AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #141 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ts her. Jeg skjønner at det er vanskelig å definere hvordan ting er her inne, og det er lett å tolke ting i verste mening. Da han feks sa at han heller kan være en super bonuspappa, sa han det ikke med arroganse eller eller. Det var sagt på en måte hvor han mente at han ikke er låst på å måtte ha egne barn, og gjerne kan være en supergod bonuspappa. Det er jo ikke fordi han tror han er helt fantastisk selv eller utnevner seg til konger over bonuspappaer, det er fordi han ønsket å formidle at han absolutt er åpen for å være en bonuspappa. Jeg som var tilstede, tolket det aldri som en selvgod kommentar. Jeg har uansett noe nytt å dele, siden første post. Han har etter vår siste samtale spurt om jeg vil møte han med barna på en lekeplass eller noe. Det var han som tok insj til det og det ble jeg veldig glad for. I tillegg har han nå vist en annen interesse enn før. Vanskelig å forklare, men han virker bare mer investert og det virker som om han har skjønt at jeg forventer mer nå. Og nei: Dette betyr ikke at jeg nå slipper alt og tenker: Woho! Det betyr at jeg anerkjenner en endring som er helt ny, og at jeg vil vurdere videre. Samtalen skal jeg allikevel ha. Den positive framtoningen kan allikevel ikke ignoreres. Det kan for meg virke som om han trengte å tenke litt over det som ble sagt sist. Jeg har i tillegg holdt en noe lavere profil ift hyppighet på teksting og ringing osv. Det betyr ikke at jeg har vært stille eller sur, jeg bare tok et valg om å investere liiiitt mindre enn før. Så får vi se Anonymkode: 66587...2b6 Jeg synes det er bra han får ut fingeren, men jeg hadde ikke involvert barna før han vet mer hva han vil, skal han ta de til vurdering og? Så lenge han ikke sa "jeg har tenkt og jeg vil være kjæresten din, kan jeg hilse på barna en dag" hadde jeg ventet med de Anonymkode: 44f1f...70e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #142 Del Skrevet 10. mai 2024 Skjønner ikke hvorfor folk er livredde for å definere forhold når man likevel oppfører seg som kjærester. Man skal jo ikke gifte seg! Det verste som kan skje er at det ikke funker og man gjør det slutt. Bu hu, hit med alle trusene og tannbørsten min!!! Anonymkode: 3726f...92a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #143 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke hvorfor folk er livredde for å definere forhold når man likevel oppfører seg som kjærester. Man skal jo ikke gifte seg! Det verste som kan skje er at det ikke funker og man gjør det slutt. Bu hu, hit med alle trusene og tannbørsten min!!! Anonymkode: 3726f...92a Ts her. Helt enig med deg. Vi gjør alt som kjærester gjør, i offentligheten også 🤷🏼♀️ Jeg hadde gjerne kalt meg kjæresten hans🥹 Anonymkode: 66587...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #144 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ts her. Helt enig med deg. Vi gjør alt som kjærester gjør, i offentligheten også 🤷🏼♀️ Jeg hadde gjerne kalt meg kjæresten hans🥹 Anonymkode: 66587...2b6 Hva tenker du om at han vil møte barna før han vet hva han ønsker videre med deg? Jeg synes det er ganske egoistisk av ham å involvere barna i dette før han vil gi deg en indikasjon på at dette er veldig på vei til fast forhold. Anonymkode: 44f1f...70e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2024 #145 Del Skrevet 10. mai 2024 Jeg synes forresten sammenligningen lenger bak, om det flyet som aldri tar av bakken, var veldig bra. Jeg har også vært i "forhold" med menn der vi oppfører oss som kjærester, alt er kjærestegreier, men så plutselig ut av intet tar det slutt eller over og når jeg spurte hva faen så fikk jeg bare høre "ja men jeg sa jo jeg ikke var klar/vi ikke var kjærester/osv". Det er veldig dårlig gjort, man kan aldri sikre seg helt hvis det er det han tror, han må bare hoppe i det og være kjærester, og funker det ikke så funker det ikke. Skal han vente til han ser alt er perfekt så blir det jo aldri. Anonymkode: 44f1f...70e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. mai 2024 #146 Del Skrevet 10. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skjønner ikke hvorfor folk er livredde for å definere forhold når man likevel oppfører seg som kjærester. Man skal jo ikke gifte seg! Det verste som kan skje er at det ikke funker og man gjør det slutt. Bu hu, hit med alle trusene og tannbørsten min!!! Anonymkode: 3726f...92a Forstår det heller ikke. Er tydeligvis veldig skummelt .. men å få barn i hist og her er tydeligvis ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
74 modell Skrevet 10. mai 2024 #147 Del Skrevet 10. mai 2024 Mange menn trenger lang tid på å bli knyttet til en kjæreste. Han høres jo ut som han mener alvor men ikke er klar for å si det på den måten ennå. Og han trenger vel møte ungene dine før han vet helt sikkert om det blir dere for alltid. Min stil er å gi den andre masse tid og ikke noe press. Men så er jeg jo skilt og singel da, så det har kanskje ikke funket😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
