Gå til innhold

Kjenner menn at dama er hekta ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan mannen føle at dama er hekta ? Mister han respekten da? 

Anonymkode: 02f38...794

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når dama er hekta er ser jo i 99/100 tilfeller i en fyr som ikke er intr i et forhold med henne. Fordi hun har ligget oppover, og denne fyren kan få bedre damer. Og ja man merker det, men det betyr lite for man er ikke intr uansett. 

Anonymkode: f0e99...541

• Liker 3
Skrevet

Bare hvis hun er hekta på feil mann…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, telepati er kun noe kvinner innbiller seg folk har som egenskap. 

Anonymkode: cf29d...c2d

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke menn er så opptatt av hekt. Jeg ville tenkt at hun er veldig forelsket, og at det er fint. Da kan jeg nyte henne seksuelt. "Bruke" henne, ikke egoistisk, ikke misbruke, men nyte lidenskapen som binder henne til meg. Atskillig mer enn det kvinner med fokus på respekt tillater meg å nyte. Og jeg ville respektert og verdsatt den lidenskapen og sårbarheten som ligger i hennes følelser for meg.

Min erfaring er at kvinner som er overdrevent opptatt av respekt har en tendens til å begrense de seksuelle nytelsene for begge. Så hekt kan være en fin ting. Hvis det ikke gjør at du tar henne for gitt av den grunn, men elsker henne heller for at du er så heldig å være den hun er hekta på. 

Anonymkode: 30e06...490

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tror ikke menn er så opptatt av hekt. Jeg ville tenkt at hun er veldig forelsket, og at det er fint. Da kan jeg nyte henne seksuelt. "Bruke" henne, ikke egoistisk, ikke misbruke, men nyte lidenskapen som binder henne til meg. Atskillig mer enn det kvinner med fokus på respekt tillater meg å nyte. Og jeg ville respektert og verdsatt den lidenskapen og sårbarheten som ligger i hennes følelser for meg.

Min erfaring er at kvinner som er overdrevent opptatt av respekt har en tendens til å begrense de seksuelle nytelsene for begge. Så hekt kan være en fin ting. Hvis det ikke gjør at du tar henne for gitt av den grunn, men elsker henne heller for at du er så heldig å være den hun er hekta på. 

For en deilig melding å lese. Jeg gikk i den fella å lekse han opp på ei tekstmelding fordi han hadde goosta meg - nå har han blokkert meg og jeg ligger vill av åpen lyst og vil at han skal legge en hånd over ansiktet mitt og ta meg som et udyr . 

AnonymBruker
Skrevet

Er så kåt at jeg føler det er dødelig - blir svimmel av det og det pitrer i hodet for jeg vil bare at HAN skal ta meg 

Skrevet

Ja vi merker det. 

Jeg mister ikke respekten, men vet min verdi/kraft da. 

Mister bare respekten for crazy/uforståelig ting. «Miste respekten» for en dame skjer aldri. Rart utrykk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

For en deilig melding å lese. Jeg gikk i den fella å lekse han opp på ei tekstmelding fordi han hadde goosta meg - nå har han blokkert meg og jeg ligger vill av åpen lyst og vil at han skal legge en hånd over ansiktet mitt og ta meg som et udyr . 

Jeg tror du har forspill din sjanse der, gitt. Move on. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 8.51):

Godt og lese. Har ett hekt her og.  Tenker på han hele tiden og gjort det i flere år nå. Han har nå enda ikke blokkert og sletta meg og jeg sier at jeg syns han er verdens kjekkeste og sexye person for meg. For jeg vet det er det jeg kan få. 

Anonymkode: f9074...a9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 9.41):

Gå videre.

Anonymkode: 8828c...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg gammel, men hva er «hekta» og hvordan er det forskjellig fra forelska?

Anonymkode: 22692...970

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 8.51):

«Og jeg ville respektert og verdsatt den lidenskapen og sårbarheten som ligger i hennes følelser for meg.»

Wow, likte å lese dette. At en mann har slik dybde og kan verdsette og se dette. 😉

Anonymkode: 31758...4cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

«Og jeg ville respektert og verdsatt den lidenskapen og sårbarheten som ligger i hennes følelser for meg.»

Wow, likte å lese dette. At en mann har slik dybde og kan verdsette og se dette. 😉

Anonymkode: 31758...4cd

Overraskende å høre. Håper det gjelder flere enn han du siterer he he he. 

Anonymkode: f9074...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...