Traktor Skrevet 5. mai 2024 #81 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Oss? Hvem er oss? I min verden er ærlighet det første bud, og legger en alle fakta på bordet i starten så har alle en fair sjanse til å lykkes om en godtar alle pluss og minus som en har blitt informert om. Jeg ser ikke noe poeng å skulle holde tilbake en opplysning som feks at jeg var bifil sålenge jeg ville bli avhengig av min partners tillit i et forhold den åpenhet og tillit var en viktig faktor for meg. I tillegg så måtte en potensiell kjæreste få bestemme selv om h*n ville sammen med en bifil person. Det er et valg alle har rett til å bestemme uten å være imot homofile, lesbiske eller bifile. Anonymkode: eca28...9aa Ville du for eksempel uoppfordret opplyst om at du hadde ligget med 300 menn? Statistikk sett vil dette i mye større grad kunne påvirke forholdet og øker sannsynligheten for skilsmisse betraktelig. Men det blir jo ramaskrik bare menn nevner temaet, og vi blir kalt usikre og lite maskuline. Endret 5. mai 2024 av Traktor 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #82 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle han fortalt hvis hun ikke spurte? Her er det mange som forventer tankelesing, ser jeg. Anonymkode: e3f28...286 Hm… det er jo som om at jeg skulle fortelle mannen at jeg hadde solgt sex tidligere ,og ble fornærmet over hans negative reaksjon. Han fikk skylde seg sjøl siden det var han som spurte ?? 😎 Anonymkode: eca28...9aa 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #83 Del Skrevet 5. mai 2024 Traktor skrev (Akkurat nå): Ville du for eksempel uoppfordret opplyst om at du hadde ligget med 300 menn? Statistikk sett vil dette i mye større grad kunne påvirke forholdet og øker sannsynligheten for skilsmisse betraktelig. Men det blir jo ramaskrik bare menn nevner temaet. Men skjønner du ikke at jeg overhodet ikke opererer i en sånn verden ?? Fortiden spiller jo inn på hvilke valg en tar også. Rett og slett pga av livserfaring. De fleste forstår gjennom livet at ærlighet bygger tillit Anonymkode: eca28...9aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 5. mai 2024 #84 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men skjønner du ikke at jeg overhodet ikke opererer i en sånn verden ?? Fortiden spiller jo inn på hvilke valg en tar også. Rett og slett pga av livserfaring. De fleste forstår gjennom livet at ærlighet bygger tillit Anonymkode: eca28...9aa Så du nevner uoppfordret hvor mange du har ligget med før du innleder et nytt forhold? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #85 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hm… det er jo som om at jeg skulle fortelle mannen at jeg hadde solgt sex tidligere ,og ble fornærmet over hans negative reaksjon. Han fikk skylde seg sjøl siden det var han som spurte ?? 😎 Anonymkode: eca28...9aa Ja, hvis han ikke spurte i starten og spurte siden, så fikk han det ja. Man kan ikke forvente tankelesing. Anonymkode: e3f28...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #86 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men skjønner du ikke at jeg overhodet ikke opererer i en sånn verden ?? Fortiden spiller jo inn på hvilke valg en tar også. Rett og slett pga av livserfaring. De fleste forstår gjennom livet at ærlighet bygger tillit Anonymkode: eca28...9aa Nei, du opererer jo tydeligvis i en verden hvor mennesker skal forstå helt av seg selv hva du lurer på. Hva hvis de ikke gjør det? Er du da i din fulle rett til å tilte fullstendig, hyle og skrike og skjelle ut, forlate ektefelle og barn, fordi du er så såra? Anonymkode: e3f28...286 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #87 Del Skrevet 5. mai 2024 Dette er jo noe du burde ha sagt før dere ble gift. Jeg hadde nok også blitt skuffa og sinna. Ikke pga bifil, men hadde følt at du holdt meg for narr. Og noe jeg hadde forventet beskjed om tidlig i forholdet. Anonymkode: e50dc...8d6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 5. mai 2024 #88 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hm… det er jo som om at jeg skulle fortelle mannen at jeg hadde solgt sex tidligere ,og ble fornærmet over hans negative reaksjon. Han fikk skylde seg sjøl siden det var han som spurte ?? 😎 Anonymkode: eca28...9aa Sammenligner du virkelig å selge sex og å være bifil? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 5. mai 2024 #89 Del Skrevet 5. mai 2024 Det er en veldig dum ide å fortelle partner at du er bifil, i alle fall som mann. Det er fordi de aller fleste kvinner ikke ønsker å ha sex med menn som har sex med menn (kanskje pga smitte). I tillegg ønsker kvinner å være den mest begjærte personen i en manns liv. Når han også kan like menn føles det vel som om slik hun er ikke er et ideal. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #90 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du opererer jo tydeligvis i en verden hvor mennesker skal forstå helt av seg selv hva du lurer på. Hva hvis de ikke gjør det? Er du da i din fulle rett til å tilte fullstendig, hyle og skrike og skjelle ut, forlate ektefelle og barn, fordi du er så såra? Anonymkode: e3f28...286 Nå overdramatisere ør du helt. Jeg snakker om at en forteller hverandre VESENTLIGE VIKTIGE ting som vil kunne påvirke den andres valg og interesse av meg. En forteller sjøl uten å måtte vente på spørsmål om det. Anonymkode: eca28...9aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #91 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, du opererer jo tydeligvis i en verden hvor mennesker skal forstå helt av seg selv hva du lurer på. Hva hvis de ikke gjør det? Er du da i din fulle rett til å tilte fullstendig, hyle og skrike og skjelle ut, forlate ektefelle og barn, fordi du er så såra? Anonymkode: e3f28...286 En forteller sjøl uten å vente på og håpe på å bli spurt . Er vi ferdige da? Anonymkode: eca28...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #92 Del Skrevet 5. mai 2024 Traktor skrev (3 minutter siden): Sammenligner du virkelig å selge sex og å være bifil? Gøø.. hvor lei en kan bli. Jeg sammenligner at om en har en vesentlig og viktig opplysning som kan virke inn på et gryende forhold så forteller en det av egen maskin . Comprende? Anonymkode: eca28...9aa 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #93 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gøø.. hvor lei en kan bli. Jeg sammenligner at om en har en vesentlig og viktig opplysning som kan virke inn på et gryende forhold så forteller en det av egen maskin . Comprende? Anonymkode: eca28...9aa Det er ikke vesentlig eller viktig opplysning Anonymkode: 6f05b...f54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5. mai 2024 #94 Del Skrevet 5. mai 2024 En sånn oppførsel hadde jeg ikke akseptert av kona. For ei fordomsfull bitch! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #95 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke vesentlig eller viktig opplysning Anonymkode: 6f05b...f54 Hva er problemet ? Du fatter jo ikke hva jeg skriver. Det var en generell forklaring om en vil rydde opp i det som kan bli et problem i et forhold, og nå gidder jeg ikke å forklare mer Anonymkode: eca28...9aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 5. mai 2024 #96 Del Skrevet 5. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor i all verden hadde du ikke fortalt om din bifile legning i starten av forholdet ? Det er jo en vesentlig opplysning for tilliten mener jeg. Jeg hadde reagert likedan som din kone, og det mest pga jeg ikke hadde stolt på en som spiller på begge lag. I et langt forhold så vet en ikke hva som dukker opp Anonymkode: eca28...9aa Wow, så du tenker at en som er bifil mangler det moralske kompasset som heter troskap? Med slike reaksjoner som du og kona til ts kommer med, er det ikke rart folk blir dytta lenger inn i skapet! Til ts: jeg hadde nok blitt lei meg over at det kom frem så seint. Men mest fordi jeg da ville tvilt på tilliten min partner har til meg. Og da det har vært prat om å involvere tredjepart, hadde jeg følt meg ført bak lyset da det kan (ikke må) vitne om skjulte motiver med å innføre flere.. Men igjen, når man er på forum som dette, skjønner man veldig godt hvorfor.. Endret 5. mai 2024 av no shame 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #97 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i all verden hadde du ikke fortalt om din bifile legning i starten av forholdet ? Det er jo en vesentlig opplysning for tilliten mener jeg. Jeg hadde reagert likedan som din kone, og det mest pga jeg ikke hadde stolt på en som spiller på begge lag. I et langt forhold så vet en ikke hva som dukker opp Anonymkode: eca28...9aa Forteller du en ny partner "Jeg er hetero, og har bare hatt forhold med motsatt kjønn"? Med mindre partneren spør, så er det vel irrelevant. Enesten grunnen til at man "bør" fortelle sånt og det føles som "brudd på tilliten", og at man føler at man er uærlig eller faktisk kvier seg for å være åpen om det, er nettopp fordi det å være bifil enda ikke er fullstendig akseptert i samfunnet. Har det egentlig noen betydning? Partneren har hatt tidligere forhold, og han har hatt tidligere forhold. Hvorfor er kjønn viktig? Anonymkode: fd070...8a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #98 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nå overdramatisere ør du helt. Jeg snakker om at en forteller hverandre VESENTLIGE VIKTIGE ting som vil kunne påvirke den andres valg og interesse av meg. En forteller sjøl uten å måtte vente på spørsmål om det. Anonymkode: eca28...9aa Nei, du tar for gitt at det som er vesentlig for deg er vesentlig for andre. Hallo liksom, det å ha et barn man ikke forteller om, det er vesentlig. Men å slikke på en mann i stedet for en kvinne, eller stikke kuken inn i en mann i stedet for en kvinnne, det er UVESENTLIG. Anonymkode: e3f28...286 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #99 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man har da ikke biphobia fordi man ikke ønsker å være sammen med en som er biseksuell, det er som en over sier en preferanse. Jeg liker menn som liker kvinner, en som liker begge kjønn er ikke en mann for meg, men sikkert nok av kvinner som kan leve med en bifil mann, så fremt han faktisk er ÅPEN om dette fra starten av. Flere homofile og som ikke vil ha en biseksuell partner for det blir komplisert og man foretrekker en som holder seg til en ting. Her har ts latt være å si noe, han er bifil og hatt sex med flere menn... Altså jeg skjønner ikke at noen synes det er greit her har han seilt under falsk flagg i årevis, at hun føler seg rundlurt nå skjønner jeg godt. Stakkars dame. Anonymkode: 93a00...4fe Grunnen til at mange homofile ikke vil ha bifile partnere, er fordi statistikken sier at man da "følger strømmen" og som regel ender opp med motsatt kjønn.. Anonymkode: 12a16...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishavsrøya Skrevet 5. mai 2024 #100 Del Skrevet 5. mai 2024 Men i alle dager, dette skulle du da fortalt lenge før dere giftet dere, så hun hadde ett valg... For meg personlig hadde dette vært veldig avtennende. Jeg hadde verken datet eller giftet meg med en bifil mann. Men det er min mening. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. Men lurer på om du bevist ikke fortalte henne dette. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå