AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #1 Skrevet 4. mai 2024 Det tar vanligvis 9-20 år at en ånd må være på den andre siden i åndeverden før får reinkarnert til et nytt liv. Dette er med en hake og det forutsetter at ånden dør på tidspunktet den skal. Dør ånden lenge før tiden sin som ved selvmord eller uaktsomt drap fordi andre blir trigget av denne personen kan det hende ånden må være lengre på den andre siden fordi reinkarnerer aldri alene, men alltid med en gruppe. Om ånden er heldig, kanskje den i mellomtiden får komme som et kjæledyr som noen av ånden sin gruppe som fremdeles er på jorden. Om ikke denne ånden sin gruppe har kjæledyr, kanskje denne ånden velger komme som et villdyr som er litt i nærheten av sin gruppe og passe på litt. Anonymkode: 5dcf7...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #2 Skrevet 4. mai 2024 Regner med du kan vise til solide, vitenskapelige kilder på dette? Anonymkode: 80963...563 6 4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #3 Skrevet 4. mai 2024 Hvis du er nødt vendte på solidge vitenskapelige kilder på alt, så får du vente på det og så henge etter... https://www.quora.com/If-reincarnation-supposedly-happens-every-10-to-20-years-why-is-it-when-I-listen-to-music-from-two-years-before-my-birth-I-have-memories-as-an-adult Anonymkode: 5dcf7...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #4 Skrevet 4. mai 2024 Jeg tror på at sjelen lever mange liv. Men jeg tror ikke på regler om når, hvor, og med hvem disse livene kan leves. Anonymkode: aad67...492 8 1 5
Capitan Fracassa Skrevet 4. mai 2024 #5 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det tar vanligvis 9-20 år at en ånd må være på den andre siden i åndeverden før får reinkarnert til et nytt liv. På hvilken måte er denne påstanden noe annet enn fri fantasi? AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvis du er nødt vendte på solidge vitenskapelige kilder på alt, så får du vente på det og så henge etter... Det er klart, du trenger ikke å vente på bevis hvis du ikke bryr deg om det du tror på er sant eller ikke. 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #7 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det tar vanligvis 9-20 år at en ånd må være på den andre siden i åndeverden før får reinkarnert til et nytt liv. Dette er med en hake og det forutsetter at ånden dør på tidspunktet den skal. Dør ånden lenge før tiden sin som ved selvmord eller uaktsomt drap fordi andre blir trigget av denne personen kan det hende ånden må være lengre på den andre siden fordi reinkarnerer aldri alene, men alltid med en gruppe. Om ånden er heldig, kanskje den i mellomtiden får komme som et kjæledyr som noen av ånden sin gruppe som fremdeles er på jorden. Om ikke denne ånden sin gruppe har kjæledyr, kanskje denne ånden velger komme som et villdyr som er litt i nærheten av sin gruppe og passe på litt. Anonymkode: 5dcf7...c5d Og hvordan har du kommet frem til konklusjonen med at man må vente 9-20 år? Og at de som har dødd "for tidlig" må "straffes" ved å vente lengre? Det er ikke noe som egentlig heter å "dø for tidlig". Alt dette er jo planlagt, og vi har jo de som følger med oss og våker over oss. Vi har jo valgt dette livet før vi kom hit. Anonymkode: 3b8ec...b64 3 2
Capitan Fracassa Skrevet 4. mai 2024 #8 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og hvordan har du kommet frem til konklusjonen med at man må vente 9-20 år? Og at de som har dødd "for tidlig" må "straffes" ved å vente lengre? Et godt spørsmål, hadde du bare vist samme kritiske tenkning til det du selv hevder: Sitat Det er ikke noe som egentlig heter å "dø for tidlig". Alt dette er jo planlagt, og vi har jo de som følger med oss og våker over oss. Vi har jo valgt dette livet før vi kom hit. Anonymkode: 3b8ec...b64 Og hvordan har du kommet frem til konklusjonen om at dette er planlagt og at vi har de som følger med oss og våker over oss, og at vi har valgt dette livet før vi kom hit? Det høres ut som like ubegrunnede fantasier som de andre (motstridende) påstandene i tråden her. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #9 Skrevet 4. mai 2024 Tja, min reinkarnasjon skjedde med en gang. Jeg trengte ikke å vente på noen gruppe. Anonymkode: 1a31e...063 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #10 Skrevet 4. mai 2024 hvordan oppstår en ånd egentlig? I og med at befolkningen øker og øker, må det samme vel skje med åndene. Anonymkode: b4018...68d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #11 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): hvordan oppstår en ånd egentlig? I og med at befolkningen øker og øker, må det samme vel skje med åndene. Anonymkode: b4018...68d Påfyll fra andre planeter? Jeg har hørt en historie om en gutt som ble reinkarnert bare få år etter at den forrige kroppen døde. Hvem vet om det er sant? Ingen. Anonymkode: 5e657...f1c
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #12 Skrevet 4. mai 2024 Jeg tror på et liv etter døden, men ikke dette. Og takk og pris for det. Få barn og familie livstid etter livstid og aldri se dem igjen virker forferdelig, kanskje bli født som stygg og fattig med en grusom sykdom i neste liv osv. Fatter ikke at folk finner trøst i et såkalt neste liv, jeg nekter å tro at det går an. Anonymkode: 01ffa...3df 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #13 Skrevet 4. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Og hvordan har du kommet frem til konklusjonen med at man må vente 9-20 år? Og at de som har dødd "for tidlig" må "straffes" ved å vente lengre? Det er ikke noe som egentlig heter å "dø for tidlig". Alt dette er jo planlagt, og vi har jo de som følger med oss og våker over oss. Vi har jo valgt dette livet før vi kom hit. Anonymkode: 3b8ec...b64 Hvorfor er det ikke naturlig at de som tar selvmord må straffes ved å vente lengre på den andre siden? Jo, ved selvmord er det å dø for tidlig. Tror du alle som tar selvmord var ment å ta selvmord? Det er mange mørke krefter der ute som sender ut negativitet for å få andre i en lav frekvens så de blir å syns livet er så tungt at de ikke ser noen annen utvei enn selvmord. Livet er et spill. Det er noen der ute som er på å få vekk "ledere" i div. grupper fordi har de fått det, har de klart å ødelagt mye. Anonymkode: 5dcf7...c5d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #14 Skrevet 4. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tror på et liv etter døden, men ikke dette. Og takk og pris for det. Få barn og familie livstid etter livstid og aldri se dem igjen virker forferdelig, kanskje bli født som stygg og fattig med en grusom sykdom i neste liv osv. Fatter ikke at folk finner trøst i et såkalt neste liv, jeg nekter å tro at det går an. Anonymkode: 01ffa...3df Ditt neste liv baserer seg på din karma i dette livet. Hva mener du med stygg og fattig? Her fremstår det som du trenger å vite fattig-rik og det du definerer som stygg. Hvem er stygg? Har stygg en definsjon? Så du tror ikke på et liv før døden? Livet er nå. Døden er kun en overgang i en annen realitet. Det er mye de på den andre siden ikke kan gjøre som vi her på jorden kan gjøre. De har ingenting fysisk i livet etter døden. Anonymkode: 5dcf7...c5d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #15 Skrevet 4. mai 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: hvordan oppstår en ånd egentlig? I og med at befolkningen øker og øker, må det samme vel skje med åndene. Anonymkode: b4018...68d Ånd er ikke samme som sjel. Anonymkode: 5dcf7...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #16 Skrevet 4. mai 2024 Det er nok ikke så svart/hvitt. Noen bruker flere hundre år på å komme tilbake hit. Kanskje til og med tusen. Anonymkode: 76d89...181 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #17 Skrevet 4. mai 2024 Just now, AnonymBruker said: Det er nok ikke så svart/hvitt. Noen bruker flere hundre år på å komme tilbake hit. Kanskje til og med tusen. Anonymkode: 76d89...181 Ja alt er nok ikke fastholdt en plan. Noen velger være lengre på den andre siden fordi de trenger det og trenger en lang lang pause. Men vanligvis 9-20 år som de fleste velger en reinkarnasjonssyklus. Anonymkode: 5dcf7...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #18 Skrevet 4. mai 2024 Dette stemmer ikke. Tiden eksisterer ikke på den andre siden. Du har gjerne flere reinkarneringer samtidig også, at du har sjelspartikler i flere kropper eller ting samtidig. Anonymkode: fb586...2fa 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #19 Skrevet 4. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Tja, min reinkarnasjon skjedde med en gang. Jeg trengte ikke å vente på noen gruppe. Anonymkode: 1a31e...063 Eg også😃 fekk lov å velge sjølv kven eg ville bli, var berre å godsnakke med han høge mørke kjekke karen med ljåen😍 Anonymkode: 1ed1e...1b5 2
Capitan Fracassa Skrevet 4. mai 2024 #20 Skrevet 4. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det ikke naturlig at de som tar selvmord må straffes ved å vente lengre på den andre siden? Et viktigere spørsmål er om noe av det du hevder er sant, eller bare fri fantasi. Jeg tror det siste. Sitat Jo, ved selvmord er det å dø for tidlig. Tror du alle som tar selvmord var ment å ta selvmord? Det er mange mørke krefter der ute som sender ut negativitet for å få andre i en lav frekvens så de blir å syns livet er så tungt at de ikke ser noen annen utvei enn selvmord. Anonymkode: 5dcf7...c5d Har du noe annet enn din egen fantasi som «bevis» for disse påstandene? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ditt neste liv baserer seg på din karma i dette livet. … Så du tror ikke på et liv før døden? Livet er nå. Døden er kun en overgang i en annen realitet. Det er mye de på den andre siden ikke kan gjøre som vi her på jorden kan gjøre. De har ingenting fysisk i livet etter døden. Anonymkode: 5dcf7...c5d Og dette vet du fordi…… ? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå