Gå til innhold

Huseier som kommer og går som han vil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leier en enebolig mens jeg venter på leiligheten min blir ferdigstilt. Jeg har leid her i nøyaktig ett år. Huseier disponerer garasjen da han har en gammel bil stående der. 
Det jeg lurer på er, kan han bare komme og bruke min uteplass som er til min disposisjon. Drar med seg kompiser og oppholder seg utenfor min inngangsdør?
 

I fjor tenkte jeg ikke særlig over det. Men nå kjenner jeg at det irriterer meg. Jeg var ute og plantet litt blomster og ryddet. Han starter bilen han har i garasjen og det er et fela spetakkel av den. Måtte bare gå inn. De har stått der ute i over 1 time nå. 
Skal jeg bare la det ligge?  

Anonymkode: c9975...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må nok få komme og bruke bil/garasje som han vil,  men ikke sitte på uteplassen som han har leid bort. Jeg hadde sagt fra.

Anonymkode: c9a0f...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg leier en enebolig mens jeg venter på leiligheten min blir ferdigstilt. Jeg har leid her i nøyaktig ett år. Huseier disponerer garasjen da han har en gammel bil stående der. 
Det jeg lurer på er, kan han bare komme og bruke min uteplass som er til min disposisjon. Drar med seg kompiser og oppholder seg utenfor min inngangsdør?
 

I fjor tenkte jeg ikke særlig over det. Men nå kjenner jeg at det irriterer meg. Jeg var ute og plantet litt blomster og ryddet. Han starter bilen han har i garasjen og det er et fela spetakkel av den. Måtte bare gå inn. De har stått der ute i over 1 time nå. 
Skal jeg bare la det ligge?  

Anonymkode: c9975...a9d

Ville latt det ligge så lenge han ikke låser seg inn i huset du leier

Anonymkode: 48f29...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må da få bruke sin egen garasje.  Ut i fra tittelen trodde jeg at han gikk inn i huset ditt.

Anonymkode: ab9ba...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står det i kontrakten deres at du har leid både huset /  leilighet, uteplass og garasje da?  

eller står det bare at du har leid leiligheten / huset? 

Anonymkode: 9a50a...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han oppholder seg utenfor din utgangsdør med venner hadde jeg ikke syntes vært greit.

Men han må få lov til å bruke garasjen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke greit at han bruker din uteplass som faktisk er en del av det du leier. Han kan oppholde seg i garasjen som han fortsatt disponerer selv. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svelget den kamelen å spart opp sånn man kommer seg videre i livet.. mange av de som driver med utleie er spesielle.

Anonymkode: 06c70...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...