74 modell Skrevet 11. mai 2024 #148 Del Skrevet 11. mai 2024 Meg igjen, er dette mannen du vil ha, så glem hva han burde si. Ord er lite verd, handlinger er alt. Handlingene hans er helt fine. Og nå vil han møte barna. Slapp av og kos deg. Synes jeg. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #149 Del Skrevet 11. mai 2024 74 modell skrev (1 minutt siden): Meg igjen, er dette mannen du vil ha, så glem hva han burde si. Ord er lite verd, handlinger er alt. Handlingene hans er helt fine. Og nå vil han møte barna. Slapp av og kos deg. Synes jeg. 🙂 Nei det synes jeg er jævlig dumt, unnskyld meg. Anonymkode: 44f1f...70e 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #150 Del Skrevet 11. mai 2024 74 modell skrev (6 timer siden): Meg igjen, er dette mannen du vil ha, så glem hva han burde si. Ord er lite verd, handlinger er alt. Handlingene hans er helt fine. Og nå vil han møte barna. Slapp av og kos deg. Synes jeg. 🙂 Han vil møte barna uten å forplikte seg til TS. Hvorfor skal hun presentere en pulevenn til barna sine? Anonymkode: 5c665...eca 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #151 Del Skrevet 13. mai 2024 Hvordan går det ts? Anonymkode: 44f1f...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #152 Del Skrevet 13. mai 2024 Rosalilje84 skrev (På 6.5.2024 den 15.26): an er ikke interessert i forhold sånn som han kverulerer på antall måneder dere "dater". Seks måneder med "dating" og enda ikke har definert forholdet? Dropp ham. Du er tidsfordriv. At han er på utkikk etter et forhold er ikke det samme som at han er på utkikk etter et forhold MED DEG. Dummest jeg har hørt! Selvsagt bør han treffe hennes venner og bo i lengre tid ilag før dem definerer seg som kjærester. For enkelte er det et stort steg, tror det eller ei. Fyren virker som en bra fyr Anonymkode: 4cfa3...0bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #153 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dummest jeg har hørt! Selvsagt bør han treffe hennes venner og bo i lengre tid ilag før dem definerer seg som kjærester. For enkelte er det et stort steg, tror det eller ei. Fyren virker som en bra fyr Anonymkode: 4cfa3...0bb Han her er ikke en sånn fyr, han har ta på audition og vil treffe ungene før han bestemmer seg. Stort ego trekk. Anonymkode: 44f1f...70e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 13. mai 2024 #154 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dummest jeg har hørt! Selvsagt bør han treffe hennes venner og bo i lengre tid ilag før dem definerer seg som kjærester. For enkelte er det et stort steg, tror det eller ei. Fyren virker som en bra fyr Anonymkode: 4cfa3...0bb Bo sammen som hva? Pulevenner? Man bor da ikke sammen med en pulevenn. Å bo sammen er mye større steg enn å si med ord at man er kjærester. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #155 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dummest jeg har hørt! Selvsagt bør han treffe hennes venner og bo i lengre tid ilag før dem definerer seg som kjærester. For enkelte er det et stort steg, tror det eller ei. Fyren virker som en bra fyr Anonymkode: 4cfa3...0bb Du flytter ikke inn med noen du ikke er sammen med??! Det er nettop det, det er et stort steg å flytte inn med noen. Du lever ikke hverdagslivet så tett ig deler seng med noen som ikke kan definere at de er glad i deg. Ulovlig tragisk. Anonymkode: a19bc...219 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #156 Del Skrevet 13. mai 2024 Jeg lurer også på hvordan praten gikk, TS Anonymkode: 48715...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #157 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dummest jeg har hørt! Selvsagt bør han treffe hennes venner og bo i lengre tid ilag før dem definerer seg som kjærester. For enkelte er det et stort steg, tror det eller ei. Fyren virker som en bra fyr Anonymkode: 4cfa3...0bb Er det større steg å kalle seg kjærester enn å bo sammen? Jeg har aldri bodd sammen med en mann som ikke har vært kjæresten min. Vanlig er jo å bli kjærester før en blir samboere, aldri hørt om noe annet. Og jeg har da aldri introdusert en jeg dater som ikke kaller seg kjæreste møte hverken foreldrene mine, søsken eller barna mine for den del. Hun er jo omtrent på audtition før han kan si ja vi er kjærester, umoden fyr. En involverer ikke barna sine i dette uten at det er definert hva de er Anonymkode: 26774...ce1 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #158 Del Skrevet 16. mai 2024 Hvordan går det her da? Fått snakket? Anonymkode: 44f1f...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #159 Del Skrevet 16. mai 2024 Ts her. Vi har ikke snakket enda, men vi har møttes på en lekeplass hvor barna var med. Jeg har litt dårlig tid akkurat nå så kan ikke skrive langt, men det gikk stråååålende fint. Da vi ikke var alene har jeg ikke fått snakket med han enda, men vi skal være sammen til helgen så får se da😊 Anonymkode: 66587...2b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #160 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts her. Vi har ikke snakket enda, men vi har møttes på en lekeplass hvor barna var med. Jeg har litt dårlig tid akkurat nå så kan ikke skrive langt, men det gikk stråååålende fint. Da vi ikke var alene har jeg ikke fått snakket med han enda, men vi skal være sammen til helgen så får se da😊 Anonymkode: 66587...2b6 For en koslig nyhet 😊 Godt å høre det går riktig vei Anonymkode: a19bc...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå