Gå til innhold

Vits i å prøve Pigmanorm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble tvangssolet som barn og ungdom fordi jeg var så blek(min mor er besatt og nærmest nektet meg solkrem), og dessverre ble jeg veldig påvirket av dette i 20 åra og grillet meg jo i desperasjon. Men jeg er en av disse som nesten ikke blir brun. Jeg blir bare brent, selv med gradvis eksponering. Jeg MÅ ha 50 og 30 faktor.

Anyway, jeg har fått mye hyperpigmentering pga. denne forbanna solingen, og ingen tiltak hjelper. Vinterstid ser det greit ut, og jeg smører meg religiøst med Cvitamin, azealic acid, og 50faktor, med hyppig re-påføring av 50faktor. Men straks det er sol så starter det. Var ute totalt 7 timer i nydelig vær i går, smurte ny runde 50 faktor hver eneste time(jeg gikk rundt i byen, var innom div. butikker, satt i skyggen på balkongen osv, så ikke 7 t i direkte sollys. Hjalp det? Niks. Mye mørkere i dag enn i går.

Er det poeng for meg å prøve Pigmanorm? Eller vil det bare komme tilbake om jeg skulle glemme solkrem en dag f.eks.? For jeg er litt der at jeg bare tar laser om jeg risikerer at det kommer tilbake uansett. 50 faktor må jeg nok bruke så det samme fordi jeg er så blek, men kanskje jeg kan slippe unna med litt mindre hyppig påføring.

Anonymkode: 611b7...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...