dytt noen uansett herregud! Men alle slike flight jeg har vært på så er det klar bane, er bare å gå, jeg setter pris på at de deler det slik så får man kanskje lettere kommet seg til setet sitt. Jeg havner oftest på b. Anonymkode: 296c8...871 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #5 Skrevet 6. mai 2024 Dette er det flyselskapet som tar seg av ved boarding, så en trenger ikke dytte seg frem i køen. Uansett så stenger de ikke gaten før alle har kommet seg på plass. Anonymkode: 6c160...89c 2
hjärterdam Skrevet 6. mai 2024 #6 Skrevet 6. mai 2024 Hvorfor tenker du at du må dytte? Når jeg reiser med A står jeg helt vanlig og venter og så går jeg inn når de roper opp boardinggruppe A, da står jo resten og venter 🙃 20
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #7 Skrevet 6. mai 2024 Ah, jeg mente ikke dytte sånn fysisk, men der føles som man dytter seg frem. Står alltid en stor flokk rundt gaten, som man må på en eller annen må komme seg forbi. Det er ikke alltid enkelt. Anonymkode: fabc2...0b5
Gjest LanoAltforstor Skrevet 6. mai 2024 #8 Skrevet 6. mai 2024 (endret) , Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #9 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ah, jeg mente ikke dytte sånn fysisk, men der føles som man dytter seg frem. Står alltid en stor flokk rundt gaten, som man må på en eller annen må komme seg forbi. Det er ikke alltid enkelt. Anonymkode: fabc2...0b5 Synes heller det er «Karen»-oppførsel å stenge veien for de i boarding-gruppe A. Anonymkode: bb6e9...80f 12 2
Fireflies Skrevet 6. mai 2024 #10 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det veldig Karen move ? Har vel tjent opp til dette privilegium. Anonymkode: fabc2...0b5 Hvis du må dytte så er du for sent ute til boardignen. A blir ropt opp først. Hvis jeg blir dytta i kø, så blir jeg forbanna uavhengig av hvilken kø. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #11 Skrevet 7. mai 2024 17 hours ago, LanoAltforstor said: Det er lov å følge litt med, slik at man ikke står helt ute i tax-free'en når de begynner å rope opp heller. Utover det, bør du få deg en kar til å kle seg ut som narr og gå først og høyt deklarere "Vekk med dere, godtfolk, klasse A skal gjennom!" Deretter kan du bare spasere rolig opp med solbriller, fin veske og en sånn gneldrekatt av typen Chihuahua. Seriøst, har du betalt, er det bare å smyge seg frem og unnskylde seg dersom folk lager trengsel. 😅 er sånn jeg ser det. Skal gjennom denne horden og blir sånn " A klasse her" " Ehem... unnskyld, unnskyld, unnskyld " " slipp meg gjennom A klasse!" 🤣 er liksom flaut, men vil gjerne benytte meg av fordelene. Anonymkode: fabc2...0b5
BobbySocks Skrevet 7. mai 2024 #12 Skrevet 7. mai 2024 Jepp, presser meg forbi. Skulle tro sauene skjønte at de skulle slippe A før de med D, men det virker å være vanskelig. Så jeg skuver meg fram! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #13 Skrevet 7. mai 2024 16 hours ago, Fireflies said: Hvis du må dytte så er du for sent ute til boardignen. A blir ropt opp først. Hvis jeg blir dytta i kø, så blir jeg forbanna uavhengig av hvilken kø. Nei ikke alltid slik merkelig nok..mange som ikke forstår systemet , som kan danne en klynge, spesielt på mindre flyplasser der de dropper slik systematisk boarding. Det var en gang jeg var eneste A klasse passasjer, måtte gjennom stor klynge. Var litt pinlig. Anonymkode: fabc2...0b5 1
Anononyma Skrevet 7. mai 2024 #14 Skrevet 7. mai 2024 hjärterdam skrev (17 timer siden): Hvorfor tenker du at du må dytte? Når jeg reiser med A står jeg helt vanlig og venter og så går jeg inn når de roper opp boardinggruppe A, da står jo resten og venter 🙃 Dette 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #15 Skrevet 7. mai 2024 Har aldri opplevd å måtte dytte. Reiser ukentlig med A.. Anonymkode: 540a9...a92 1
Fireflies Skrevet 7. mai 2024 #16 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei ikke alltid slik merkelig nok..mange som ikke forstår systemet , som kan danne en klynge, spesielt på mindre flyplasser der de dropper slik systematisk boarding. Det var en gang jeg var eneste A klasse passasjer, måtte gjennom stor klynge. Var litt pinlig. Anonymkode: fabc2...0b5 Da ville jeg sagt slipp meg forbi; og hvis noen spurte så ville jeg sagt jeg har betalt for tidlig onboarding.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #17 Skrevet 7. mai 2024 BobbySocks skrev (4 timer siden): Jepp, presser meg forbi. Skulle tro sauene skjønte at de skulle slippe A før de med D, men det virker å være vanskelig. Så jeg skuver meg fram! Det går an å si: unnskyld, kan du slippe meg forbi? Jeg kan boarde nå.. Anonymkode: 28758...1af 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #18 Skrevet 7. mai 2024 Hvorfor tror så mange at ts mente fysisk dytte folk? Synes det var ganske åpenbart hva ts mente Anonymkode: 57b1d...862 3 1
isw Skrevet 7. mai 2024 #19 Skrevet 7. mai 2024 (endret) Jeg synes det er "typisk norsk" å presse seg fram til boarding selv om du har en annen boardingklasse. I Norge liker vi det liksom klasseløst og med god kø-kultur. Må innrømme at jeg smiler litt når reisende med SAS som ikke flyr Plus/business eller har EB Gold/diamond blir stoppet ved scanning av billetten og må stille seg bakerst i køen. Selv har jeg EB gold, men har aldri brydd meg om tidlig boarding. Er ikke SÅ gøy på flyet at jeg trenger å være der lengst mulig. Endret 7. mai 2024 av isw 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #20 Skrevet 7. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 😅 er sånn jeg ser det. Skal gjennom denne horden og blir sånn " A klasse her" " Ehem... unnskyld, unnskyld, unnskyld " " slipp meg gjennom A klasse!" 🤣 er liksom flaut, men vil gjerne benytte meg av fordelene. Anonymkode: fabc2...0b5 Slutt å bry deg om hva andre synes. Har du første pri på boarding, bruker du den uten å gjøre deg selv stakkarslig. Anonymkode: 6682d...848 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå