AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #1 Skrevet 5. mai 2024 Jeg fikk herpes av dama og det førte til at jeg avsluttet forholdet. Jeg vurderer å anmelde henne fordi hun ikke var ærlig om sin helse når jeg spurte flere ganger tydelig flere ganger den kvelden og før Vi hadde sex. Selv om vi brukte kondom, innrømmet hun å ha herpes etterpå. Jeg fikk bekreftet at jeg også hadde herpes type 2 etter en legekonsultasjon. Jeg er både flau og sint over situasjonen, spesielt fordi hun lo da hun innrømmet det. Jeg vurderer til og med å leve i sølibat og glemme damer på grunn av denne opplevelsen. Anonymkode: 67bcc...9bc 2 6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #3 Skrevet 5. mai 2024 Leit å høre, men svært stor andel av befolkningen har dette og lever fint med det. Noen får veldig få utbrudd og andre får det ofte. Jeg har hørt det er verst ved første utbrudd. Men hpv og andre kjønnssykdommer er grunnen til at man bruker kondom… Anonymkode: 88b0e...8f1 8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #4 Skrevet 5. mai 2024 Troll. Det kan like gjerne være din mor som gav deg herpes men du fikk symptomer først nå. Anonymkode: dd678...306 13 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #5 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Troll. Det kan like gjerne være din mor som gav deg herpes men du fikk symptomer først nå. Anonymkode: dd678...306 Nei. Det kan ikke være noen i min familie. De fikk negativ test. damen jeg var sammen med har Herpes og smittet meg og lo når hu smittet meg. Ikke noe særlig gøy og sitte her idag. Anonymkode: 67bcc...9bc 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #6 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei. Det kan ikke være noen i min familie. De fikk negativ test. damen jeg var sammen med har Herpes og smittet meg og lo når hu smittet meg. Ikke noe særlig gøy og sitte her idag. Anonymkode: 67bcc...9bc Kan du ikke anmelde? Dette må jo være ulovlig Anonymkode: 01e1f...7c1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #7 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du ikke anmelde? Dette må jo være ulovlig Anonymkode: 01e1f...7c1 Man har ikke meldeplikt når det gjelder herpes. Men jeg tenker at de fleste burde klare å si ifra uansett. Anonymkode: 46228...eaf 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #8 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei. Det kan ikke være noen i min familie. De fikk negativ test. damen jeg var sammen med har Herpes og smittet meg og lo når hu smittet meg. Ikke noe særlig gøy og sitte her idag. Anonymkode: 67bcc...9bc Du fikk herpes og fikk moren din til å teste seg? Det virker troverdig. Anonymkode: bae05...ad2 14 1 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #9 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du fikk herpes og fikk moren din til å teste seg? Det virker troverdig. Anonymkode: bae05...ad2 Du virker veldig oppegående. Så klart vil jeg ikke smitte mine nærmeste venner og familien min. Sa ifra at jeg ikke kan bruke samme gjenstander som dem. Så er jo helt naturlig for min del å be dem å teste seg. Trenger virkerlig ikke negative kommentarer nå. Da det er stress nok som det er. Er ikke digg det her. Man føler seg drit allerede og kommer til å bruke masse penger på det. Anonymkode: 67bcc...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #10 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du virker veldig oppegående. Så klart vil jeg ikke smitte mine nærmeste venner og familien min. Sa ifra at jeg ikke kan bruke samme gjenstander som dem. Så er jo helt naturlig for min del å be dem å teste seg. Trenger virkerlig ikke negative kommentarer nå. Da det er stress nok som det er. Er ikke digg det her. Man føler seg drit allerede og kommer til å bruke masse penger på det. Anonymkode: 67bcc...9bc Jeg føler med deg. Dette hadde nok sendt meg i en spiral nedover som kanskje hadde drept meg, jeg vet ikke, herpes er en av mine største frykter, tror heller jeg ville hatt kreft. Du har blitt gitt en motbydelig livstidsdom og du har blitt romantisk uaktuell for en vesentlig porsjon av befolkningen. På den lyse siden finnes det datingsider for folk med herpes men jeg tviler på at det er mye aktivitet i norge der. Hvordan klarte du å ikke bare ha sex med, men å bli sammen med, en dame som bevisst smittet deg med en uhelbredelig sykdom? Hun høres jo ut som et såpass dårlig og ustabilt menneske at du burde gjenkjent faresignalene. Men det er lett å være etterpåklok, alle er jo ikke i en posisjon til å velge og vrake heller. Håper det går bra med deg, vet dette må være helt jævlig. Håper du finner deg ei kjekk, herpespositiv jente du kan bygge et liv sammen med, eller ei som er så glad i deg at hun kan se forbi det. Livet må jo gå videre. Anonymkode: 01e1f...