Gå til innhold

Ulcerøs kolitt og leddsmerter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har hatt det? Kommer det av selve sykdommen eller bivirkninger av medisin? Jeg har i flere år nå kun gått på Meazavant og infusjon med Infliximab. 

Voltarol forte gel og paracet har liksom blitt min beste venn når jeg får disse smertene. Får de som regel rundt håndledd og fingrene. Noen ganger kan smertene gå litt oppover underarmen, men aldri høyere enn til albuen. Og er litt samme når jeg får det i føttene også. Smerter rundt ankelen og nedover i foten mot tærne, og her og kan smertene gå oppover leggen, men aldri høyere enn kneet. Og det varierer hele tiden hvor og når jeg får det. Kan få det i bare en hånd eller fot, eller i en hånd og en fot samtidig, eller i en hånd og begge føtter og omvendt eller begge hendene og begge føttene

Anonymkode: f26d1...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller du har som meg, utviklet leddgikt. (Crohns da, men i praksis samme).

Måtte krangle meg til henvisning siden "Infliximab skulle fikset leddene også", men hos revmatologen hadde jeg flere betente ledd. Fikset seg fint med litt ekstra medisin 😊

Men det kan så klart også være bivirkning, alder, eller andre ting hos deg. Men en henvisning til revma ville vært mitt første steg. 

Anonymkode: a0715...bc2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...