Gå til innhold

Hva innebærer ytringsfrihet?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg siterer noe nå som jeg synes var fint skrevet av en annen bruker her inne,jeg er helt enig i denne konklusjonen.

Det er ytringsfrihet dersom du uhindret for lov å ytre den. Men det er ikke ytringsfrihet dersom du på noen måter tvinges til å unnskylde at du ytret din mening.

Er det ikke nettopp dette som har skjedd nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James

Ytringsfriheten innebærer at du kan si og skrive hva du vil uten og bli sensurert eller straffet for det du måtte si eller skrive.

Uansett hvor idiotisk det måtte vært

alt man yter uanset hva det er er ytring også unnskyldinger er ytringer. ihvertfall i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytringsfriheten innebærer at du kan si og skrive hva du vil uten og bli sensurert eller straffet for det du måtte si eller skrive.

Uansett hvor idiotisk det måtte vært

alt man yter uanset hva det er er ytring også unnskyldinger er ytringer. ihvertfall i min verden.

Så man kan komme med en ytring i form av en unnskyldning fordi man blir tvunget til det og ikke fordi man mener det?

Er dette ytringsfrihet da??.................isåfall under tvang da !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

nei man kan unnskylde seg ut fra at man gjør det frivilig ikke ut av tvang. Da er det ikke ytring men vis man gjør det frivlig og unnskylder seg av egen fri vilje da er det ytring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...