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #11 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg føler med deg. Dette hadde nok sendt meg i en spiral nedover som kanskje hadde drept meg, jeg vet ikke, herpes er en av mine største frykter, tror heller jeg ville hatt kreft. Du har blitt gitt en motbydelig livstidsdom og du har blitt romantisk uaktuell for en vesentlig porsjon av befolkningen. På den lyse siden finnes det datingsider for folk med herpes men jeg tviler på at det er mye aktivitet i norge der. Hvordan klarte du å ikke bare ha sex med, men å bli sammen med, en dame som bevisst smittet deg med en uhelbredelig sykdom? Hun høres jo ut som et såpass dårlig og ustabilt menneske at du burde gjenkjent faresignalene. Men det er lett å være etterpåklok, alle er jo ikke i en posisjon til å velge og vrake heller. Håper det går bra med deg, vet dette må være helt jævlig. Håper du finner deg ei kjekk, herpespositiv jente du kan bygge et liv sammen med, eller ei som er så glad i deg at hun kan se forbi det. Livet må jo gå videre. Anonymkode: 01e1f...7c1 Takk for fine ord❤️❤️ Hvordan jeg kunne ha sex med henne? Jeg spurte hu flere ganger om hu hadde noen sex sykdommer men hu sa flere ganger nei… Men etterpå Når vi hadde hatt sex den kvelden så fortalte hu meg det og begynte å le og hevne seg over meg. Jeg ble redd og visste ikke helt hva jeg skulle si så jeg bare begynte å tenke og hode mitt eksploderte av tanker. Når hu fortalte det så kollapset hele min verden! Jeg syns ikke det var fint gjort av henne i det hele tatt. Jeg er en mann som ikke griner i det hele tatt. Men Nå Griner jeg! Å jeg har bare lyst til å Gi opp Damer og bare leve for meg selv. Eller kun ha en Kjæreste jeg kun kan Klemme og spoone med men uten sex. Anonymkode: 67bcc...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #12 Skrevet 5. mai 2024 Dette kan ikke være sant. 1. Du får ikke herpes kun fordi dama sa hun hadde herpes 2. Det smitter under utbrudd, ikke ellers 3. Det smitter ikke via gjenstander, så hvorfor involvere sin mor? 4. Det finnes ingen test for herpes, det må taes prøver av sår som man mistenker er herpes. Ergo din mor kan ikke dra å «bli testet» for herpes 5. Slapp av. Mange har herpes, uten å ha hatt utbrudd eller vite at man har viruset. 6. Sex sykdommer? Anonymkode: 67eed...e81 22 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #13 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette kan ikke være sant. 1. Du får ikke herpes kun fordi dama sa hun hadde herpes 2. Det smitter under utbrudd, ikke ellers 3. Det smitter ikke via gjenstander, så hvorfor involvere sin mor? 4. Det finnes ingen test for herpes, det må taes prøver av sår som man mistenker er herpes. Ergo din mor kan ikke dra å «bli testet» for herpes 5. Slapp av. Mange har herpes, uten å ha hatt utbrudd eller vite at man har viruset. 6. Sex sykdommer? Anonymkode: 67eed...e81 Dette. Åpenbar trolletråd. Sende hele familien på herpestest 😅 Men seriøst, for 99% er ikke dette noen case. Fikk et utbrudd én gang ut av det blå, som jeg ikke aner opphavet til. Dette er 20 år siden og har påvirket livet mitt cirka ingenting Anonymkode: e1e77...b6d 8 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #14 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du virker veldig oppegående. Så klart vil jeg ikke smitte mine nærmeste venner og familien min. Sa ifra at jeg ikke kan bruke samme gjenstander som dem. Så er jo helt naturlig for min del å be dem å teste seg. Trenger virkerlig ikke negative kommentarer nå. Da det er stress nok som det er. Er ikke digg det her. Man føler seg drit allerede og kommer til å bruke masse penger på det. Anonymkode: 67bcc...9bc Det eneste sikre måten å ta test av herpes på er å ta en prøve av blemmene, for å avgjøre om det er ene eller andre typen, uten utbrudd kan man ta en blodprøve og den kan i beste fall vise om en har det eller ikke, og ikke hvor. I verste fall er den utydelig. Så nei jeg tviler på at du fikk hele slekta di til å teste seg og de fikk svar på at de ikke har herpes 2, som du ble smittet av, om det et det du mener. Dessuten så tester de fleste leger ikke for det før en kommet dit med utbrudd. Anonymkode: 29801...29f 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #15 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette. Åpenbar trolletråd. Sende hele familien på herpestest 😅 Men seriøst, for 99% er ikke dette noen case. Fikk et utbrudd én gang ut av det blå, som jeg ikke aner opphavet til. Dette er 20 år siden og har påvirket livet mitt cirka ingenting Anonymkode: e1e77...b6d Du mener kanskje den hvs 1 typen som du får på leppene?, den er langt mindre aggressiv om en skulle få den i underlivet, hvilket begynner å bli ganske vanlig, men den andre typen som hører hjemme i underlivet kan opptre langt mer plagsom og hos kvinner faktisk komme igjen hver måned trigget av menstruasjon eller oftere. Anonymkode: 29801...29f 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #16 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Du mener kanskje den hvs 1 typen som du får på leppene?, den er langt mindre aggressiv om en skulle få den i underlivet, hvilket begynner å bli ganske vanlig, men den andre typen som hører hjemme i underlivet kan opptre langt mer plagsom og hos kvinner faktisk komme igjen hver måned trigget av menstruasjon eller oftere. Anonymkode: 29801...29f Men den typen smitter ikke ved deling av gjenstander, den smitter via sex, hvorfor involverte da ts familien? Anonymkode: 2d734...433 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #17 Skrevet 5. mai 2024 Mulig det er trolletråd. Men det er jo ikke umulig at sånt skjer. Ei venninne ble smittet av en fyr, verste var at han var jo ikke særlig grei med henne i utganspunktet, det vi i gamle dager kaller for en rundbrenner. Så hun satt igjen både med knust hjerte og herpes. Han visste han hadde det også, han sa det bare ikke. Hun var helt fortvilet og tok det veldig tungt, selvsagt. Lurte på hvordan hun skulle bli seksuelt aktiv igjen, og date igjen, hun måtte jo fortelle det til de hun hadde sex med, hvordan skulle hun få seg kjæreste nå, eller det ble i all fall en kjip samtale å ha først.. Men dette er mange år siden, hun møtte en mann som tok det helt fint og som hun nå er gift med. Jeg tror ikke det er uvanlig å føle at livet er over omtrent, første gang man får herpes eller kjønnsvorter eller enda verre, HIV. Men man kommer seg over det på et vis, og klarer å leve med det. Det er verst i starten. Særlig når man har fått på en så ufattelig kjijp måte. Med HIV tror jeg faktisk det er forbudt, men ikke herpes. Anonymkode: befa8...d6c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #18 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men den typen smitter ikke ved deling av gjenstander, den smitter via sex, hvorfor involverte da ts familien? Anonymkode: 2d734...433 Det mener jeg bare er tull av ham å gjøre ja. Anonymkode: 29801...29f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #19 Skrevet 5. mai 2024 Hun har jo fått herpes fra et sted. Altså en mann. Det betyr at herpesen du nå har kommer fra en annen dude. Tenk litt på det. Anonymkode: 23506...b8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #20 Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk herpes av dama og det førte til at jeg avsluttet forholdet. Jeg vurderer å anmelde henne fordi hun ikke var ærlig om sin helse når jeg spurte flere ganger tydelig flere ganger den kvelden og før Vi hadde sex. Selv om vi brukte kondom, innrømmet hun å ha herpes etterpå. Jeg fikk bekreftet at jeg også hadde herpes type 2 etter en legekonsultasjon. Jeg er både flau og sint over situasjonen, spesielt fordi hun lo da hun innrømmet det. Jeg vurderer til og med å leve i sølibat og glemme damer på grunn av denne opplevelsen. Anonymkode: 67bcc...9bc Hva så???? Har dette offentlig interesse synes du? Anonymkode: 9f29c...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå