Gå til innhold

17 mai…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ble du med i denne familien og fikk barn oppi dette tullet her? Åpenbart at det ville bli komplisert.

Anonymkode: e14f7...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Si at dere reiser bort den dagen. 

Anonymkode: 6b99b...8b7

Ja det er jo det som blir alternativet. Jeg skulle ønske ting fungerte litt bedre. Men det er ALLTID noe… det er nå åtte år siden de gikk fra hverandre. 

Anonymkode: f3b54...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke innlegget ditt. Har hun invitert din mann til seg selv uten deg og barnet?  Eller har hun invitert seg selv til dere og mener du ikke skal være der?

Uansett, så må mannen din lære seg å avvise henne litt tydeligere. Og feks svare henne at sånn snakker vi ikke, når hun drar frem sexhistorier foran deg. Og vært mer tydelig på at om hun ikke kan akseptere og respektere deg og nye barnet i livet hans, så får hun holde seg unna.

Og at hun kan få være med pm hun oppfører seg

Anonymkode: d6b31...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer sammen, men er jo ikke i nærheten av det du beskriver. Det er en gave om foreldre klarer et godt forhold etter brudd, men det er ingen selvfølge. Hadde min manns eks og barnekor oppført seg slik som du beskriver ville jeg ha slitt. Heldigvis er hun veldig fin person, og det har aldri vært noe kleint eller rart å omgåes henne. 

Anonymkode: b03c4...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ble du med i denne familien og fikk barn oppi dette tullet her? Åpenbart at det ville bli komplisert.

Anonymkode: e14f7...cd4

I starten så var vi gode venner.. helt til jeg forsto hva som egentlig foregikk. Hun kom som nevnt med meget upassende forslag… rett og slett om at ting hadde vært lettere om vi alle bodde sammen.. hvis du skjønner hva jeg mener… og da ble det punktum. Både for meg og samboer. Og nå som vi ikke er på talefot så bruker hun ungene til å gå imot oss, eller rettere sagt meg da. Minner dem på hvor fint mamma og pappa hadde det, får de til å lage små video snutter med gamle bilder av dem sammen osv osv. de var veldig små da de gikk fra hverandre i tillegg. I bunn og grunn så synes jeg veldig synd i henne og hele synet hun har på alt.

Anonymkode: f3b54...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi feirer sammen, men er jo ikke i nærheten av det du beskriver. Det er en gave om foreldre klarer et godt forhold etter brudd, men det er ingen selvfølge. Hadde min manns eks og barnekor oppført seg slik som du beskriver ville jeg ha slitt. Heldigvis er hun veldig fin person, og det har aldri vært noe kleint eller rart å omgåes henne. 

Anonymkode: b03c4...158

Det er godt når ting er bra. Jeg skulle veldig ønske at vi også kunne ha et normalt forhold. Men det er helt tatt ut av en annen dimensjon..

Anonymkode: f3b54...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønte ikke innlegget ditt. Har hun invitert din mann til seg selv uten deg og barnet?  Eller har hun invitert seg selv til dere og mener du ikke skal være der?

Uansett, så må mannen din lære seg å avvise henne litt tydeligere. Og feks svare henne at sånn snakker vi ikke, når hun drar frem sexhistorier foran deg. Og vært mer tydelig på at om hun ikke kan akseptere og respektere deg og nye barnet i livet hans, så får hun holde seg unna.

Og at hun kan få være med pm hun oppfører seg

Anonymkode: d6b31...8e8

Invitert seg selv hjem til oss. Prøver å forklare at slik og sånn er det og sånn blir det. Men da blir det bare styr og konspirasjoner. Så er litt vanskelig situasjon dette her. 
 

hun tåler veldig dårlig å bli satt på plass. Jeg vet faktisk ikke om samboer er litt redd for henne og hva hun kan finne på rett og slett. 😅

Anonymkode: f3b54...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Invitert seg selv hjem til oss. Prøver å forklare at slik og sånn er det og sånn blir det. Men da blir det bare styr og konspirasjoner. Så er litt vanskelig situasjon dette her. 
 

hun tåler veldig dårlig å bli satt på plass. Jeg vet faktisk ikke om samboer er litt redd for henne og hva hun kan finne på rett og slett. 😅

Anonymkode: f3b54...81a

At hun tåler dårlig å bli satt på plass er ingen grunn for å la henne få viljen sin. Her må dere bare gjøre det klart og tydelig  at det ikke er aktuelt med besøk. Hun kommer ikke til å endre væremåte før hun blir satt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hadde det vært så lett.. hun tar ikke et nei for et nei. Han sier at «det er din 17 mai så de skal være hos deg» men da legger hun ord i munnen på han.. som for eksempel at han er frustrert over andre ting enn henne og 17 mai.. Hele veien har det vært slik. Og hun spiller veldig på sine egne følelser og bruker unga sine som et våpen. Jeg sitter på siden og ser på og ender opp med å måtte feire 17 mai sammen med dattera og min familie uten samboer😅 synes det er rimelig spesielt😅

Anonymkode: f3b54...81a

Så han feirer faktisk med henne!? Han er jo en tøffel! Det er HAN som må skjerpe seg her! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er at hun muligens ikke tar et nei for et nei. Og dermed så har hun jo kontroll. Ungene kommer jo først. Og hva vil de si når 17 mai ikke blir annet enn diskusjon og krangling. Det går jo ikke an..Hun bor jo langt unna i forhold til oss. Og dermed så regner vi rett og slett med at hun kommer til tross for at hun vet hvor han står.

Anonymkode: f3b54...81a

Skjønner ikke dette jeg! 
Si nei, det passer ikke . 
Dere skal feire sammen med noen andre .  
Dette må dere takle 

Anonymkode: 3fd7a...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mannen din skal liksom droppe deg og det ene barnet sitt på 17. Mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun kommer hjem til dere er vel dere der? 

Hvor gamle er barna? Hvis det ikke er opplegg på skolen er det vel best å bare reise bort? Med alle 3 barna?

Anonymkode: 24f8d...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Hvis svaret er nei til at hun kan komme til dere, møter hun da opp likevel? I så fall kan dere vel dra til noen i familien og feire uten å gi noe mer forklaring?

Anonymkode: baeda...400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...