Gå til innhold

Kropp er topp?


Gameboy

Anbefalte innlegg

1. Er det noen av kvinneguidens medlemmer som kunne funnet på noe sånt, og med en sånn ro og naturlig fremtoning?

Personlig kunne jeg aldri gjort det. Jeg er en veldig introvert person så kunne ikke falt meg inn. Og om jeg ikke var det så er jeg i et forhold og er forlovet så ut av respekt for partneren min kunne jeg ikke gjort det da heller. Hvis han hadde bedd en fremmed dame tatt nakenbilder av han ville jeg såklart ikke likt det jeg heller. 

2. Hvis jeg som mann hadde gjort det samme (overfor en kvinne), ville ikke det blitt oppfattet som "creepy"?

Ja, det tror jeg lettere ville blitt oppfattet som ubehagelig og som "blotting" når en mann gjør det enn hvis en kvinne gjør det.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er en kontaktannonse fra en nyopprettet bruker. En bruker for anledningen.

Anonymkode: b325e...273

Hvordan kom du frem til den konklusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaane doe skrev (1 time siden):

Personlig kunne jeg aldri gjort det. Jeg er en veldig introvert person så kunne ikke falt meg inn. Og om jeg ikke var det så er jeg i et forhold og er forlovet så ut av respekt for partneren min kunne jeg ikke gjort det da heller. Hvis han hadde bedd en fremmed dame tatt nakenbilder av han ville jeg såklart ikke likt det jeg heller. 

Takk for seriøst svar på et seriøst spørsmål (ikke alle som skjønner det). 🙂

Jeg skjønner at hensynet til partneren ville være en "showstopper". Selv er jeg enkemann, og sånn sett ikke bundet av slike restriksjoner, kun mine egne. Og hun jeg møtte er skilt, har jeg fått vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det rekker å si at "kropp er kropp", alt annet er hysterisk og påtatt.

Anonymkode: a004d...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameboy skrev (På 5.5.2024 den 20.53):

Jeg er en godt voksen mann som har et forholdsvis avslappet forhold til kropp og nakenhet. Jeg har noen kilo ekstra som jeg gjerne skulle ha vært kvitt, men føler meg vel i min egen kropp og bryr meg ikke om hva andre ser, så lenge jeg har det bra med meg selv. "Kropp er topp" har alltid vært et motto.

Jeg er ikke typen til å gå på nudiststrand, men jeg soler meg gjerne naken når jeg er på hytta, eller om jeg finner et vel egnet sted for det på en skogstur. Det føles deilig og naturlig å være naken i det fri, kjenne vinden som tar tak og solen som varmer der de ellers ikke kommer til.. Jeg passer lkevel alltid på at jeg ikke skal dukke opp i noens synsfelt. Jeg ønsker ikke at noen skal bli støtt av mitt lettsindige forhold til nakenhet.

For jeg innser at det ikke er så mange som deler mitt motto...eller...tar jeg feil?

Her om dagen var jeg ute på årets første topptur i finværet. Ok, toppen er ikke veldig høy, kanskje 600 meter, så det er mer en åstopp enn en fjelltopp. Men det er ganske fin utsikt ut over en innsjø og åsene rundt der oppe. 

Vel oppe tok jeg meg en god pause med kaffe på termos og en sjokoladebit..eller tre, nøt finværet og tok noen bilder av utsikten. Mens jeg sitter der, kommer det en dame, hun er kanskje i 40-årene et sted. Og som meg så har hun et par ekstra kilo å dra på. Hun ser rimelig kokt ut. Vi har nok godt av en sånn tur begge to, tenker jeg for meg selv. Hun smiler og sier hei og knipser noen bilder av utsikten med telefonen sin. I det hun ser ut til å skulle snu og gå tilbake spør jeg om hun ikke vil ha en kopp kaffe og en sjokoladebit før hun starter på tilbaketuren. Hun takker ja, og vi blir sittende og snakke om vær og vind.

Ble bildene fine da? spør jeg.

Joda, sier hun, men aller helst skulle jeg tatt sånne bilder som folk legger ut på Insta, sånne toppløs bilder med ryggen til vet du. Men jeg er så dårlig på sånn selfie greier. Ikke får jeg telefonen til å stå riktig, og ikke fikser jeg den der selvutløseren. 

Så ser hun lurt på meg og sier: Kanskje du kan hjelpe meg?

Jeg er ikke vanskelig å be, så hun gir meg telefonen sin og går og stiller seg opp på en benk med ryggen til og med utsikten i bakgrunnen og drar av seg toppen. Jeg knipser noen bilder og hun poserer. Så drar hun også av seg tightsen og står der plutselig helt naken og poserer, men fortsatt med ryggen til. Jeg fryder meg over hvor deilig rolig og "lettsindig" hun er og jeg nyter selvsagt den svært forbedrede utsikten mens jeg knipser bilder i hytt og gevær.. 

Du? Vil du ta noen av fronten også når vi likevel er i gang? Eller blir det for drøyt synes du? 

Jeg forklarer henne raskt at jeg vel er den siste som vil bli støtt av noe sånt, så hun snur seg og viser seg i all sin kvinnelige prakt mens jeg knipser flotte bilder. 

Når hun så mener seg ferdig med sin foto session, plukker hun opp klærne og går rolig bort til meg uten å ta dem på. Hun stiller seg ved siden av meg, kliss naken, og tar seg tid til å gå gjennom bildene sammen med meg.

Ikke så værst! sier hun til slutt og kler på seg igjen. Jeg må si meg hjertens enig, ikke bare på grunn av bildene, men på grunn av hennes "kropp er topp" holdning. Helt i tråd med min egen. Det føles helt naturlig når hun står der naken sammen med meg og ser på nakenbildene av seg selv. Vi utveksler epost adresser og hun lover at jeg skal få en kopi av det beste bildet, før hun går igjen.

Jeg står igjen med en følelse av å ha vunnet i Lotto. Jeg regner ikke med at jeg noensinne kommer til å oppleve noe sånt igjen. Sjansen for det er vel nettopp som å vinne i Lotto? For selv om dette var noe jeg selv kunne ha funnet på, så er det vel ikke så veldig mange kvinner som hadde gjort det samme?

Jeg sitter igjen med to spørsmål etter denne opplevelsen egentlig..

1. Er det noen av kvinneguidens medlemmer som kunne funnet på noe sånt, og med en sånn ro og naturlig fremtoning?

2. Hvis jeg som mann hadde gjort det samme (overfor en kvinne), ville ikke det blitt oppfattet som "creepy"?

1) Nei kunne aldri gjort noe slikt selv

2) Ja, dette ville oppfattes som creepy og skummelt hvis du gjorde det uoppfordret. Men hvis du føler situasjonen er riktig for det, så er det jo bare å spørre! «Vil du synes det er greit at jeg… eller er du mer komfortabel hvis jeg lar være?» Ihvertfall jeg ville alltid satt pris på en mann som bruker ord for å finne ut hva som er ok!

Anonymkode: d8c0c...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...