Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. november 2002 #21 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg tar hvertfall ingen sjanser. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. november 2002 #22 Del Skrevet 12. november 2002 Du gir ihvertfall ikke andre folk noen sjanser heller, Milla. Chimp, angående oppgulp: Så var det myntet på start-innlegget. Føler du deg truffet, så værsågod. Du er den beste til avgjøre om du anser alle muslimske menn for å være make - og farlige. Mener du det, er jo saken grei. Evner du derimot å se litt mer nyansert på det, ikke bare svart-hvitt for å bruke dine egne ord, er det da ingen grunn til å trekke seg ut av diskusjonen og kalle andre usaklig. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 12. november 2002 #23 Del Skrevet 12. november 2002 Hei Vibeke :D Jeg er helt enig i det du skriver,en kan ikke generalisere slik.Jeg kan fortelle deg at jeg var vel den største rasisten i hele Oslo før jeg traff min mann.Jeg lærte han og hans slekt å kjenne og det forandret meg mye den positive veien,vi norske har vel en goddel inngrodd fremmedfrykt og at vi redd for å ta kontakt. :o Jeg tok kontakt og ble kvitt dette problemet som jeg hadde,jeg så at de var mennesker de også som jeg.De var like redd meg som jeg var dem så dette var gjensidig.Nå i dag er jeg rik fordi jeg kjenner folk fra hele verden og jeg har fått mer kunnskap om deres levemåte og kultur. Til Milla vil jeg si kom deg ned og bli kjent med folk de biter ikke og du vil få et annet syn på tilværelsen.Det er på erfaringer du blir rik men på en annen måte,jeg mener ikke at du skal gifte deg med den første og beste du finner. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2002 #24 Del Skrevet 12. november 2002 Vibeke, du sier det jeg tenker, men formulerer deg mye bedre... Du er topp! Milla; *rister uforstående på hodet over deg nå*. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. november 2002 #25 Del Skrevet 12. november 2002 Dette har sklidd helt ut! Vi ønsker ikke debatter av denne typen her på KG, og heller ikke åpen krangel mellom brukere. Tråden stenges. Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg