Gå til innhold

Hva synes du om navnet Siri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg heter det selv altså, og tåler fint at andre ikke liker navnet. Men nettopp når man heter det selv, så tenker man sjelden over hva andre tenker om navnet, ihvertfall gjør jeg det. Kom på det nå, da jeg var inne i navnetråden.

Jeg synes selv navnet ikke er veldig fint, men fordi min mormor het det, så er jeg glad i det allikevel. Men aner ikke hva andre egentlig synes om det?

Anonymkode: efc56...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt nøytral til det navnet.

Anonymkode: 742c5...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt på det jevne, litt kjedelig, i samme kategori som Tone, Anne, Anita, osv. 

Anonymkode: 5d91d...d0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig 

Anonymkode: bc831...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbinder navnet med en person som er veldig kort og tykk med et veldig rundt fjes. Hun snakket også en veldig brei dialekt og sa Sere i staden for Siri (med rulle R). Har derfor alltid syns at navnet er litt klumpete og butt. Ser for meg en liten tykk person. 

Anonymkode: f43e5...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint. Har ei venninne som heter det, kombinert med et annet navn blir det finest, synes jeg. 

Anonymkode: ab8d9...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempefint! ❤️

Anonymkode: 9503e...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn😀 Kjenner mange Siri og de er faktisk alle sammen snill, blid og kjekke folk. Siri er et navn jeg blir glad av 

Anonymkode: 9282f...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, tydelig og konkret namn, kjenner til to veldig trivelige damer som heiter det🤩

Anonymkode: 0d27c...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri er et navn som holder seg år etter år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn! Kjenner bare fine kvinner som heter det :) 

Anonymkode: ea354...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine beste venninner heter det, og jeg er veldig glad i henne. Likevel er det ett av de jentenavnene jeg liker aller minst. Det er virkelig ikke fint.  

Anonymkode: d445b...2e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker alltid på Siri Nilsen. Liker musikken hennes godt. Derfor gode assosiasjoner til navnet (ditt). Kjenner bare flotte kvinner med det navnet.

Anonymkode: dd5a8...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Forbinder navnet med en person som er veldig kort og tykk med et veldig rundt fjes. Hun snakket også en veldig brei dialekt og sa Sere i staden for Siri (med rulle R). Har derfor alltid syns at navnet er litt klumpete og butt. Ser for meg en liten tykk person. 

Anonymkode: f43e5...c41

Jeg kjenner en høy, pen slank Siri og en middels høy, pen, slank Siri 😋 Synes det er et enkelt, fint navn, jeg, men iPhone har en tendens til å svare for Siri i møter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn. Jeg hadde en kosebamse da jeg var liten som jeg døpte Siri❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forbinder navnet med en person som er veldig kort og tykk med et veldig rundt fjes. Hun snakket også en veldig brei dialekt og sa Sere i staden for Siri (med rulle R). Har derfor alltid syns at navnet er litt klumpete og butt. Ser for meg en liten tykk person. 

Anonymkode: f43e5...c41

Du beskrev nettopp en bekjent av meg og hun heter siri:fnise:

Synes det er et av de styggeste navnene vi har her til lands. Det er Siri, Gøril, Bodil, Wenche og kjellaug/kjellfrid/oddfrid/oddlaug som troner. Grusomme navn. 

Anonymkode: bd246...c3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker på iPhone.

Anonymkode: e759b...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et helt greit og vanlig navn for meg :)

Anonymkode: dba2c...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig fint. Kunne kalt barnet mitt Siri, men mannen min hadde kjent en Siri som han ikke likte, så da var det uaktuelt. Vurderte Siren og Siril også. 

Anonymkode: a2cb6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er fint. Har ei venninne som heter det, kombinert med et annet navn blir det finest, synes jeg. 

Anonymkode: ab8d9...695

Har aldri tenkt på Siri i kombinasjon med andre navn. Har du eksempler? Jeg liker navnet Siri.

Anonymkode: a2cb6...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...