Gå til innhold

Har kvalmen kommet og gått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ca seks uker på vei og har vært vedvarende kvalm i ca ti dager. Men i dag føler jeg meg plutselig mye bedre. Flere som har hatt det sånn?

Anonymkode: 6da2f...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var konstant kvalm de tre første månedene (tvillinger). Etter dette ble kvalmen helt borte nærmest over natta.

Anonymkode: 2caf5...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mild kvalme som kommer og går siden midt i uke seks. Er ni uker på vei nå. Noen dager er jeg kvalm mens noen dager merker jeg ikke noe til den.

Jeg hadde inntrykk av at kvalmen bare blir verre og verre for de fleste, så har bekymret meg mye for at det skal være noe galt siden jeg ikke er noe kvalmere nå enn da jeg var seks uker på vei 😅 Men tror jo egentlig man bare burde være glad for å slippe unna den verste kvalmen! 

Anonymkode: 69be0...f62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle symptomer - inkludert kvalme kan komme og gå gjentatte ganger i svangerskapet. Nyt det mens du kan og håp det ikke kommer tilbake ;)

Anonymkode: cdf7e...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri langvarig kvalme, men periodevis med ei uke her og ei uke der gjennom hele svangerskapene. Ble sliten av det for bare ventet på neste kvalmeperiode selv om det kunne gå uker og over en mnd mellom hver gang. 

Anonymkode: 55e94...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var av og på kvalm uke 6-9 og så nesten konstant kvalm med små perioder (timer/1 dag) uten til uke 15 omtrent. Spesielt før uke 8 hadde jeg noen dager helt uten symptomer plutselig.

 

Anonymkode: e780c...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...