AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #21 Skrevet 5. mai 2024 Dere høres jo ut som kjærester som er særboere, sånn sett fra utsiden. Til ditt første spørsmål: Ja, jeg vil si det er ganske unormalt å være så nære sin friend with bebefit at man henger masse med hverandres barn og generelt tilbringer så mye tid sammen. Til det andre spørsmålet: Ja, man kan være bestevenner og intime uten å være kjærester. Det er bare dere selv som bestemmer det. Spørsmålet er jo egentlig om dere har følelser for hverandre og kan se for dere en fremtid sammen. Hvis svaret er ja, så er det litt merkelig å kalle hverandre bestevenn og ikke kjæreste. Hvis svaret er nei, så er det helt ok at dere fortsetter å være venner som dekker hverandres fysiske behov. Du må dog regne med at vennskapet ryker på ett eller annet tidspunkt, for alt vil jo endre seg den dagen en av dere får kjæreste. Da vil all tiden dere bruker på hverandre nå i stedet bli brukt på en kjæreste. I tillegg er nok ikke en ny kjæreste så veldig komfortabel med at kjæresten skal ha masse kontakt med en han/hun har hatt masse sex med. Anonymkode: 17d55...90b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #22 Skrevet 5. mai 2024 Det er ganske godt gjort å ha en venn som gjør deg mindre aktuell for andre menn, enn en kjæreste ville gjort 😄 Dette kan ende med katastrofe siden barna er involvert. Men kan vel fungere også, så lenge ingen av dere blir forelsket i noen andre. Anonymkode: f6f06...148
Engel Skrevet 6. mai 2024 #23 Skrevet 6. mai 2024 Det er vel ingen andre enn dere som har noe med hvordan forholdet deres er. Dere oppfører dere som kjærester da, og det er nok derfor folk sier at dere er det. Å ikke definere dere har ingen annen betydning enn at den gir et signal om at hvis det dukker opp noe bedre så ønsker dere å stå fritt til å gå videre uten noen forpliktelse overfor den andre. Om dere begge er komfortable med det så ser jeg ikke noe problem. For svært mange vil dog det være et problem, fordi man gjerne utvikler en del følelser når man er sammen på den måten. Husk også at vennskapet neppe vil kunne fortsette om en av dere får en kjæreste, svært få som kommer inn vil kunne tåle et slikt vennskap. Så det er jo en god del dere vil kunne tape på et sånt forhold. PÅ den andre siden så har folk i dag lite sperrer for å avslutte et kjæresteforhold heller, så i praksis har det nok lite betydning hva dere er. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #24 Skrevet 6. mai 2024 Engel skrev (6 minutter siden): Det er vel ingen andre enn dere som har noe med hvordan forholdet deres er. Dere oppfører dere som kjærester da, og det er nok derfor folk sier at dere er det. Å ikke definere dere har ingen annen betydning enn at den gir et signal om at hvis det dukker opp noe bedre så ønsker dere å stå fritt til å gå videre uten noen forpliktelse overfor den andre. Om dere begge er komfortable med det så ser jeg ikke noe problem. For svært mange vil dog det være et problem, fordi man gjerne utvikler en del følelser når man er sammen på den måten. Husk også at vennskapet neppe vil kunne fortsette om en av dere får en kjæreste, svært få som kommer inn vil kunne tåle et slikt vennskap. Så det er jo en god del dere vil kunne tape på et sånt forhold. PÅ den andre siden så har folk i dag lite sperrer for å avslutte et kjæresteforhold heller, så i praksis har det nok lite betydning hva dere er. Man må jo ikke definere noe nei, gjør som man føler for Har selv en god venn som jeg møtte for 15år siden, passer ikke som kjæreste. Men når jeg er single har vi sex regelmessig, fordi det funker så bra Anonymkode: 5a3e9...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå