AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Del Skrevet 4. mai Er det bare meg som unngår å gå ut fordi å stadig bli sjekket opp er plagsomt, slitsomt og invaderende? Man går ut for å ha det hyggelig med venninner og stadig er det brisne/fulle menn som kommer bort. Skjer mange ganger hver gang man er ute (som nå maks skjer to ganger i året) og selv om ingen av oss damene hverken flørter eller viser interesse for noe annet enn å skravle med hverandre og treffe andre kjente. Vi er i forhold alle sammen og ønsker kun å ta en fest sammen. Vi er i midten av 40-årene, så man skulle tro markedsverdien vår var ganske dårlig, men nei, menn i alle aldre og i alle varianter er ute etter et knull. Er jo søren ikke rart mange menn er ufrivillig single, de klarer jo fader ikke å skille mellom villige og helt uinteresserte kvinner. Også veldig spesielt når menn oppsøker fremmede damer, bryter inn i samtaler og bare setter seg ved bordet. Jeg skulle seriøst ønske det kom utesteder for oss som IKKE er ute etter et knull. Anonymkode: 5d8ee...01a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinfarsrevolver Skrevet 15. mai #2 Del Skrevet 15. mai helt normal følelse, spesielt når man er sammen med venner og det er veldig åpenbart at man ikke ser etter noe. I mine kredser er det ansett å være veldig frekt å sjekke opp noen man ikke allerede har sett på tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2024 den 1.22): Er det bare meg som unngår å gå ut fordi å stadig bli sjekket opp er plagsomt, slitsomt og invaderende? Man går ut for å ha det hyggelig med venninner og stadig er det brisne/fulle menn som kommer bort. Skjer mange ganger hver gang man er ute (som nå maks skjer to ganger i året) og selv om ingen av oss damene hverken flørter eller viser interesse for noe annet enn å skravle med hverandre og treffe andre kjente. Vi er i forhold alle sammen og ønsker kun å ta en fest sammen. Vi er i midten av 40-årene, så man skulle tro markedsverdien vår var ganske dårlig, men nei, menn i alle aldre og i alle varianter er ute etter et knull. Er jo søren ikke rart mange menn er ufrivillig single, de klarer jo fader ikke å skille mellom villige og helt uinteresserte kvinner. Også veldig spesielt når menn oppsøker fremmede damer, bryter inn i samtaler og bare setter seg ved bordet. Jeg skulle seriøst ønske det kom utesteder for oss som IKKE er ute etter et knull. Anonymkode: 5d8ee...01a Og så skulle det vært utesteder for oss som ikke var ute etter et knull, men en kjæreste 😍 Anonymkode: 607c2...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Del Skrevet 15. mai #snikskryt-innlegg...... Anonymkode: e36b2...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Del Skrevet 15. mai Ja, jeg gidder ikke få ut lenger. Går på fest med kjente og drar hjem om det evt blir bytur videre😂 Anonymkode: 4b5f1...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå